Blåjojo Skrevet 6. juli 2023 #21 Skrevet 6. juli 2023 Kjøper ankelsokker fra Bambusa og tynne, lange ullsokker fra Cubus. Synes de holder greit lenge, men har sikkert 12-15 par av hver. Alle andre sokker holder seg ikke på plass på foten og irriterer derfor vettet av meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #22 Skrevet 6. juli 2023 Kjøper Slazenger sportssokker 3-pk unisex (svarte) på Coop-butikkene. De holder bra. 60kr for 3 par. Anonymkode: 2c15e...aee
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #23 Skrevet 27. juli 2023 Nå prøver jeg meg på treningssokker fra Dry Move H&M for og se om det kan være noe bedre kvalitet. Anonymkode: ac541...00e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #24 Skrevet 28. juli 2023 Jeg bruker mest Adidas, Nike og Champion, har sokker lenge. Skjønner ikke hva dere snakker om engang. Men kjøper ikke drittsokker, som mange her gjør. Nei, sokker må ha kvalitet. Anonymkode: 46ceb...519 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2025 #25 Skrevet 30. juni 2025 Jeg fant en egen norsk sokkebutikk, www.strompe.no og kjøper alt derfra. Veldig fornøyd! Har også hatt problemer med at sokkene ikke varer, og fant ut at ved å kjøpe frottésokker så er de mye sterkere, se noen her: https://www.strompe.no/collections/frotte-sokker-i-bomull-og-ull Anonymkode: c0935...efd
Gjest Cartman Skrevet 30. juni 2025 #26 Skrevet 30. juni 2025 Joa, men kjøper du tykke sokker så holder de litt bedre.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2025 #27 Skrevet 30. juni 2025 Ja, tykkelse hjelper. Men har også funnet noen finslige tynne sokker som er 200 nåler strikking, de holder. Og slike kompresjonsstrømper er tettere vevd og varer godt. Syns også det er godt å gå med på jobb når jeg står mesteparten av tiden. Skal sjekke STRØMPE, der var det mye. Anonymkode: c0935...efd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2025 #28 Skrevet 30. juni 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg fant en egen norsk sokkebutikk, www.strompe.no og kjøper alt derfra. Veldig fornøyd! Har også hatt problemer med at sokkene ikke varer, og fant ut at ved å kjøpe frottésokker så er de mye sterkere, se noen her: https://www.strompe.no/collections/frotte-sokker-i-bomull-og-ull Anonymkode: c0935...efd AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, tykkelse hjelper. Men har også funnet noen finslige tynne sokker som er 200 nåler strikking, de holder. Og slike kompresjonsstrømper er tettere vevd og varer godt. Syns også det er godt å gå med på jobb når jeg står mesteparten av tiden. Skal sjekke STRØMPE, der var det mye. Anonymkode: c0935...efd Driver du med reklame for denne nettbutikken siden du svarer deg selv? Du vet at man ser at du er samme anonyme bruker... Anonymkode: d74b7...6a7 3
Maskinfører Skrevet 30. juni 2025 #29 Skrevet 30. juni 2025 Myndighetene vil sikkert at vi skal få grønne jobber med å stoppe sokker 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå