AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #21 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 14.27): Hvor mange rene hunder har du møtt? Dette er jo ikke normalt. Enten har du forvridd luktesans pga. covid, eller så kommer lukta fra deg selv. Prøv å dusj litt oftere så forsvinner nok stanken. Anonymkode: 49845...318 Dere hundeeiere har jo ikke luktesans, eller så er dere bare så vant til stanken. Eller så vil dere bare ikke innse at bikkjene deres lukter råttent smør og innvoller. Anonymkode: 130c3...916
Sb88 Skrevet 7. juli 2023 #22 Skrevet 7. juli 2023 (endret) Vi har 3 hunder ingen barn. hunder er hobbyen vår. Vi har begge krevende jobber og trives veldig godt med turkompisene 😊. De bor inne å har eget soverom 😂. Det blir mer renhold med flere hunder som går inn og ut men vi liker å ha det rent rundt oss å da er det naturlig å holde hundene rene samt vaske gulv OL ofte Endret 7. juli 2023 av Sb88
Gjest Gliffy Skrevet 7. juli 2023 #23 Skrevet 7. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Dere hundeeiere har jo ikke luktesans, eller så er dere bare så vant til stanken. Eller så vil dere bare ikke innse at bikkjene deres lukter råttent smør og innvoller. Anonymkode: 130c3...916 Jeg har hund nå, men den ble anskaffet for noen år siden og fram til da har jeg levd uten hund hele livet. Kan ikke si at alle hunder stinket før jeg fikk min første hund. Du har nok veldig sensitiv nese. Kan selvfølgelig huske at noen hunder luktet (det opplever jeg fortsatt) men langt i fra alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå