Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #1 Del Skrevet 13. januar 2006 Uff,sitter her og er kjempenervøs!! Går et vikariat nå, 1 år, gått 6 mnd. Jeg har nå søkt på en annen tilsvarende jobb i en annen by, og blitt kalt inn til intervju - dette betyr at jeg må være borte en dag. Skal jeg spille med åpne kort?? eller ta en fri dag? jeg kommer uansett, om jeg ikke skulle få denne jobben, til å slutte før "tiden" min har gått ut.. hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 13. januar 2006 #2 Del Skrevet 13. januar 2006 Tror ikke det er så vanlig å spille med åpne kort i slike sammenhenger. Men om du arbeider i en tidavgrenset periode nå så spiller det kanskje ikke så stor rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #3 Del Skrevet 13. januar 2006 problemet mitt er jo like mye at jeg må være borte fra jobben i forbindelse m intervjuet, og det blir kort varsel å be om fridag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 13. januar 2006 #4 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har vært i omtrent samme situasjon som deg. Ta en dag fri, og spør de hva du skal, så fortell sannheten. Det føles mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 13. januar 2006 #5 Del Skrevet 13. januar 2006 Så lenge du bare har et vikariat som snart går ut så hadde jeg ville sagt jeg skulle i et intervju. Da får jo de litt press på seg til å forlenge vikariat/skaffe deg fast stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. januar 2006 #6 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har vært ærlig om fri (ikke en hel dag da, da det var i samme by) for jobbintervju. Jeg jobbet som vikar. Den andre jobben fikk jeg ikke, og jeg jobber fortsatt som vikar på den samme plassen som jeg gjorde da for 2 år siden. Uten at det har vært noe problem. Men jeg hadde kortere tid enn 6 måneder igjen av vikariatet da. Synes dog ikke det betyr så mye. Jeg sa som sant var, det var en fast stilling, og jeg ønsker meg jo gjerne en fast jobb, selv om jeg trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #7 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg hadde ikke sagt det, men sagt at jeg trengte en dag fri av personlige årsaker. Hadde de spurt mer, så kanskje jeg hadde sagt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå