AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Del Skrevet 4. juli 2023 Ca en halv pose med romano mix salat, 175g delt på to En boks first price makrell i tomat, 110g En boks tunfisk, står 185/140g på boksen Litt fetaost og olje fra glasset Ganske mye hvitløk. Oppdaget at hvitløken jeg kjøpte har mye større fedd enn de jeg har kjøpt før, så ett stort fedd. - Ellers går det i grovbrød og yoghurt. Anonymkode: fcbc4...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Del Skrevet 4. juli 2023 Blander du makrell i tomat i salaten? Jeg tipper det er ok ernæringsmessig. Fisk er jo sunt. Hvitløk er sunt. Anonymkode: b598d...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Del Skrevet 4. juli 2023 Ville nok hatt litt mer varierte grønnsaker, for næringsstoffer, vitaminer og slikt. Ikke usunn salat, men litt ensidig. Især om resten av kostholdet ditt er brød og youghurt. Trenger ikke mange forskjellige, men en eller to grønnsaker, også varier dem. Tomat og løk f.eks, godt sammen og til tunfisk. Paprika. Reddiker. Purreløk. Fersk persille. Anonymkode: 6fbb8...d5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Blander du makrell i tomat i salaten? Jeg tipper det er ok ernæringsmessig. Fisk er jo sunt. Hvitløk er sunt. Anonymkode: b598d...f28 Ja, alt blandes. Prøver å ha litt flytende innhold i salaten. Anonymkode: fcbc4...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 5. juli 2023 #5 Del Skrevet 5. juli 2023 Ikke noe galt i ingrediensene i salatanene, men ville likevel valgt å "jasse den opp litt" med feks. fersk dill, nykvernet sortt pepper, aioli, rødløk og søte tomater. Bland alt godt sammen og ha på ristet grovbrød, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå