AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #41 Skrevet 17. juli 2023 hvorfor blir ikke denne tråden slått sammen med samletråden? Anonymkode: 1ca55...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #42 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 19.30): Dere kan også kjøpe penis ring ikke bare fordi det blir lettere å sikre at den ikke går for langt in, penisen vil bli noe slankere siden poenge med penis ring er at den skal holde på blodet som er der. Det er faktisk ganske vanskelig å finne en penisring som passer veldig store peniser er min erfaring.. Anonymkode: c6972...89c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #43 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er faktisk ganske vanskelig å finne en penisring som passer veldig store peniser er min erfaring.. Anonymkode: c6972...89c Lag en egen da vel. Er jo bare å bruke en sokk å knyte rundt roten av penis eller bruke et treningsstrikk hvis du er bekymret for å ikke finne noe med stor nok omkrets😉 Anonymkode: 0a5a2...d21
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #44 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 10.05): De fleste damer foretrekker til og med oralsex og fingring føler jeg. 😅 Anonymkode: 0b44f...b69 Om jeg måtte velge, så hadde jeg valgt god oral+finger/leketøy 10 av 10 ganger. En penis har så mange begrensninger og kan bare gi nytelse til en viss grense, uansett størrelse. Penisen er ingen magisk tryllestav liksom 😂 Anonymkode: badd9...01b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #45 Skrevet 18. juli 2023 stgirl skrev (På 15.7.2023 den 23.38): Sammenligningen med en barnefødsel, som noen kommer med, er totalt irrelevant, da det først og fremst er hormoner både under graviditeten og ikke minst under fødselen som muliggjør å få barnehodet gjennom skjeden, denne åpner seg derfor mye mer enn normalt under en fødsel. Sex med en ekstremt velutrustet mann fordrer, etter min personlige erfaring, en meget høy grad av kåthet og hengivenhet, gjerne også bruk av glidekrem. Vil videre anbefale og alltid få en god orgasme forut for selve penetreringen, det har fungert meget bra for meg helt siden jeg ble kjæreste med min ektefelle gjennom flere år, og han har rett og slett en abnormt svær penis som både er meget tykk og lang, et forhold som for meg er imponerende og skremmende på samme tid. Den kåtheten jeg opparbeider når det ligger an til sex med min kjære, har sikkert også bakgrunn i at jeg er svært hengiven ifht de fysiske og mentale kontrastene i forholdet vårt, jeg er svært feminin og damete, han er en voldsom maskulin, stor og sterk framtoning, dominerende på det seksuelle plan mot min underkastelse, og sort i huden mot min lyse hud. Alt dette skaper i allefall for meg en voldsom kåthet når anledningen gjør at vi kan utfolde oss seksuelt. Nå må det understrekes at det er en salig blanding av nytelse, orgasmer og smerter når jeg blir tatt, men for meg er også tilstedeværelsen av smerte en del av den miksen som totalt gjør meg "still crazy after all this years! Once you go black you never go back 😉🧔🏿 Anonymkode: c93f0...4c0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #46 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 14.59): Once you go black you never go back 😉🧔🏿 Anonymkode: c93f0...4c0 Flott det Kjell. Anonymkode: 54e16...17f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå