Gå til innhold

Klarer ikke nå orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 20 år, aldri hatt sex.

Men når jeg masturberer med vibrator og kjenner i kroppen at det nærmer seg liksom, så er det "vondt" å fortsette.

Skjønner ikke helt dette. Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 57506...04b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å redusere trykket? Hva slags vibrator, kanskje det er feil type for deg?

Anonymkode: e5d6d...df0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvd å redusere trykket? Hva slags vibrator, kanskje det er feil type for deg?

Må ha den styrken for å kjenne en god effekt og komme nære, og det er deilig til et visst punkt hvor det plutselig blir ubehagelig.

Screenshot_20230703_103100_Lyko.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Stimulerer du kun klitten. Klarer du å massere g-punktet i øvre skjedevegg er det lettere å få til synes jeg. Kun vibrering blir for mye friksjon etter en stund.

Anonymkode: ff1d7...d92

Skrevet

Hvis jeg «går rett på» kjenner jeg at det blir raskere godt, men så blir det plutselig vondt. Det høres jo litt likt ut. 😉

Min løsning er å flytte vibratoren lengre vekk (litt ovenfor klitoris) og ta meg god tid. Da blir ikke lysten så stressa og orgasmen både kommer, blir sterkere og jeg slipper den vonde følelsen. I starten kjenner jeg ingen «god effekt», men den kommer når jeg tar meg god tid - gjerne mens jeg kjærtegner meg selv (eller partner gjør det) over mage, lår, vulva, bryst osv. Særlig hvis jeg fokuserer på kjærtegnene i stedet for vibrasjonene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Må ha den styrken for å kjenne en god effekt og komme nære, og det er deilig til et visst punkt hvor det plutselig blir ubehagelig.

Screenshot_20230703_103100_Lyko.jpg

Kan hende det blir for mye likevel, at du blir nummen på en måte? Eller som Fioljenta skriver, at du trenger mer tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kvinne 20 år, aldri hatt sex.

Men når jeg masturberer med vibrator og kjenner i kroppen at det nærmer seg liksom, så er det "vondt" å fortsette.

Skjønner ikke helt dette. Noen som har opplevd det samme?

Problemet er at en vibrator ofte er for hardhendt, og gjør kvinner numne i underlivet. På et punkt gjør det vondt å fortsette. Dette har jeg erfart med kjærester.

Har du prøvd å finne noe du tenner på? Alternativt en mindre, inn-ut-sexmaskin? Det kan føles mer naturlig.

Anonymkode: 6f199...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...