Agaton Skrevet 4. juli 2023 #21 Skrevet 4. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Min kk på 70+ har ingen problem med å skille rollene som mor/mormor, og het elskerinne. Hun holder de strengt fra hverandre. Husk på at en 70-åring er ikke det samme nå, som for en 3-4 tiår siden. Noen holder seg forbasket godt, og ser mye yngre ut enn sin biologiske alder. Jeg er selv i 50-årene. Anonymkode: a6dfd...df1 Samme for menn? så når jeg er 60, er det greit å være med dame på 30? eller i dag, 25 ish? - er 47 år. Om man kun legger til grunn det fysiske, og det er kvittert ut.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #22 Skrevet 4. juli 2023 Agaton skrev (27 minutter siden): Samme for menn? så når jeg er 60, er det greit å være med dame på 30? eller i dag, 25 ish? - er 47 år. Om man kun legger til grunn det fysiske, og det er kvittert ut. Det er vel opp til damene, og degselv Anonymkode: 36fe4...06f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #23 Skrevet 4. juli 2023 Carrot skrev (11 timer siden): Så moren din TS som er godt voksen og i stand til å ta egne valg lever sitt liv, lever ut sine seksuelle behov til din irritasjon og du reagerer negativt og kaller henne en "tinder hore" ? Sjarmerende.. Anonymkode: 6f90d...014
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #24 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette er jo på siden av tråden, men jeg hører min mor på 76 fortelle hvor rift det er om de få mannfoka, så jeg tror på deg. Jeg er bare midt i femtiårene, men merker godt hvor mange enslige kvinner det er der ute, og hvor på mange av dem er. Jeg har det meste på stell, men jeg er ikke av de mest sosiale. Hadde jeg vært litt om meg, og likt å danse f.eks, så hadde jeg vasset i 50-60 år gamle kvinner. Ts; det er ikke pent å kalle mor for hore. Hun har blitt avhengig av bekreftelse, det er vanskelig å fokusere på annet, og hun bobler over med det. Hvis hun ikke reagerer på en skikkelig seriøs samtale, så må du bare fase henne ut, og se om det trigger noe etterhvert. Anonymkode: 965ae...8a5 I din aldersgruppe så er det mange menn som er gifte med asia damer eller damer fra øst europa, Sør amerika osv. Ja norske menn er populære selv om norske kvinner ikke vil høre det. Ser at mange som har hatt utenlandske menn søker norske menn igjen når de blir eldre. Anonymkode: a289d...af5 1
KallePils Skrevet 5. juli 2023 #25 Skrevet 5. juli 2023 Dagens yngre generasjon av tinderhorer kommer til å bli 70 en dag dere også, så litt albuerom bør dere kanskje gi plass for?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå