Darc Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Jeg er mann mellom i mitt 30 og nå har jeg prøvd tinder og Badoo i flere måneder og jeg kjøpte dem. Nå trur jeg jeg ikke gidder å kjøpe tilgang og tenker å gi opp. Men jeg vil spørre dere som bruker dating apper først. Hvilken app bruker dere så kanskje jeg prøver en siste gang 😅 takk!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Jeg tror alder og sted bestemmer litt om hva som er populært. Hos meg som er 50+, har Match fungert ganske bra. De samme damene er ofte på Tinder, men er vanskeligere å komme innpå der. Få uansett noen til å hjelpe deg med en god profi, og bilder. Anonymkode: 11535...1e3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Tinder fungerer best. De fleste brukerne er der, og kanskje en eller to andre apper i tillegg. Det nytter ikke se etter kvalitet her, som mann må du tenke numbers game. Jo flere plattformer du er på, og jo mer aktiv du er, jo større sjanse er det for å matche med en du liker. Men ikke bruk penger på dette. Anonymkode: 2cddf...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: Tinder fungerer best Fungerer best for hvem? Det fungerer utvilsomt best for kvinner og de aller kjekkeste mennene, men det er jo ikke nødvendigvis best for menn flest Anonymkode: 79b43...779
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Synes alle er håpløse. Anonymkode: 5512a...377 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Tinder fungerer best hvis du har en god profil med god bio og fine bilder som mann 👍 Anonymkode: a7fc1...dab 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tinder fungerer best hvis du har en god profil med god bio og fine bilder som mann 👍 Anonymkode: a7fc1...dab Det er mitt inntrykk, at det er lett å havne i det øvre sjiktet blant menn, siden så mange ikke legger noe som helst jobb i det. Anonymkode: 11535...1e3 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Facebook dating og match er også fine. Tinder er vel egentlig litt et «must». Anonymkode: f2c7b...1c1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Fungerer best for hvem? Det fungerer utvilsomt best for kvinner og de aller kjekkeste mennene, men det er jo ikke nødvendigvis best for menn flest Anonymkode: 79b43...779 For alle. De andre appene er akkurat som Tinder, bare med færre brukere. Legg merke til at jeg aldri sa at Tinder fungerer bra. Anonymkode: 2cddf...1f6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fungerer best for hvem? Det fungerer utvilsomt best for kvinner og de aller kjekkeste mennene, men det er jo ikke nødvendigvis best for menn flest Anonymkode: 79b43...779 Det fungerer best for de (få oppegående og normale) mennene som betaler for at profilen skal være synlig. Betaler man ikke, så er det ikke sikkert at damer får deg opp. Det hjelper ikke å betale, hvis profilen og bildene er dårlig. (Med dårlig mener jeg «tacky»/billig og slurvearbeid) Anonymkode: 19d0f...508
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 Jeg bruker tinder og badoo, liker tinder best men syns generelt begge deler er noe demotiverende mas og pes Anonymkode: fe586...af8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fungerer best for hvem? Det fungerer utvilsomt best for kvinner og de aller kjekkeste mennene, men det er jo ikke nødvendigvis best for menn flest Anonymkode: 79b43...779 Menn flest bør lære seg å ta bilder. Det duger ikke å ligge på sofaen og fotografere opp i neseborene. Og et tips til: de fleste kvinner er ikke interessert i bilder av mannens motorsykkel. Eller bil. Anonymkode: f9410...409 2 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Menn flest bør lære seg å ta bilder. Det duger ikke å ligge på sofaen og fotografere opp i neseborene. Og et tips til: de fleste kvinner er ikke interessert i bilder av mannens motorsykkel. Eller bil. Anonymkode: f9410...409 Spot on! Anonymkode: fe586...af8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 Enig med en annen her, bruk flere apper, men ikke betal Å kanskje flørt litt utenfor apper, om du føler for det Anonymkode: ac2f7...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det fungerer best for de (få oppegående og normale) mennene som betaler for at profilen skal være synlig. Betaler man ikke, så er det ikke sikkert at damer får deg opp. Det hjelper ikke å betale, hvis profilen og bildene er dårlig. (Med dårlig mener jeg «tacky»/billig og slurvearbeid) Anonymkode: 19d0f...508 Dating apper er så shady, føler det beste hadde vært å fått opp alle i nærheten ihvertfall Anonymkode: ac2f7...c6a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 Tips til menn: Vi damer er ikke interessert i å se bilder av en soloppgang, landskap eller en tallerken med mat/ dessert. Ikke bilen, huset ditt eller vennegjengen din heller. Vi er interessert i å se bilder av DEG, tydelige bilder og gjerne bilder der du viser interessene dine. Et par portretter og helfigur er også et must. Anonymkode: a7fc1...dab 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tips til menn: Vi damer er ikke interessert i å se bilder av en soloppgang, landskap eller en tallerken med mat/ dessert. Ikke bilen, huset ditt eller vennegjengen din heller. Vi er interessert i å se bilder av DEG, tydelige bilder og gjerne bilder der du viser interessene dine. Et par portretter og helfigur er også et must. Anonymkode: a7fc1...dab Det burde være et generelt tips, for det er nøyaktig likt på spinnesida. Skulle ønske appene hadde et filter som ikke tillot annet enn personer på bildet. Har du sett én kajakk, så har du sett alle. Anonymkode: 11535...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tips til menn: Vi damer er ikke interessert i å se bilder av en soloppgang, landskap eller en tallerken med mat/ dessert. Ikke bilen, huset ditt eller vennegjengen din heller. Vi er interessert i å se bilder av DEG, tydelige bilder og gjerne bilder der du viser interessene dine. Et par portretter og helfigur er også et must. Anonymkode: a7fc1...dab Jeg hadde likt å sett litt av livet deres, for noen av de detaljene sier noe om hvor godt vi kan gå sammen eller ikke. Om han er veldig jakt interisert, bil interisert, sport interisert er det mindre sannsynlig han går godt med meg, så det er fint å vite det på forhånd å gå til neste. Kosthold osv også. Dyrene han har, det er en livstil å ha hund spesielt, så greit å vite før mulig date. Om han liker landskap, tur osv, kan det være han går godt med meg så vil se den siden av han. Anonymkode: ac2f7...c6a
Grüner Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 Tinder er nok den appen med flest brukere, siden den er gratis og enkel i bruk, men den er veldig utseendefokusert.
Loonsta Skrevet 5. juli 2023 #20 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 22.52): Menn flest bør lære seg å ta bilder. Det duger ikke å ligge på sofaen og fotografere opp i neseborene. Og et tips til: de fleste kvinner er ikke interessert i bilder av mannens motorsykkel. Eller bil. Anonymkode: f9410...409 Ei heller bilder av at de holder en fisk... hva f**n er greia der?! 😂 Jeg sveiper også bort menn som kun laster opp bilder hvor de bruker solbriller/raske briller. Jeg må se øynene deres. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå