norw Skrevet 5. juli 2023 #1 Skrevet 5. juli 2023 Tenkt å reise fra Hvaler til Oslo. Bestilte billett i VY-appen og tenkte at det kanskje blir litt styr med 30-dagersbilletten, så jeg bestilte bare billett til å komme meg til sone 2S. Har 30-dagersbillett for sone 1 og 2S, og da kan jeg kanskje bare bli sittende på den samme bussen hele veien og vise enkeltbilletten og 30-dagersbilletten om det skulle bli kontroll/spørsmål om siste biten av reisen? Kanskje et dumt spørsmål, men mulig at det er noen rare regler som gjør at jeg ikke kan reise på denne måten sammenhengende fra Hvaler til Oslo.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Er ikke Hvaler sone 2V? Anonymkode: 08484...776
norw Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke Hvaler sone 2V? Anonymkode: 08484...776 Aner ikke. Jeg har kjøpt enkeltbillett fra Hvaler til Korsegården i sone 2S og har 30-dagersbillett for sone 2S og 1. Edit: 2V er kanskje tvilsomt 😄 Endret 5. juli 2023 av norw
Hanne67 Skrevet 5. juli 2023 #4 Skrevet 5. juli 2023 Jeg kjøpte billett fram til sone 1 i Oslo, og dagsbillett videre uten å gå av. Det var på toget, og de sa ikke noe på det. Kontrollerte også bare billetten jeg hadde fram til sone 1. Vet ikke om det var greit, men tenker at om man har gyldig billett på hele reisen så må det være o.k. For sikkerhets skyld så kan du ta kontakt med de via chat e.l. 1
norw Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2023 Hanne67 skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte billett fram til sone 1 i Oslo, og dagsbillett videre uten å gå av. Det var på toget, og de sa ikke noe på det. Kontrollerte også bare billetten jeg hadde fram til sone 1. Vet ikke om det var greit, men tenker at om man har gyldig billett på hele reisen så må det være o.k. For sikkerhets skyld så kan du ta kontakt med de via chat e.l. Jeg tror egentlig at jeg bare tar sjansen og satser på litt godvilje om det egentlig ikke er innenfor. 1
Hanne67 Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 norw skrev (23 minutter siden): Jeg tror egentlig at jeg bare tar sjansen og satser på litt godvilje om det egentlig ikke er innenfor. Ja, gjør det.👍 Om man går av, og på neste buss/tog så er det ihvertfall gyldig, men man skulle jo ikke tro det var nødvendig.... God tur! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå