Gå til innhold

Hvordan ble du uplanlagt gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører om folk som fikk barn uten at det var planlagt.  Har de slurvet med p-pillene? Drukket grapefrukt-juice, så det ødela effekten?

Hilsen en som alltid har hatt spiral.

Anonymkode: 0636e...939

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hører om folk som fikk barn uten at det var planlagt.  Har de slurvet med p-pillene? Drukket grapefrukt-juice, så det ødela effekten?

Hilsen en som alltid har hatt spiral.

Grapefrukt ødelegger ikke effekten, den øker effekten 

Anonymkode: f2fef...973

AnonymBruker
Skrevet

Glei på et bananskall og landet på en penis. Kan skje den beste.

Anonymkode: fa6ea...75b

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ubeskyttet sex basert på syklus og temperatur. Men neida

Anonymkode: 62d9b...2a2

• Liker 1
Skrevet

Fikk beskjed fra gynekolog at jeg kom til å trenge hjelp den dagen vi ønsket barn og turte ikke benytte hormonell prevensjon pga. psykisk uhelse. Var på ferie sammen og hadde ett eneste samleie uten kondom og det var det som skulle til. Synes det hele er ganske spesielt og blir nesten spirituell av tilfeldighetene. Veldig takknemlig den dag i dag. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Uplanlangt gravid med spiral.

Anonymkode: 99fcf...78e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok p-pillen som jeg skulle, ble allikevel gravid. Andre gang hadde jeg spiral men den hadde det gått noe galt med, trådene var borte og spiralen satt ikke som den skulle. Da var det gjort.

Anonymkode: bb38c...e84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kikka på tv vipps var jeg gravid.

Anonymkode: a90c2...b5f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex. 

Anonymkode: 80ff3...5a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kikka på tv vipps var jeg gravid.

Anonymkode: a90c2...b5f

Du mener "Vips, så var jeg gravid"?

(VIPPS er pengeoverføringstingen)

Anonymkode: 5b8da...e72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. 

Har fått to barn på ppiller. Men mellomste barnet måtte vi prøve på i ett år. 😂🤪🤯

Anonymkode: ed7f3...a3c

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde kobberspiral, den hadde ramlet ut. 

Anonymkode: 0b2b3...926

AnonymBruker
Skrevet

Hvor trygg er p-pillen egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Gikk på p-piller, og hadde så vidt jeg kan forstå tatt dem slik jeg skulle. Ikke vært syk, takk andre medisiner, kastet opp eller noe annet som jeg vet kan innvirke. 

Mannen steriliserte seg derfor etter at vi hadde fått de barna vi skulle, så vi minsker sjansen så mye som mulig for flere uplanlagte. 

Anonymkode: 0919b...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Blitt gravid på p-pillen 2 ganger, begge ganger tok jeg den til nøyaktig samme tid, og var veldig nøye. Første gang var jeg ikke syk eller noe. Andre gangen så hadde jeg vært litt dårlig i magen en morgen, men trodde ikke det hadde noe å si, siden jeg tok pillen på kvelden. 

Anonymkode: 75779...8e1

• Liker 1
Skrevet

Kondomen sprakk, tok angrepille. Ble gravid 

AnonymBruker
Skrevet

Første gang: slurvet med pillene. Tok abort.

Andre gang: var ganske flink med pillene. Tok abort.

Tredje gang: Spiralen virka ikke. Tok abort.

Anonymkode: 4ebb0...e48

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid to måneder etter jeg satt inn spiral. Den hadde visst falt ut uten at jeg hadde merket det. 

Anonymkode: c4fde...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte ikke prevensjon fordi vi var infertile, og prøvde å få barn i fire år før førstemann ble til vha. IVF. Og så var jeg plutselig gravid med nr. to. 

Anonymkode: 3c747...36b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var rusmisbruker, narkoman på 6. året. Tynn som en spiker og menstruasjon var noe som kom og gjekk sånn innimellom, kanskje en eller to ganger i året. Jeg brukte for det meste kondom på den tiden der men jeg gav så faen i mitt eget liv at det innimellom ble gjort uten. Oppdaget at jeg var gravid først i uke 14 da jeg hadde fått bekkenløsning, vagget inn til legen for å få oppklaring på hva som var galt og fikk tatt abort uken etter. I dag er jeg rusfri og kroppen fungerer helt fint uten verken sykdom eller slitasje av et levd liv. Men ja, jeg pleier uplanlagt gravid. 

Anonymkode: 0a025...5dc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...