Gå til innhold

Tillitsbrudd i terapi - hvordan bygge tillit igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å komme over et tillitsbrudd av psykologen min. Jeg ønsker ikke å gå i detalj på hva som har skjedd for å ikke bli gjenkjent. For meg var det et alvorlig. Hun har sagt unnskyld og jeg prøver å komme over det, men får det ikke til. Jeg er såret og lei meg og vet ikke hvordan jeg skal klare å stole på henne igjen. Vi har siste time før ferien i morgen, så er det ikke time igjen før i september. Jeg er redd for å gå og tenke på dette hele sommeren uten å klare å slippe det. 

Har noen opplevd tillitsbrudd i terapi og klart å bygge tillit igjen? Hvordan gjorde dere det?

Anonymkode: 6eecd...337

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd det, men bruk timen godt i morgen og si hva dette har gjort med deg. Hvorfor sa hun videre konfidensielle ting? Hva er hennes forklaring? Klarer du å godta den? 

Anonymkode: 754ac...17a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sliter med å komme over et tillitsbrudd av psykologen min. Jeg ønsker ikke å gå i detalj på hva som har skjedd for å ikke bli gjenkjent. For meg var det et alvorlig. Hun har sagt unnskyld og jeg prøver å komme over det, men får det ikke til. Jeg er såret og lei meg og vet ikke hvordan jeg skal klare å stole på henne igjen. Vi har siste time før ferien i morgen, så er det ikke time igjen før i september. Jeg er redd for å gå og tenke på dette hele sommeren uten å klare å slippe det. 

Har noen opplevd tillitsbrudd i terapi og klart å bygge tillit igjen? Hvordan gjorde dere det?

Anonymkode: 6eecd...337

Hun har sagt unnskyld.  Jeg tenker det er noe som sitter så langt inne for de fleste å si. At jeg tenker det kan være et tegn på at hun mener det. Men nå vet jeg ikke hva tilits bruddet er. Har det vært sladder til en nabo blir det værre

Anonymkode: e0077...598

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd et tillitsbrudd, men jeg har det også litt vanskelig i relasjonen med psykologen akkurat nå, og ser h*n ikke igjen før om mange uker. Tenker mye på det fortsatt, men vil ikke la det ødelegge resten av sommeren, så har begynt å skrive ned følelsene mine og hva jeg tenker. Det hjelper litt og så kan jeg evt se på disse notatene når vi møtes igjen hvis jeg fortsatt synes det er vanskelig.

Anonymkode: 850aa...f22

AnonymBruker
Skrevet

Du bør fortelle henne om det slik at dere kan snakke mer om det!

Anonymkode: bfc56...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...