AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #21 Del Skrevet 6. juli 2023 Tesla appen Anonymkode: e8de7...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 8. juli 2023 #22 Del Skrevet 8. juli 2023 Lader mest hjemme, og de gangene jeg må hurtiglade har jeg bare lastet ned appen der og da eller brukt sånn sms-kode- opplegg. Det beste rådet er å planlegge så du kan lade hjemme og ha nok på batteriet til å kjøre dit du skal. Og om du vet at du må hurtiglade, sjekk ut hvilke ladestasjoner som er tilgjengelig på reisen. Da kan du laste ned den appen du trenger på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 9. juli 2023 #23 Del Skrevet 9. juli 2023 Noen som har erfaring med Elton? De hevder selv at de gjør det unødvendig med en haug med apper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #24 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 13.59): Jeg har akkurat kjøpt meg elbil. Og synes det er en jungel å sette seg inn i lading og ladebrikker osv. Vi har lader hjemme så den er grei og vi kommer til å lade mest hjemme. Men tenkte det er greit å ha muligheten til å lade borte også. Hva trenger jeg av apper? Hvilke apper bør jeg laste ned og hvor bør jeg lage meg bruker? App eller brikke? Noen tips til meg som er ny på dette? Anonymkode: 80b3b...bb0 Kommer an på hvilken bil. Har du Tesla trenger du ingen Anonymkode: ac36e...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå