Agaton Skrevet 6. juli 2023 #21 Skrevet 6. juli 2023 Hallo mister! Jeg forstår argumentasjonen din. Hva er poenget, lksom. Og jeg er helt enig i perspektivet ditt: den "riggen" vi ser nå, med tanke på forhold, nærhet, sex, er helt skrudd. Mannen må levere på denne fronten, mens normale kvinner kan leve som rockestjerner (om man zoomer inn på sex/tinder). Dette, i kombinasjon med bemerkelsesverdig lite fokus på mannlig psykisk helse, gjør meg bekymret. Jeg er ikke bekymret på egne vegne, men på samfunnet som helhet. Jeg kan ikke si annet enn at svaret ligger i deg selv. Du formulerer deg meget bra, så tipper du har utdanning. Eller så er du bare smart. Og at du ikke har hår, er å fokusere på noe du ikke kan kontrollere. Dropp det (les om circle of influence). Alfa (om det i det hele tatt eksisterer), er primært en mental greie, spør du meg. Bruk den åpenbare energien din på deg selv og drit i røkla. Du er sjefen. Og for guds skyld: ikke lytt på råd fra kvinner. De har, generelt sett, en skikkelig lav "say-do-ratio" og har gjennomgående vansker med å være empatiske i syn på mannen. Om de uttrykker noe, så handler de på en helt annen måte. 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #22 Skrevet 6. juli 2023 Hvorfor bidra i samfunnet når du personlig ikke føler du får noe tilbake? Jeg tenker det handler om å ha større verdier og holdninger enn det som bare gjelder deg selv. At det finnes andre ting i et samfunn som er viktigere enn seg selv. Selv om jeg ikke skal ha barn, så mener jeg det er en bra ting å betale å bidra til samfunnet om det fører til at flere mennesker lever bedre liv. Det spiller ingen rolle om mine barn og jeg ikke får noe igjen av det. Jeg tenker man må opp ett hakk på verdiskalaen sin og se utover det som er umiddelbart bra for en selv. De fleste menn med kjæreste er ganske ordinære. Bor du i byen? Flytt til landet og se hvor mange dvaske menn som er i forhold. Skal sies at det selvsagt er vanskeligere å finne kjæreste dersom du er feit. Det begrenser alternativene dine Anonymkode: 97469...8ab 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #23 Skrevet 6. juli 2023 Ts. Du kommer ikke til å få sympati med kvinner, verken her eller i virkeligheten. Aldri flagg slike tanker i møte med kvinner. Din attraktivitet bestemmes av hva du kan tilby, ikke hvem du er i de aller fleste tilfeller. Bli en som har mye å tilby. Du har mye rett i dine observasjoner, men mitt forslag er å ikke basere livet på annerkjennelse fra kvinner. Tror ikke det er bra. Anonymkode: a3d89...508 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #24 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg vet dette høres bittert ut og det er det. Stiller meg dette spørsmålet ofte. Hvorfor bidrar jeg egentlig til et samfunn hvor jeg aldri får oppleve noen av pluss-sidene ved det? La oss være ærlige; et menneske som aldri opplever kjærlighet, anerkjennelse og intimitet fra et annet menneske vil slite med å finne mening med noe som helst. Det er de mest naturlige behovene vi har. Hvis man ikke trenger noe slikt er man unormal og sær, da de aller fleste har disse behovene. Kvinner kan få dette i form av en partner og barn. De kan bestemme helt selv om de vil ha disse tingene. Mulighetene er så mange. Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv. Mange unge menn i dag sliter med å ikke strekke til, og mange tar selvmord. Og det syns vi som samfunn er helt ok? Det er rett og slett logisk at man ikke klarer å leve om man ikke får dekket naturlige behov. Faktisk veldig forståelig. Det er typisk at man får rådet om å jobbe med seg selv, men det er vanskelig å gro ut håret når man har mistet det, eller vokse og bli 1.85 som voksen. Det er heller ikke lett å ta høyere utdannelse som voksen, eller å plutselig skulle tjene flere hundretusener mer i året. Jeg hater ikke kvinner på noen måte, jeg bare misliker sterkt hvordan samfunnet vårt er blitt. Internett var starten på elendigheten, med smarttelefonen og sosiale medier som etterfølgere. Datingapper som Tinder var dødsstøtet. I min foreldregenerasjon ble hvem som helst fedre og var i forhold. Det er ikke tilfellet lengre. Vi skaper et samfunn med stadig flere frustrerte menn som ikke strekker til. I årevis har jeg spinket og spart til et potensielt familieliv i fremtiden, men så innser jeg at det tikker mot 40 og at løpet er kjørt for lengst. 40, feit og ferdig osv.. Det jeg føler på nå er at jeg ikke vil bidra i et samfunn hvor skattepengene mine går til barna til alfa-mennene og damene som aldri ville ha meg. Anonymkode: df7af...c39 Jeg har ikke lest svarene du har fått, så det kan hende at flere har sagt det samme. Svaret er egentlig veldig enkelt fra mitt ståsted - hvis jeg skal basere meg på innlegget ditt er inntrykket mitt at du har kommet inn i en negativ spiral. Ved å bli avvist blir du negativ, når du blir negativ blir du bitter, og bitre mennesker er ikke hyggelige å være rundt så de blir avvist, noe som igjen gjør deg enda mer negativ, som igjen gjør at du blir mer bitter, som igjen fører til at du blir avvist... Du må snu denne spiralen, og du må snu tankegangen din. Du er ikke 40, feit og ferdig! Du er 40, og desillusjonert! Det er et mannsoverskudd i mange lokalsamfunn i dag, og da vil det naturlig nok være flere menn som kjemper om de samme kvinnene - hvordan kan du skille deg ut? Hvordan kan gjøre deg mer attraktiv som partner for disse? (Hint: penger er for de fleste kvinner ikke et problem, det kan de skaffe selv, du må ha en attraktiv personlighet) Samtidig tar du feil når du sier at kvinner får den kjærligheten og nærheten de ønsker. Akkurat i dette sekund sitter det mange flotte ufrivillig enslige kvinner rundt omkring, kvinner som har blitt kategorisert som uattraktive, som har blitt avvist, og som har de samme tankene som deg. Er du åpen for at det kan finnes flere skjulte diamanter blant "veggpryden" hvis du blir kjent med dem? Jeg var en av disse kvinnene, og jeg var lei av å være god nok til sex, men ikke attraktiv nok til å være en partner, så jeg ga opp. Jeg var "ferdig med menn"! Mitt råd er å slutte fokusere på å finne deg en partner, det begrenser deg. Løft blikket opp fra navlen, se rundt deg. Bli aktiv i nærmiljøet, om det er innen idrett, kultur, natteravn er likegyldig - bli en ildsjel. Engasjer deg, vær imøtekommende og hyggelig, og glem baktankene. Da vil du på sikt bli den personen du er ment å være, du vil fremstå som naturlig, oppriktig og genuin, og da vil du også på sikt bli attraktiv som partner. Anonymkode: 6a6be...695 10 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #25 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts. Du kommer ikke til å få sympati med kvinner, verken her eller i virkeligheten. Aldri flagg slike tanker i møte med kvinner. Din attraktivitet bestemmes av hva du kan tilby, ikke hvem du er i de aller fleste tilfeller. Bli en som har mye å tilby. Du har mye rett i dine observasjoner, men mitt forslag er å ikke basere livet på annerkjennelse fra kvinner. Tror ikke det er bra. Anonymkode: a3d89...508 Du ødelegger for at ts kan få det bra, både med segselv og i møte med andre. Tilby at kvinner er normale folk, noen med kapasitet til å bry seg, andre mindre på samme måte som at menn er ulike. Tilby gode samtaler, så finn noen du går godt med, som har felles humor også om du er i siget. Tilby en god trygg klem, tilby fine ord, tilby en skulder og gråte på og finn ei som lar deg gråte på hennes. Bra å ikke definere seg selv basert på masse fremmede da. Så lenge det ikke er snakk om mange fremmede man har vært litt slem mot 😅 Anonymkode: 8be6c...94f 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #26 Skrevet 6. juli 2023 Agaton skrev (6 timer siden): Hallo mister! Jeg forstår argumentasjonen din. Hva er poenget, lksom. Og jeg er helt enig i perspektivet ditt: den "riggen" vi ser nå, med tanke på forhold, nærhet, sex, er helt skrudd. Mannen må levere på denne fronten, mens normale kvinner kan leve som rockestjerner (om man zoomer inn på sex/tinder). Dette, i kombinasjon med bemerkelsesverdig lite fokus på mannlig psykisk helse, gjør meg bekymret. Jeg er ikke bekymret på egne vegne, men på samfunnet som helhet. Jeg kan ikke si annet enn at svaret ligger i deg selv. Du formulerer deg meget bra, så tipper du har utdanning. Eller så er du bare smart. Og at du ikke har hår, er å fokusere på noe du ikke kan kontrollere. Dropp det (les om circle of influence). Alfa (om det i det hele tatt eksisterer), er primært en mental greie, spør du meg. Bruk den åpenbare energien din på deg selv og drit i røkla. Du er sjefen. Og for guds skyld: ikke lytt på råd fra kvinner. De har, generelt sett, en skikkelig lav "say-do-ratio" og har gjennomgående vansker med å være empatiske i syn på mannen. Om de uttrykker noe, så handler de på en helt annen måte. De lever ikke som rockestjerner om de ikke vil ha sex med alle dem. Noen vil, men tror en god del føler det er frustrerende at mange som egentlig ikke er interisert viser interesse, det fjerner fokuset fra dem man virkelig hadde passet sammen med. Både seksuelt og i forhold. Serriøst ts, ikke lytt til denne mannen. Lytt til flere folk, men ikke vær tilhenger av alt som blir sagt. Tenk på folk som vanlige, ulike folk, å ikke se på dem som grupper hvor alle er like det er feil. Ikke putt kvinner på en pidestall hvor vi er både ut av din rekkevidde med forhatt og misforstått. Vi er bare vanlige folk. Anonymkode: 8be6c...94f 6 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #27 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo det som er sannheten? Da har de forfalt såpass mye og innsett at alfahannen faktisk ikke var det riktige valget. Istedet for å møte hverandre med respekt så turer alfahannen på og når hun til slutt innser at det faktisk ikke var det rette valget så åpner hun sinnet for en mann som hun ikke hadde ofret en tanke på når hun var litt yngre (og hadde mindre rynker og mer struttende pupper). Anonymkode: 04e51...63b Beklager men slutt å vær dum. Se deg rundt. Å kvinner er mer en pupper og rynker, kanskje det er der problemet ditt ligger? At utsende er alt som betyr noe. Det er en person med følelser og behov bak de strutte eller hengepuppene. Jeg ofrer få menn tanker ja, men det er livet, har ikke plass i hodet til å like alle like mye, man må finne dem som man forelsker seg i osv, spørs hva man ser etter eller ikke. Har aldri likt en alfa mann lol. Men så er jeg kanskje ikke en slik kvinne du tenker på heller, selv om pyppene mine til dags dato strutter. Anonymkode: 8be6c...94f 12
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #28 Skrevet 6. juli 2023 Det er ikke lett å være mann i dagens samfunn nei, kvinner har det så mye lettere. https://www.dagbladet.no/nyheter/nekter-a-date-stygge-kvinner/78543985 Anonymkode: 276f6...75d 9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #29 Skrevet 6. juli 2023 Når man leser diverse tråder på KG, så tenker jeg at det er håp for alle, absolutt ALLE menn. Fy fader så mye rart damer sparer på! Menn som er utro, menn som ikke bidrar, men dumper hele det tredje skiftet på dama, menn som ikke gidder å jobbe, menn som bruker all tid på gaming, menn som lar seg selv forfalle mentalt og fysisk, menn som spiller bort pengene, menn som er slemme og voldelige og menn som med all tydelighet viser at de ikke vil være i et forhold. Og KGs kvinner gir dem sjanse etter sjanse. De tilgir utroskap og godtar at mannen er "ferdig med å prate om det". De rydder etter mannen på samme måte som de rydder etter barna sine og tar det til seg når de attpåtil får slengt i trynet at "ingen menn liker å bli behandlet som et barn". De jobber doble skift så mannen kan sitte hjemme og game og røyke. De legger opp til sunne middager, så mannen kan slankes litt uten at han vet det, for å nevne at han har blitt feit ødelegger jo selvfølelsen hans, stakkar. Og damer bruker uendelig tid og energi på å tolke utsagn og meldinger, for selv om han svarte litt ufint, så KAN det være glimt av håp der, eller? Det er faktisk ganske utrolig å være vitne til... Anonymkode: 74d85...3e4 13 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #30 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er ikke lett å være mann i dagens samfunn nei, kvinner har det så mye lettere. https://www.dagbladet.no/nyheter/nekter-a-date-stygge-kvinner/78543985 Anonymkode: 276f6...75d Men som stygg kvinne, så vil jeg ikke date en mann som ikke liker meg. Så det er bra han er ærlig og holder seg unna. Om dette var et slags hint til at folk som dette må endre seg på noe vis. Anonymkode: 8be6c...94f 1 1
Sparkling_Pink Skrevet 6. juli 2023 #31 Skrevet 6. juli 2023 Jeg følger ikke tanken om at mannfolk må ha oppnådd status for å få etablert seg med en partner og familie. Det holder lenge å være et normalt, velfungerende og nogelunde selvstendig voksent menneske. Dating er frustrerende for alle og mange er tilfreds som singel. Det handler vel i bunn og gunn om å få kontakt og fellesskap som er givende. Familieliv og parforhold er ikke en del av samfunnets goder. Jeg er bare veldig takknemlig for å leve i et samfunn hvor de som ønsker å være i forhold kan søke dette og de som ikke ønsker å være i forhold kan leve alene. Selv har jeg avsluttet mange forhold fordi de var dårlige for meg. Å kunne gjøre dette som dame er ikke gitt i alle samfunn. De fleste damene vil ikke ha de fleste av mennene og vice versa. Det holder lenge med en match som fungerer. Over tid finner de fleste noen om de ønsker det. Om du ikke liker dating på nett, er det folkeliv og fellesskap å finne andre steder og. 10 2
Nowayback Skrevet 6. juli 2023 #32 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er ikke lett å være mann i dagens samfunn nei, kvinner har det så mye lettere. https://www.dagbladet.no/nyheter/nekter-a-date-stygge-kvinner/78543985 Anonymkode: 276f6...75d Ok, så du har funnet ÈN mann som har tilsvarende krav som de fleste kvinner? Gratulerer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #33 Skrevet 6. juli 2023 DelvisPresley skrev (3 minutter siden): Ok, så du har funnet ÈN mann som har tilsvarende krav som de fleste kvinner? Gratulerer. Dater du folk du anser som stygge? Liker ikke denne mannens måte å ytre seg på, men tror ikke folk uansett aktivt går etter noen de finner uattraktiv, det er helt normalt. Hva folk finner attraktivt varierer da. Anonymkode: 8be6c...94f 1 2
Nowayback Skrevet 6. juli 2023 #34 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dater du folk du anser som stygge? Liker ikke denne mannens måte å ytre seg på, men tror ikke folk uansett aktivt går etter noen de finner uattraktiv, det er helt normalt. Hva folk finner attraktivt varierer da. Anonymkode: 8be6c...94f Jeg dater ikke i det hele tatt. Kommer aldri så langt.
viren Skrevet 6. juli 2023 #35 Skrevet 6. juli 2023 TS - du må ha en helt ufyselig personlighet. For følgende surt oppgulp stemmer rett og slett ikke: "Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv." Menn er generelt LANGT MER utseendefokusert enn kvinner. Kvinner finner seg i LANGT mer dritt fra menn enn motsatt. Du sitter der og sutrer og synes synd på deg selv, og legger skylda på kvinnene. Det du sier er at kvinner, i egenskap av å være kvinner, skylder deg forhold, sex og barn - og at det var bedre før da kvinner ikke hadde noen valg. Da kvinner ikke kunne jobbe og tjene egne penger, og måtte godta alt fra å bli banket opp til og bli behandlet som dritt, gjøre alt arbeidet hjemme mens manne-babyen satt i sofaen og så på TV. Mange kvinner er frivillig single fordi mange menn er late, egoistiske og selvopptatte og har et kvinnesyn (som ditt) som er fullstendig frastøtende. Jeg forstår godt at du har gitt opp forhold - for med den holdningen du legger for dagen kommer du til å være singel livet ut. Hva i all verden er det du tror du bidrar med til samfunnet som er så fryktelig viktig og meningsfullt og som du ikke får tilbake? Som noen over her sa har du fått gratis skolegang, helsehjelp, sykelønnsordninger og andre velferdsgoder. Når du blir gammel og syk vil du ha behov for enda mer helsehjelp - og kommer til å få det. Om du ikke ønsker å være en del av samfunnet så flytt i en koie på vidda da - det er ingen som tvinger deg til å leve standardlivet. Det er bare så mye mer behagelig og enklere og sitte hjemme og synes synd på seg selv og klandre alle andre for egne mangler, enn å gjøre noe med det. Da må man jo gjøre en innsats. 11 18
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #36 Skrevet 6. juli 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor bidra i samfunnet når du personlig ikke føler du får noe tilbake? Jeg tenker det handler om å ha større verdier og holdninger enn det som bare gjelder deg selv. Gjennom tidene ble folk med på å bygge opp en samfunnstruktur fordi de fikk noe igjen for det. Det er dette og ingenting annet som gjorde at løse grupper fant sammen og etablerte seg. Og det er når mange nok ikke får noe tilbake at strukturen rakner. Slik som romerriket på slutten hvor folk flest var så tung beskattet at til slutt var det ingen vilje til å holde barbarene tilbake. Man må alltid spør seg i livet "What's in it for me?". Anonymkode: a1e5e...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #37 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjennom tidene ble folk med på å bygge opp en samfunnstruktur fordi de fikk noe igjen for det. Det er dette og ingenting annet som gjorde at løse grupper fant sammen og etablerte seg. Og det er når mange nok ikke får noe tilbake at strukturen rakner. Slik som romerriket på slutten hvor folk flest var så tung beskattet at til slutt var det ingen vilje til å holde barbarene tilbake. Man må alltid spør seg i livet "What's in it for me?". Anonymkode: a1e5e...8d8 Hva skal man eventuelt gjøre da, lage seg et eget land? Føler man bare naturlig bidrar men å leve, spise, bo et sted. Anonymkode: 8be6c...94f
Agaton Skrevet 6. juli 2023 #38 Skrevet 6. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: De lever ikke som rockestjerner om de ikke vil ha sex med alle dem. Noen vil, men tror en god del føler det er frustrerende at mange som egentlig ikke er interisert viser interesse, det fjerner fokuset fra dem man virkelig hadde passet sammen med. Både seksuelt og i forhold. Serriøst ts, ikke lytt til denne mannen. Lytt til flere folk, men ikke vær tilhenger av alt som blir sagt. Tenk på folk som vanlige, ulike folk, å ikke se på dem som grupper hvor alle er like det er feil. Ikke putt kvinner på en pidestall hvor vi er både ut av din rekkevidde med forhatt og misforstått. Vi er bare vanlige folk. Anonymkode: 8be6c...94f Fair. Han kan velge å høre på en mann som aldri har hatt problemer med damer, og som har hatt fokus på å lykkes med det han gjør (og "høster fruktene av dette"). ELLER høre på en dame, som er skrudd sammen fullstendig forskjellig både genetisk og sosialt. Ikke bare er dere vanlige folk. Jeg vil påstå at for menn som legger inn litt innsats, er det han som er i mindretall og bør være noe damene trakter etter. Du og andre kan godta det, like det eller ei. Men det er soleklart at man får masse oppmerksomhet fra damer om man har noe å vise til. Og argument om at "det er personlighet og godhet som gjelder", er ikke relevant om man ikke en gang blir vurdert. Dette er vanskelig for en dame å forstå, som stort sett får det meste hva relasjon og oppmerksomhet angår helt gratis. 1
Agaton Skrevet 6. juli 2023 #39 Skrevet 6. juli 2023 2 hours ago, viren said: TS - du må ha en helt ufyselig personlighet. For følgende surt oppgulp stemmer rett og slett ikke: "Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv." Menn er generelt LANGT MER utseendefokusert enn kvinner. Kvinner finner seg i LANGT mer dritt fra menn enn motsatt. Du sitter der og sutrer og synes synd på deg selv, og legger skylda på kvinnene. Det du sier er at kvinner, i egenskap av å være kvinner, skylder deg forhold, sex og barn - og at det var bedre før da kvinner ikke hadde noen valg. Da kvinner ikke kunne jobbe og tjene egne penger, og måtte godta alt fra å bli banket opp til og bli behandlet som dritt, gjøre alt arbeidet hjemme mens manne-babyen satt i sofaen og så på TV. Mange kvinner er frivillig single fordi mange menn er late, egoistiske og selvopptatte og har et kvinnesyn (som ditt) som er fullstendig frastøtende. Jeg forstår godt at du har gitt opp forhold - for med den holdningen du legger for dagen kommer du til å være singel livet ut. Hva i all verden er det du tror du bidrar med til samfunnet som er så fryktelig viktig og meningsfullt og som du ikke får tilbake? Som noen over her sa har du fått gratis skolegang, helsehjelp, sykelønnsordninger og andre velferdsgoder. Når du blir gammel og syk vil du ha behov for enda mer helsehjelp - og kommer til å få det. Om du ikke ønsker å være en del av samfunnet så flytt i en koie på vidda da - det er ingen som tvinger deg til å leve standardlivet. Det er bare så mye mer behagelig og enklere og sitte hjemme og synes synd på seg selv og klandre alle andre for egne mangler, enn å gjøre noe med det. Da må man jo gjøre en innsats. WHAT? Menn mer overflatiske enn kvinner? Det er rett og slett en vrangforestilling. Det er mulig at kvinner sier de er opptatt av det mer dypereliggende, slik som empati, godhet osv. Men det er et utrolig gap mellom hva de sier og hvordan de handler. Det er på grensen til absurd hvor lite du har satt deg inn i hvordan det er å være en "vanlig" mann anno 2023. Les litt, tenk litt og dropp dette konfliktorienterte feministiske babbelet. PLEASE. Eller la være. Vi menn som mestrer dette som TS ikke mestrer, vinner uansett. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #40 Skrevet 6. juli 2023 Agaton skrev (6 minutter siden): WHAT? Menn mer overflatiske enn kvinner? Det er rett og slett en vrangforestilling. Det er mulig at kvinner sier de er opptatt av det mer dypereliggende, slik som empati, godhet osv. Men det er et utrolig gap mellom hva de sier og hvordan de handler. Det er på grensen til absurd hvor lite du har satt deg inn i hvordan det er å være en "vanlig" mann anno 2023. Les litt, tenk litt og dropp dette konfliktorienterte feministiske babbelet. PLEASE. Eller la være. Vi menn som mestrer dette som TS ikke mestrer, vinner uansett. Herregud gå ut døra å prat med folk. Slutt med ekstremist tullet. Du av alle er en føkkings voksen mann på snart 50 som bare vil ha noen under 25, kan ikke akkurat sitte å peke fingeren 😂 Anonymkode: 8be6c...94f 18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå