Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Mannen fortalte at han og noen kammerater hadde diskutert om tampongstørrelse hadde sammenheng med størrelsen på skjeden til jenta (Hva menn diskuterer! ). De fleste lot visst til å tro det. Jeg sa imidlertid at det hadde sammenheng med hvor mye man blødde under mensen, og at ingen kvinner er så vide at de ikke kan holde på den minste tampongen, eller så trange at de ikke får inn en stor en (jomfru kanskje et unntak). Jeg sa videre at i England hadde jeg sett at det sto f.eks. "Heavy flow" (uagh! ) osv på tampongpakkene, og det måtte jo bekrefte dette. Han virket imidlertid ikke overbevist. For the record: jeg følte meg ikke personlig truffet av dette, jeg bruker medium størrelse på tamponger, og det gjorde jeg også før mine to fødsler.
LilleBille Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Du har rett. Jeg brukte tidligere super+ (og gjerne 2 av gangen) - pga kjempeblødninger - men pga hormonspiral har jeg nå nesten ikke blødninger lenger - og bruker da derfor den minste størrelsen. Har ingen problemer med å holde på den - og jeg har også fått to barn (store barn)
Malama Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 La ham lese pakningsvedlegget da, der står det at man velger størrelse ut fra blødningsmengde.
Hilde Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Jepp, enig med deg. Har man tatt jomfruhinnen, da har man som regel plass til alle tamponger, mensmengden avgjør. En kompis hadde samme inntrykk som dine "menn", han pleide å sjekke i badeskapet til potensielle damer for å se hva slags tamponger de brukte. :grine2: Han har forøvrig slutta med det etter at jeg grundig forklarte hvor teit det var.
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Høh, er kameratene dine eksperter på tamponger? Det er du som har rett.
Gjest 2324 Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Jeg bruker de blå tampongene de to første dagene under mensen, og de gule resten, betyr det at skjeden min blir trangere i løpet av menstruasjonen det da?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 For noen dustemenn! La dem lese pakningsvedlegget, evt les det høyt for dem alle sammen på neste vorspiel....
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 En kompis hadde samme inntrykk som dine "menn", han pleide å sjekke i badeskapet til potensielle damer for å se hva slags tamponger de brukte. :grine2: ← Men å se i badeskapet er slett ikke dumt, da jeg var yngre, pleide jeg å gjøre det. En kikk i badeskapet forteller ganske mye om hvordan h*n er som person.
Gjest Piper Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 Jeg blir oppgitt over at menn snakker om ting de ikke har peiling på, og lager sin egen versjon ut av det også som da skal være sannheten. Opplysningskontoret for slike midler, kan kanskje være noe for de
Sohoy Skrevet 13. januar 2006 #10 Skrevet 13. januar 2006 Hjelpes så rare og dumme de er Men fin underholdning da! Skal jammen ta en spørrerunde hos mine kompiser og skjekke nivået!
Gjest Fruktfat Skrevet 13. januar 2006 #11 Skrevet 13. januar 2006 hmm, jeg bruker grønne de to første dagene, siste dagen bruker jeg gule (er igjennom hele rekka fra grønn til gul i løpet av en mens ), og da har jeg ikke sjans til å få oppi større enn gul! "krymper" visst jeg også da, i tillegg til å få igjen jomfruhinna, da jeg ikke klarer å få i en grønn/rosa/blå de siste dagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå