AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #41 Del Skrevet 3. juli 2023 Jepp. Eller det var sønnen min på 1 år. Han satt i vogna si og fikk sannsynligvis tak i to pakker drops da vi stod i kø for å betale. Jeg fant de da jeg løftet han av vogna hjemme.. gikk ikke tilbake. Anonymkode: 4e97e...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #42 Del Skrevet 3. juli 2023 theTitanic skrev (33 minutter siden): Denne tråden er mobbing. Håper ingen av dere selv har klaget over mobbing, for det ville blitt ganske dobbeltmoralsk. Helt enig her! Anonymkode: 6f9a5...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 3. juli 2023 #43 Del Skrevet 3. juli 2023 Å "moxe" noe er et nytt, men fullt gyldig begrep i det norske språk. Betydningen er altså, stjele noe for så å bli busta. Det beriker vårt ordforråd da vi ikke hadde noe presist uttrykk for dette tidligere. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #44 Del Skrevet 3. juli 2023 Mannen Moxo skikkelig. Han gikk rett forbi kassa med varer for flere tusen, rett ut i bilen og hjem. Fem minutt før butikken stengte kom han på at han ikke hadde betalt. Fikk heldigvis ringt og avtalt betaling dagen etter. 😅 Anonymkode: 87fc3...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #45 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg kjørte faktisk en skikkelig moxing. Bensinstasjon, prøvde solbriller. Valgte et par. Hadde dem på hodet med prislappen dinglende elegant ned i panna. Glemte dem i styr med matbestilling. Dette var nær Dombås, og jeg hadde passert Hamar når sola kom frem og jeg tok med brillene, ble irritert av prislappen og innså at ffff. De stjal jeg, jaggu. Dette var før smarttelefon og jeg vurderte hva jeg skulle gjøre og endte med å nappe av prislappen og gi faen. Anonymkode: 1b19f...29f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #46 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Nå var jo poenget med denne tråden (faktisk) å høre om folks egne erfaringer med å stjele ting, bli fersket osv, for å se om det Moxnes har gjort er vanlig eller, som jeg tror, det ikke er. Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 6. juli 2023 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #47 Del Skrevet 3. juli 2023 7 hours ago, Djækklåsst said: Å "moxe" er for mange nå blitt ensbetydende med å stjele noe, jf. Brille-Bjørnar-gate. Har du noen gang moxet noe, stort eller smått? Del din historie her! Glemte å legge 2 kjærlighet på handlebåndet, som 3 åringen satt og "passa på". Oppdaget det mens jeg pakka sammen og gav beskjed. Må si jeg ble litt overraska over at de ikke bare sa vi kunne få de. Dette er tros alt en matbutikk der vi sikkert har brukt 1/2 mill totalt over de siste 7 årene, men 7 kr for de to kjærlighetene skulle de jammen ha.. Anonymkode: fc502...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #48 Del Skrevet 3. juli 2023 Dere må passe på å sykemelde dere etter dere har moxet. Anonymkode: e85da...7ef 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #49 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg har moxet noe en gang fordi jeg synes prisene var urettferdige. Jeg hadde dårlig råd og synes livet mitt var urettferdig. Jeg stjal den med et uhell, men gikk ikke tilbake med den Anonymkode: dd3d0...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 3. juli 2023 #50 Del Skrevet 3. juli 2023 Djækklåsst skrev (59 minutter siden): Nå var jo poenget med denne tråden (faktisk) å høre om folks egne erfaringer med å stjele ting, bli fersket osv, for å se om det Moxnes har gjort er vanlig eller, som jeg tror, det ikke er. Husker man tingene sine generelt så er sannsynligheten mindre for å glemme å betale også. Jeg tenker ofte mange tankeprosesser på en gang, og er ikke helt tilstede i øyeblikket når det gjelder kjedelige og monotone ting, som feks det å gå i butikken. Så ja det har jeg gjort. Uten at jeg husker spesifikt hva. Alle har vel det. Moxnes glemte en gang å betale kaffe på kafe. Det kunne jeg glemt om det kom på en uforutsett overraskelse der og da, som jeg måtte forholde meg til i tillegg til å ha det travelt. Har hittil ikke glemt det men ser for meg at et tidspress + uforutsett telefon kunne ledet dit. Alle glemmer og suser litt i egne tanker. Derav gjenglemte ting overalt, og overfylte hittegodskontorer og glemmekasser. Har man hatt et selskap så ligger det garantert igjen noe som noen har glemt. Har da hørt om foreldre som har glemt å hente barna sine i bhg. Du glemmer aldri noe? Nazi orden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #51 Del Skrevet 3. juli 2023 Nasket en pakke tyggis da jeg var 18. Av en eller annen grunn puttet jeg pakken rett i lomma. Hadde en handlekurv full av varer. Kom på at jeg ikke hadde betalt etter å ha kjørt noen minutter. Burde ha snudd, men syntes det var ganske flaut. Anonymkode: a7838...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #52 Del Skrevet 3. juli 2023 En pakke tyggis. Var 16. Ble ikke tatt. Anonymkode: 04197...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 3. juli 2023 #53 Del Skrevet 3. juli 2023 Hvorfor moxe og hvem er brille-Bjørnar? Om jeg har stjålet noe? Jada. En sjokolade i tenåra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 3. juli 2023 #54 Del Skrevet 3. juli 2023 Nei, men jeg ser ikke på det som en stor greie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 3. juli 2023 #55 Del Skrevet 3. juli 2023 Nei. Lar bare være å stjele ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #56 Del Skrevet 3. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Glemte å legge 2 kjærlighet på handlebåndet, som 3 åringen satt og "passa på". Oppdaget det mens jeg pakka sammen og gav beskjed. Må si jeg ble litt overraska over at de ikke bare sa vi kunne få de. Dette er tros alt en matbutikk der vi sikkert har brukt 1/2 mill totalt over de siste 7 årene, men 7 kr for de to kjærlighetene skulle de jammen ha.. Anonymkode: fc502...e71 Hvorfor ble du overrasket over å måtte betale for varer i butikken? Skal man få gratis varer etter at man har handlet for en viss sum og glemmer å betale? Anonymkode: e5953...56a 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 5. juli 2023 #57 Del Skrevet 5. juli 2023 Moxet ved et uhell 3 mandariner en gang. Ikke akkurat Hugo Boss-standard, men det er da noe 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #58 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg stjal godteri på butikken som barn. Anonymkode: 789f8...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #59 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg stjal godteri på butikken som barn. Anonymkode: 789f8...15e Jeg også, men ble fersket og sluttet. Men jeg kan garantere at om man hadde laget en ny bit a la de på vedlagte bilde, MOX i fargen Rødt, med jordbærsmak, så hadde jeg moxet mange av de! Anonymkode: 33dc0...79d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #60 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg skulle svare nei, bortsett fra et par gangen min baby rappa ting til seg i inn i sin barnevogn (og vi returnerte), og en annen gang jeg pakket ned mat kjæresten handlet, og putet noe urtesaus i posen uten å tenke, men den var ikke vår, vi returnerte den òg. Men så kom jeg på en ting, at jeg har jo stjålet og det er på en loppemarked av alle plasser 😭 Var i klesavdeling og plukket masse ting, og i god Moxnes-stil la jeg et par barnesandaler inn i en pose jeg hadde med meg fra lekeavdelingen, for å avlaste hendene. De har jeg selvsagt glemt å betale for. 😭 jeg brukte over tusen kroner på det loppemarkedet, og ved nærmere blikk fant jeg svart sopp på sandalene, så de måtte bare kastes. Men uansett, dette var dumt. De ville koste type 10 kroner også. 😭 Anonymkode: b603e...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå