Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker mobilen først og fremst til sosiale medier, surfing og kamera (tar mye bilder). Har tenkt på samsung galaxy s23 ultra og iPhone 14 Pro Max.
Det eneste som er viktig for meg er at den har bra kamera, og en del bedre enn min nåværende mobil.(samsung galaxy 10 plus). Pris er ikke viktig.

Anonymkode: 7b8f7...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

S23 har best kamera av de to. Iphone er for de som er lite "teknisk begavet", men har bra hardware.

Anonymkode: c97e1...d62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er fornøyd med Samsung s23

Anonymkode: 57a43...fc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

S23 har best kamera av de to. Iphone er for de som er lite "teknisk begavet", men har bra hardware.

Anonymkode: c97e1...d62

Merkelig da at de fleste jeg kjenner som også jobber innen IT / Utvikling / Software Engineering sverger til Mac og iPhone. For ordens skyld bruker jeg ikke Mac selv, men ville aldri byttet fra iPhone til Android igjen. Velger iPhone på grunn av sikkerhet og personvern, og generelt god hardware.

Anonymkode: 0c5ad...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes ikke egentlig noen dårlige kjøp, begge de to der burde funke helt fint. Hvis du virkelig vil ha et bra kamera, supplerer du med en sånn:

Panasonic announces Lumix S5II with phase-detection autofocus - Amateur  Photographer

Anonymkode: fb9aa...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på Samsung, vil jeg anbefale å fortsette der. Mobilene er ganske like, men økosystemet krever tilvenning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Merkelig da at de fleste jeg kjenner som også jobber innen IT / Utvikling / Software Engineering sverger til Mac og iPhone. For ordens skyld bruker jeg ikke Mac selv, men ville aldri byttet fra iPhone til Android igjen. Velger iPhone på grunn av sikkerhet og personvern, og generelt god hardware.

Anonymkode: 0c5ad...7df

Da kjenner vi ganske forskjellige IT-folk. For de aller fleste JEG kjenner, synes apple er "noe forbanna piss".
de fleste liker friheten som android gir, da apple fortsett er ganske låst. 

Jobber med IT, og apple er ikke noe bedre på sikkerhet og personvern. Det at de er strengere med hva som slipper inn i Apple-store er derimot ett stort pluss. 

Anonymkode: 7ceb1...003

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top 3 i de aller fleste tester er ultra 23, pixel 7 Pro og iPhone 14 Max Ultra.

Ingen av de blir feil på noen måte.

Endte selv opp med en pixel 7 Pro på tilbud til 6500 med abonnement som jeg uansett trengte.

Meget godt fornøyd og det tar gode bilder i de aller fleste sammenhenger🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer ann på hva du skal bruke den til. De er to veldig like telefoner. 99% av folk hadde aldri merket forskjell på dem, om det ikke var for forskjellig OS.

Anonymkode: fda54...819

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hadde Release i 2 år så   la de ned og flyttet meg over til ICE på skjermen står det Telia N så ander ikke vært kunde hos ICE Siden slutten av Juni 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, Maskinfører said:

Aner ikke hadde Release i 2 år så   la de ned og flyttet meg over til ICE på skjermen står det Telia N så ander ikke vært kunde hos ICE Siden slutten av Juni 

Her er det spørsmål og mobiltelefon, ikke operatør og abonnement 

Anonymkode: c0479...232

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

*Spørsmål om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei beklager da har svart på feil tråd 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

De to du selv nevner har de beste mobil kameraene, iphone 14 og alle Samsung 23 modellene.

Anonymkode: 7af3d...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...