Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøper ankelsokker fra Bambusa og tynne, lange ullsokker fra Cubus. Synes de holder greit lenge, men har sikkert 12-15 par av hver.

Alle andre sokker holder seg ikke på plass på foten og irriterer derfor vettet av meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper Slazenger sportssokker 3-pk unisex (svarte) på Coop-butikkene. De holder bra. 60kr for 3 par.

Anonymkode: 2c15e...aee

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå prøver jeg meg på treningssokker fra Dry Move H&M for og se om det kan være noe bedre kvalitet.

Anonymkode: ac541...00e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mest Adidas, Nike og Champion, har sokker lenge. Skjønner ikke hva dere snakker om engang. Men kjøper ikke drittsokker, som mange her gjør. Nei, sokker må ha kvalitet. 

Anonymkode: 46ceb...519

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 1 år senere...
Gjest Cartman
Skrevet

Joa, men kjøper du tykke sokker så holder de litt bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tykkelse hjelper. Men har også funnet noen finslige tynne sokker som er 200 nåler strikking, de holder. Og slike kompresjonsstrømper er tettere vevd og varer godt. Syns også det er godt å gå med på jobb når jeg står mesteparten av tiden. Skal sjekke STRØMPE, der var det mye.

Anonymkode: c0935...efd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg fant en egen norsk sokkebutikk, www.strompe.no og kjøper alt derfra. Veldig fornøyd! Har også hatt problemer med at sokkene ikke varer, og fant ut at ved å kjøpe frottésokker så er de mye sterkere, se noen her: https://www.strompe.no/collections/frotte-sokker-i-bomull-og-ull

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, tykkelse hjelper. Men har også funnet noen finslige tynne sokker som er 200 nåler strikking, de holder. Og slike kompresjonsstrømper er tettere vevd og varer godt. Syns også det er godt å gå med på jobb når jeg står mesteparten av tiden. Skal sjekke STRØMPE, der var det mye.

Driver du med reklame for denne nettbutikken siden du svarer deg selv? Du vet at man ser at du er samme anonyme bruker...

Anonymkode: d74b7...6a7

• Liker 3
Skrevet

Myndighetene vil sikkert at vi skal få grønne jobber med å stoppe sokker 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...