Gå til innhold

Neon som har operert underlivet (etter fødsel)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg fødet for 9 år siden og har siden den gang vært veldig vid nedentil. Sexlivet ble helt ødelagt og jeg kjenner ingenting under sex 😕

Har vært av og på med knipeøvelser men det hjelper ikke i det store og det hele. Jeg får også ofte urinlekkasje når jeg nyser eller hopper. 
har nå ikke hatt sex på 4 år og tenker at jeg må gjøre noe med det. Nå vurderer jeg å operere/stramme musklene nedentil. 

Lurer derfor på om noen her har gjort det. Fikk du dekket det eller privat ?hvilken klinikk?  Hvor mye kostet det? Hva var positivt/negativt med det? Ble det mye bedre etter operasjonen?

Tar imot alle tips ☺️

Anonymkode: 004b2...a08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, her er en tråd om temaet som kan være nyttig: 

Anonymkode: 62f7e...71d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde tvt og reparerte cystosele på Volvat. Ble veldig fornøyd. Føles normal ut der nede nå. Fikk det dekket fordi plagene hemmet trening og sexliv.

Anonymkode: 3b470...38d

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 23.27):

Jeg gjorde tvt og reparerte cystosele på Volvat. Ble veldig fornøyd. Føles normal ut der nede nå. Fikk det dekket fordi plagene hemmet trening og sexliv.

Anonymkode: 3b470...38d

Hei.

Hvordan var gangen i denne prosedyren? Startet du med fastlegen? Ble du hensvist til urolog/gyn etc? Hva skjedde så? Hvor lang tid fra du kontakta fastlegen til du fikk operasjon på Volvat? Pls fortell.

Hilsen desperat dame som tisser seg ut , og trenger hjelp.

Anonymkode: 46c51...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...