AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Som overskriften sier så er dama 70 år og drar mannfolk så det holder på tinder. Det eneste hun prater om er hvor mange hun får napp hos. Spiller ingen rolle om de er single eller er gift. De skal helst være unge (30-50 år er det mest av) Det er kun sex og hun sier det er såå mye utroskap blandt menn. Hun blir sikkert utnyttet men hun utnytter dem å. Jo yngre dem er jo mer moro er det. Dama vi prater om er min mor. Jeg er selv i 40 åra og er sammen med en mann på samme alder. I helgen var hun på besøk her og plutselig drar hun frem tlf og viser meg et bilde av en ny mann og sier: Se, det ligner på **** (lignet på min mann). Jeg syntes dette begynner å bli ubehagelig. Greit det er hennes liv men jeg vil ikke bli smurt inn med hennes mange fangst hver gang vi treffes. Jeg har gitt beskjed så mange ganger at jeg har ikke interesse av å høre noe om det og at hun må respektere det. Men det synker ikke inn. Kan plutselig få et bilde tilsendt der hun skal på date eller få en mld om at nå skal hun få mannebesøk og han er 40 år og at hun er så heldig som får leve livet. Er hun på besøk her drar hun støtt og stadig opp tlf og kan plutselig vise meg ulike menn. Er hun et sted kan hun plutselig dra hjem for da kan en av mennene sende mld og er ledig og da forter hun seg hjem for litt hygge. Hun har flere på engang og de vet ikke om hverandre. Det virker nesten som hun er sjalu på meg for at jeg har funnet en bra mann. Hun syntes foressten han er kjekk og deilig. Kvalmt. Savner et mor/datter forhold. Det eneste som står i hodet på henne er p*** Hun har aldri vært noen mormor for barna. Hun har alltid tenkt på seg selv og det sier hun at hun skal fortsette med. Anonymkode: afff2...45e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Men da er det kanskje like greit at barnebarna ikke får dårlig innflytelse? Anonymkode: a2c65...00f 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som overskriften sier så er dama 70 år og drar mannfolk så det holder på tinder. Det eneste hun prater om er hvor mange hun får napp hos. Spiller ingen rolle om de er single eller er gift. De skal helst være unge (30-50 år er det mest av) Det er kun sex og hun sier det er såå mye utroskap blandt menn. Hun blir sikkert utnyttet men hun utnytter dem å. Jo yngre dem er jo mer moro er det. Dama vi prater om er min mor. Jeg er selv i 40 åra og er sammen med en mann på samme alder. I helgen var hun på besøk her og plutselig drar hun frem tlf og viser meg et bilde av en ny mann og sier: Se, det ligner på **** (lignet på min mann). Jeg syntes dette begynner å bli ubehagelig. Greit det er hennes liv men jeg vil ikke bli smurt inn med hennes mange fangst hver gang vi treffes. Jeg har gitt beskjed så mange ganger at jeg har ikke interesse av å høre noe om det og at hun må respektere det. Men det synker ikke inn. Kan plutselig få et bilde tilsendt der hun skal på date eller få en mld om at nå skal hun få mannebesøk og han er 40 år og at hun er så heldig som får leve livet. Er hun på besøk her drar hun støtt og stadig opp tlf og kan plutselig vise meg ulike menn. Er hun et sted kan hun plutselig dra hjem for da kan en av mennene sende mld og er ledig og da forter hun seg hjem for litt hygge. Hun har flere på engang og de vet ikke om hverandre. Det virker nesten som hun er sjalu på meg for at jeg har funnet en bra mann. Hun syntes foressten han er kjekk og deilig. Kvalmt. Savner et mor/datter forhold. Det eneste som står i hodet på henne er p*** Hun har aldri vært noen mormor for barna. Hun har alltid tenkt på seg selv og det sier hun at hun skal fortsette med. Anonymkode: afff2...45e Du virker fordomsfull og overdreven. her er det en haug problemer. Du har en mann på din mors alder og hun vil ha korte affærer med unge menn. Er det rus/alkohol i bildet? Anonymkode: b34c9...a80
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du virker fordomsfull og overdreven. her er det en haug problemer. Du har en mann på din mors alder og hun vil ha korte affærer med unge menn. Er det rus/alkohol i bildet? Anonymkode: b34c9...a80 Min mann er 40 sånn som meg. Min mor er 70. Ikke noe rus. Anonymkode: afff2...45e
Carrot Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Så moren din TS som er godt voksen og i stand til å ta egne valg lever sitt liv, lever ut sine seksuelle behov til din irritasjon og du reagerer negativt og kaller henne en "tinder hore" ? Sjarmerende.. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Hun blir sikkert utnyttet Hvordan blir hun utnyttet? Anonymkode: f7943...cf8 1
Agaton Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Fett. Når jeg blir 70, skal jeg også ha meg med 25 år yngre dame. Litt som jeg gjør nå, da egentlig. 😉 Vi har ett liv, folkens. Er det samtykke og folk har det bra (og tar konsekvensene av det de gjør), er det bare å kjøre på. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Uff, skjøner at du synst det er ubehagelig, TS. Særleg når ho samanliknar daten med din mann! 😳 Anonymkode: 19f36...4fb 3
Lorieen Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 Æsj. Fint for henne at hun trives, men du trenger ikke ha noe med henne å gjøre om du vemmes av livsstilen hennes, ts. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 Fint hun lever livet, men enig i at dette er ikke noe hun skal involvere deg i. Det er ganske spesielt. Du må nesten være enda tydeligere, kanskje vise henne det du skriver her og svarene du får? Du savner jo moren din. Det som kanskje er mest trist er at hun ikke kan sjonglere bedre. Hun kan fint være mor og mormor, samtidig som hun har sitt eget. Anonymkode: 5a72b...fc1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du virker fordomsfull og overdreven. her er det en haug problemer. Du har en mann på din mors alder og hun vil ha korte affærer med unge menn. Er det rus/alkohol i bildet? Anonymkode: b34c9...a80 Les dette her en gang til, du skjønner at mannen er ca 40 år.........? "Jeg er selv i 40 åra og er sammen med en mann på samme alder. " Anonymkode: 5a2a3...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 Agaton skrev (16 minutter siden): Fett. Når jeg blir 70, skal jeg også ha meg med 25 år yngre dame. Litt som jeg gjør nå, da egentlig. 😉 Vi har ett liv, folkens. Er det samtykke og folk har det bra (og tar konsekvensene av det de gjør), er det bare å kjøre på. Kan bli mer aktuelt enn du tror. Min far ble enkemann i en alder av 75. Etter å ha vært gift med min mor i 50 år. Var litt bekymret for han i starten mtp ensomhet og slike ting. Det viste seg å ikke bli et problem. Han er normalvektig, oppegående, kan danse og har alle tennene. Og er det EN ting jeg har merket er ar det finnes MASSEVIS av ensomme enker med mye tid som setter pris på "kaffebesøk" og noen å spise middag med. Alle pensjonist reisen er fulle av enker. Sammenkomster, dansefester, eldre treff osv. Enker overalt. Nye bekjente, enker etter tidligere kolleger og venner. Han er blitt en "fuckboy" i mangel av et bedre ord. Har omtrent ikke sett han på flere måneder og helgen er som regel fullbooket langt i forvegen. Han må faktisk bruke almanakk for å huske alle avtaler. Hvem hadde trodd det?? Anonymkode: eea73...205 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvem hadde trodd det?? Dette er jo på siden av tråden, men jeg hører min mor på 76 fortelle hvor rift det er om de få mannfoka, så jeg tror på deg. Jeg er bare midt i femtiårene, men merker godt hvor mange enslige kvinner det er der ute, og hvor på mange av dem er. Jeg har det meste på stell, men jeg er ikke av de mest sosiale. Hadde jeg vært litt om meg, og likt å danse f.eks, så hadde jeg vasset i 50-60 år gamle kvinner. Ts; det er ikke pent å kalle mor for hore. Hun har blitt avhengig av bekreftelse, det er vanskelig å fokusere på annet, og hun bobler over med det. Hvis hun ikke reagerer på en skikkelig seriøs samtale, så må du bare fase henne ut, og se om det trigger noe etterhvert. Anonymkode: 965ae...8a5 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan bli mer aktuelt enn du tror. Min far ble enkemann i en alder av 75. Etter å ha vært gift med min mor i 50 år. Var litt bekymret for han i starten mtp ensomhet og slike ting. Det viste seg å ikke bli et problem. Han er normalvektig, oppegående, kan danse og har alle tennene. Og er det EN ting jeg har merket er ar det finnes MASSEVIS av ensomme enker med mye tid som setter pris på "kaffebesøk" og noen å spise middag med. Alle pensjonist reisen er fulle av enker. Sammenkomster, dansefester, eldre treff osv. Enker overalt. Nye bekjente, enker etter tidligere kolleger og venner. Han er blitt en "fuckboy" i mangel av et bedre ord. Har omtrent ikke sett han på flere måneder og helgen er som regel fullbooket langt i forvegen. Han må faktisk bruke almanakk for å huske alle avtaler. Hvem hadde trodd det?? La nå de friske eldre få kose seg frem til "sykehjemsdøra". Det holder dem friske og vitale lenger, alderdommens plager kommer alltids fort nok. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som overskriften sier så er dama 70 år og drar mannfolk så det holder på tinder. Det eneste hun prater om er hvor mange hun får napp hos. Spiller ingen rolle om de er single eller er gift. De skal helst være unge (30-50 år er det mest av) Det er kun sex og hun sier det er såå mye utroskap blandt menn. Hun blir sikkert utnyttet men hun utnytter dem å. Jo yngre dem er jo mer moro er det. Dama vi prater om er min mor. Jeg er selv i 40 åra og er sammen med en mann på samme alder. I helgen var hun på besøk her og plutselig drar hun frem tlf og viser meg et bilde av en ny mann og sier: Se, det ligner på **** (lignet på min mann). Jeg syntes dette begynner å bli ubehagelig. Greit det er hennes liv men jeg vil ikke bli smurt inn med hennes mange fangst hver gang vi treffes. Jeg har gitt beskjed så mange ganger at jeg har ikke interesse av å høre noe om det og at hun må respektere det. Men det synker ikke inn. Kan plutselig få et bilde tilsendt der hun skal på date eller få en mld om at nå skal hun få mannebesøk og han er 40 år og at hun er så heldig som får leve livet. Er hun på besøk her drar hun støtt og stadig opp tlf og kan plutselig vise meg ulike menn. Er hun et sted kan hun plutselig dra hjem for da kan en av mennene sende mld og er ledig og da forter hun seg hjem for litt hygge. Hun har flere på engang og de vet ikke om hverandre. Det virker nesten som hun er sjalu på meg for at jeg har funnet en bra mann. Hun syntes foressten han er kjekk og deilig. Kvalmt. Savner et mor/datter forhold. Det eneste som står i hodet på henne er p*** Hun har aldri vært noen mormor for barna. Hun har alltid tenkt på seg selv og det sier hun at hun skal fortsette med. Anonymkode: afff2...45e Anonymkode: eea73...205 Min kk på 70+ har ingen problem med å skille rollene som mor/mormor, og het elskerinne. Hun holder de strengt fra hverandre. Husk på at en 70-åring er ikke det samme nå, som for en 3-4 tiår siden. Noen holder seg forbasket godt, og ser mye yngre ut enn sin biologiske alder. Jeg er selv i 50-årene. Anonymkode: a6dfd...df1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min kk på 70+ har ingen problem med å skille rollene som mor/mormor, og het elskerinne. Hun holder de strengt fra hverandre. Husk på at en 70-åring er ikke det samme nå, som for en 3-4 tiår siden. Noen holder seg forbasket godt, og ser mye yngre ut enn sin biologiske alder. Jeg er selv i 50-årene. Anonymkode: a6dfd...df1 Siterte feil innlegg, men meningen er jo den samme Anonymkode: a6dfd...df1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 😂🤣🥴Utrolig hva folk går på! Anonymkode: 7c13e...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 Håper mennene er forsiktig med lårhalsen hennes når de tar henne hardt 😔 Anonymkode: f7943...cf8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan bli mer aktuelt enn du tror. Min far ble enkemann i en alder av 75. Etter å ha vært gift med min mor i 50 år. Var litt bekymret for han i starten mtp ensomhet og slike ting. Det viste seg å ikke bli et problem. Han er normalvektig, oppegående, kan danse og har alle tennene. Og er det EN ting jeg har merket er ar det finnes MASSEVIS av ensomme enker med mye tid som setter pris på "kaffebesøk" og noen å spise middag med. Alle pensjonist reisen er fulle av enker. Sammenkomster, dansefester, eldre treff osv. Enker overalt. Nye bekjente, enker etter tidligere kolleger og venner. Han er blitt en "fuckboy" i mangel av et bedre ord. Har omtrent ikke sett han på flere måneder og helgen er som regel fullbooket langt i forvegen. Han må faktisk bruke almanakk for å huske alle avtaler. Hvem hadde trodd det?? Anonymkode: eea73...205 La nå de eldre få kose seg litt før "sykehjemsdøra". De holder seg friske og vitale lenger, alderdomsplager kommer alltid tidsnok. Anonymkode: a6dfd...df1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 #tingsomaldriharskjedd Anonymkode: 97303...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #20 Skrevet 4. juli 2023 Du sier hun blir sikkert utnyttet, det er jo ikke sant. Du hører jo selv hvor mye hun hygger seg og alt skjer med samtykke Du sier du tror hun er sjalu på at du har funnet en så bra mann, men utifra inlegget ditt virker det mer som at du er sjalu på at hun finner så mange flotte kjekke med og får ligget med de. La nå mor få kose seg litt og leve livet! Hun er jo snart i bakken uansett. Anonymkode: 025bd...209 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå