AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #101 Del Skrevet 15. november 2023 Nei. Men mitt etternavn er nesten det du skriver. Anonymkode: c4689...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #102 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg pleide faktisk å rappe sjokolade eller pakker med chillinøtter / casew-nøtter eller lignende fra en dagligvarebutikk jeg ofte besøkte som barn / tenåring. Men så var butikk-sjefen ofte en tullete KØDD da. Så jeg angrer egentlig ikke... Anonymkode: 9c52e...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 15. november 2023 #103 Del Skrevet 15. november 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #104 Del Skrevet 17. november 2023 Djækklåsst skrev (På 3.7.2023 den 11.24): Å "moxe" er for mange nå blitt ensbetydende med å stjele noe, jf. Brille-Bjørnar-gate. Har du noen gang moxet noe, stort eller smått? Del din historie her! Herregud, jeg synes ikke han fortjener å få navnet sitt smurt på denne måten i mange år fremover. Gå heller etter Erna og Sindre, de ødelegger landet, han ødela kun for seg selv. Anonymkode: fa455...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 20. november 2023 Forfatter #105 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 21.28): Herregud, jeg synes ikke han fortjener å få navnet sitt smurt på denne måten i mange år fremover. Gå heller etter Erna og Sindre, de ødelegger landet, han ødela kun for seg selv. Anonymkode: fa455...d4c Merk at dette altså ble skrevet 3. juli, på et tidspunkt hvor han nekter for at han hadde stjålet med vilje. Nå som han har erkjent at han er en notorisk tyv og har problemer, samt at han jo endte opp med å trekke seg, så stiller saken seg annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #106 Del Skrevet 20. november 2023 Er heller at jeg trykker inn billigere merke for samme produkt i selvbetjentkasser. Jeg prøver ofte å velge billigste produkt, men jeg er overrasket over hvor dårlig merket noen ting er. F.eks agurk, tomat, bananer, diverse epler. Hvis det ikke er klistremerke på så er det jo ikke alltid man husker akkurat merket. Anonymkode: 678aa...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå