AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Kvinne 20 år, aldri hatt sex. Men når jeg masturberer med vibrator og kjenner i kroppen at det nærmer seg liksom, så er det "vondt" å fortsette. Skjønner ikke helt dette. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 57506...04b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Prøvd å redusere trykket? Hva slags vibrator, kanskje det er feil type for deg? Anonymkode: e5d6d...df0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd å redusere trykket? Hva slags vibrator, kanskje det er feil type for deg? Anonymkode: e5d6d...df0 Må ha den styrken for å kjenne en god effekt og komme nære, og det er deilig til et visst punkt hvor det plutselig blir ubehagelig. Anonymkode: 57506...04b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Stimulerer du kun klitten. Klarer du å massere g-punktet i øvre skjedevegg er det lettere å få til synes jeg. Kun vibrering blir for mye friksjon etter en stund. Anonymkode: ff1d7...d92
Fioljenta Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Hvis jeg «går rett på» kjenner jeg at det blir raskere godt, men så blir det plutselig vondt. Det høres jo litt likt ut. 😉 Min løsning er å flytte vibratoren lengre vekk (litt ovenfor klitoris) og ta meg god tid. Da blir ikke lysten så stressa og orgasmen både kommer, blir sterkere og jeg slipper den vonde følelsen. I starten kjenner jeg ingen «god effekt», men den kommer når jeg tar meg god tid - gjerne mens jeg kjærtegner meg selv (eller partner gjør det) over mage, lår, vulva, bryst osv. Særlig hvis jeg fokuserer på kjærtegnene i stedet for vibrasjonene. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Må ha den styrken for å kjenne en god effekt og komme nære, og det er deilig til et visst punkt hvor det plutselig blir ubehagelig. Anonymkode: 57506...04b Kan hende det blir for mye likevel, at du blir nummen på en måte? Eller som Fioljenta skriver, at du trenger mer tid. Anonymkode: e5d6d...df0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kvinne 20 år, aldri hatt sex. Men når jeg masturberer med vibrator og kjenner i kroppen at det nærmer seg liksom, så er det "vondt" å fortsette. Skjønner ikke helt dette. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 57506...04b Problemet er at en vibrator ofte er for hardhendt, og gjør kvinner numne i underlivet. På et punkt gjør det vondt å fortsette. Dette har jeg erfart med kjærester. Har du prøvd å finne noe du tenner på? Alternativt en mindre, inn-ut-sexmaskin? Det kan føles mer naturlig. Anonymkode: 6f199...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå