AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #21 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen lukter det kjeller av. Fuktig vegger...? Anonymkode: a26d5...417 Kjeller har en annen type lukt enn denne 😑 Anonymkode: 4b61d...62d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #22 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det kanskje krydderlukt som du ofte kjenner av utenlanske? For det blir svettet ut av kroppen deres. Anonymkode: de2d5...759 Nei, ikke sånn type lukt Anonymkode: 4b61d...62d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #23 Skrevet 6. juli 2023 Sluken på kjøkkenet? Anonymkode: de2d5...759
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #24 Skrevet 7. juli 2023 For en del år siden kjente jeg en rar lukt rundt meg. Jeg kunne ikke skjønne helt hva det var. Ikke direkte vondt lukt,men ubehagelig. Litt sånn kjemisk. Det viste seg etterhvert at det var jakka mi. Var sånn dyr jakke med fleccejakke inni og allværsstoff utenpå. Den hang på knagger en dag ved vinduet i sola og da lukta det veldig. Og da skjønte jeg at det var den. Kjenner formelig lukta nå,når jeg tenker på det og blir nesten uvel. Så kan være et klesplagg som henger et sted som utsondrer en rar lukt. Anonymkode: 117b9...882 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #25 Skrevet 7. juli 2023 Jeg har ikke luktesans så jeg blir alltid litt paranoid når jeg leser/hører ting som dette. Håper virkelig ikke folk har samme tanker/ubehag fra meg fordi jeg bare ikke har lagt merke til noe selv lol. Anonymkode: 18916...5f2
Duff Skrevet 7. juli 2023 #26 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ikke luktesans så jeg blir alltid litt paranoid når jeg leser/hører ting som dette. Håper virkelig ikke folk har samme tanker/ubehag fra meg fordi jeg bare ikke har lagt merke til noe selv lol. Anonymkode: 18916...5f2 Når du er klar over det så regner jeg med du er åpen om det med venner. Når de vet at du ikke kjenner lukt så sier de nok ifra.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #27 Skrevet 7. juli 2023 Har du ikke vært hjemme hos henne? Der ville du fort fått svar. Det kan være mugg/fukt fra vegger og tak, det kan være nyoppusset leilighet, det kan være gjenglemte klær i vaskemaskin, sluker, mekking av gudene vet hva hjemme eller andre ting. Dersom det ikke lukter av henne, hud, hår, ånde (folk med gjerne ubehandlet diabetes kan ha en aceton-aktig lukt), parfymen hennes - så er det jo innafor å spørre henne om hun selv merker det. Anonymkode: 868b3...0b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå