Gå til innhold

Fronter til HTH kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg ser at det er så mange produsenter som spesialiserer seg på produksjon av fronter til ikea kjøkkenet (superfront, noremax osv osv) Men har noen funnet ut om det fins et sted der man kan kjøpe fronter for HTH kjøkkenet? (utenom HTH sine butikkene SELVFØLGELIG, da jeg har sjekket der og fant ikke noe fint til eksisterende skrog, som ikke er i ny serie) 

Vi kjøpte en ny bolig og der er det et svær HTH kjøkkenet med frontene som faller ikke i min smak og passer ikke i det hele tatt i det nye interiøret men selve kjøkkenet er ganske nytt og hadde vært svært kostbart å bytte det ut. Ser at de overnevnte tilbyr kjempe fine fronter men alltid og kun til ikea kjøkken. Vet dere om det fins noe lignende for HTH?  

På forhånd takk for alle svar og tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig mye likt hos de fleste leverandører i forhold til hvor hengsler/skuffer festes så mye som går om hverandre, ta noen mål og sjekk, eller så er det en del firmaer som spesialiserer seg på dette 

Endret av Enmanelskeråhate
  • Liker 1
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (2 minutter siden):

Veldig mye likt hos de fleste leverandører i forhold til hvor hengsler/skuffer festes så mye som går om hverandre, ta noen mål og sjekk, eller så er det en del firmaer som spesialiserer seg på dette 

https://www.aftenposten.no/norge/i/706Av/kan-ha-spart-45000-paa-aa-bytte-kjoekkenfronter

Tenkte det samme og kontaktet ikea direkte med spørsmål om jeg kunne bruke ikea fronter på min HTH kjøkken og fikk svar at det ikke går 😞 var litt skuffet

Skrevet
Little Tomato skrev (1 time siden):

Tenkte det samme og kontaktet ikea direkte med spørsmål om jeg kunne bruke ikea fronter på min HTH kjøkken og fikk svar at det ikke går 😞 var litt skuffet

Hei, nei fordi ikea skiftet til lengre skrog og mindre sokkel, men epoq, kvik og mange andre er fortsatt på høy sokkel;)

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (5 timer siden):

Sikkert enklere med et firma hvis man ikke vil styre litt selv, mange som driver med dette feks https://www.kjokkenfronter.no

Takk for lenke, de har jeg ikke sett på ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...