Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Loonsta skrev (1 time siden):

Ei heller bilder av at de holder en fisk... hva f**n er greia der?! 😂

Jeg sveiper også bort menn som kun laster opp bilder hvor de bruker solbriller/raske briller. Jeg må se øynene deres.

Eller der de ikke smiler. Det har jeg brent meg på, av to jeg har møtt hadde den ene brune tenner som så ut som de aldri hadde sett en tannbørste, mens den andre hadde to blå, døde tenner i forkant, i overmunnen. Jeg er ikke kresen, og tenner kan være skjeve og rare, men ta nå vare på dem i hvert fall 🙈

Anonymkode: 5512a...377

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 7/3/2023 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

Menn flest bør lære seg å ta bilder. Det duger ikke å ligge på sofaen og fotografere opp i neseborene. Og et tips til: de fleste kvinner er ikke interessert i bilder av mannens motorsykkel. Eller bil.

Anonymkode: f9410...409

Damene er vel først og fremst interessert i fisk.

Anonymkode: 2cddf...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller der de ikke smiler. Det har jeg brent meg på, av to jeg har møtt hadde den ene brune tenner som så ut som de aldri hadde sett en tannbørste, mens den andre hadde to blå, døde tenner i forkant, i overmunnen. Jeg er ikke kresen, og tenner kan være skjeve og rare, men ta nå vare på dem i hvert fall 🙈

Anonymkode: 5512a...377

😅

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damene er vel først og fremst interessert i fisk.

Anonymkode: 2cddf...1f6

Jeg lurer på om dette har blitt en ironisk greie, og at det er derfor det lastes opp, eller om menn virkelig tror vi er interesserte i fangsten de så stolt viser frem 😝

AnonymBruker
Skrevet
Loonsta skrev (1 minutt siden):

😅

Jeg lurer på om dette har blitt en ironisk greie, og at det er derfor det lastes opp, eller om menn virkelig tror vi er interesserte i fangsten de så stolt viser frem 😝

Kanskje det er en sånn primitiv viser hunnene hva de kan bringe til bords i forholdet. Det er vel kanskje det vi alle gjør til en grad, satser oss opp 😅

Anonymkode: ac2f7...c6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje det er en sånn primitiv viser hunnene hva de kan bringe til bords i forholdet. Det er vel kanskje det vi alle gjør til en grad, satser oss opp 😅

Eller viser det menns obsession med størrelse? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min hadde faktisk bilde med fisk, og jeg skjønner hvorfor. Det er et veldig godt bilde av ham. Fisken er statist.

Anonymkode: f9410...409

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Loonsta skrev (4 minutter siden):

Eller viser det menns obsession med størrelse? 😂

😂😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...