Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Skal lage ein Alt-som-er-verdt-å-vite-perm til mammaen min, for ho er nemleg "allvitande ansvarleg" for bryllupsplanlegginga vår.. I permen ho skal få har eg tenkt å ha all informasjon ho treng for å kunne svare på eventuelle spørsmål på telefon og den slags (ho ønsker å avslaste oss for det den siste veka før bryllupet). Kva bør eg ha med i den permen? Har allereie notert meg dette: - Gjester (gjesteliste, bordplan, kven kjem/kjem ikkje) - Bordpynting (korleis, kven skal hjelpe til, kven skal gjere kva) - Overnattings-stader - Vigsla? - Viktige personar (kontakt-info om forlovarar, prest/organist, foreldra våre, kakebakarar, blomsterbutikken, vaktmesteren til festlokalet, solistar, servitørar, barnevakter, bartender) Kor gåver og slikt skal leverast - Mat - Kaker (kva kaker skal vi ha, kven skal lage kva?) - Festen (kjøreplan, osv..) - Dagen derpå (kven skal rydde, osv) - Ønskeliste Noko eg har glømt?
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 * er lov /ikke lov til å kaste ris utenfor kirken * er det lov /ikke lov til å filme/fotografere under selve vielsen * har dere skrevet noe om antrekk i invitasjonen er det greit om hun får litt mer utfyllende info slik at hun kan svare på spm om dette skulle komme.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Erdet noen spesielle som skal ta bilder / filme under vielsen og festen?? Kontaktinfo til fotograf - er greit å bekrefte avtalen den siste uka - kanskje ho kan gjøre det...
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 * er lov /ikke lov til å kaste ris utenfor kirken * er det lov /ikke lov til å filme/fotografere under selve vielsen * har dere skrevet noe om antrekk i invitasjonen er det greit om hun får litt mer utfyllende info slik at hun kan svare på spm om dette skulle komme. ← Erdet noen spesielle som skal ta bilder / filme under vielsen og festen?? Kontaktinfo til fotograf - er greit å bekrefte avtalen den siste uka - kanskje ho kan gjøre det... ← Tusen takk for supre tips!!! Dette hadde eg ikkje tenkt på. Er forresten pappaen min som er fotograf då, då det slepp vi å tenke på, men lurt tips uansett!!
C Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Ville bare si tusen takk for glimrende ide, Veslo! Jeg kommer til å herme etter deg,- en slik perm er jo genial!
Boogie Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Mange nyttige tips her ja! Kommer nok til å kopiere litt her ja
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Ville bare si tusen takk for glimrende ide, Veslo! Jeg kommer til å herme etter deg,- en slik perm er jo genial! ← Kjekt å kunne inspirere litt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå