AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #21 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har ikke opplevd noe av det du opplever på fest siden jeg var mellom16-ca. 25 år, annet enn folk som er høylytt. Jeg irriterer meg ikke noe på fest, men det er klart det legger en demper på stemningen om et par begynner å krangle etter noen enheter alkohol. Anonymkode: 3b272...7eb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #22 Skrevet 3. juli 2023 Idioter som mener at alkohol er en gudegave, men en joint er helt forferdelig og kjempekriminelt. Anonymkode: 6e72d...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #23 Skrevet 3. juli 2023 Hadde én luring som ødela alle fester da jeg var ung. Han skulle kverulere og yppe til bråk, men feig som han var så sloss han aldri selv. Men klarte å starte bråk og slåsskamper mellom andre gutter. Anonymkode: 1310f...f7f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #24 Skrevet 3. juli 2023 1: Folk som skrur lyden så høyt at det ikke går ann å prate med hverandre 2: Folk som kaprer spillelisten og aldri lar en låt stå på i mer enn 30 sekunder. 3: Folk som haster videre til neste fest etter å ha hatt dype samtaler med mobilen og ikke har vart mentalt tilstede, hvorfor ikke finne "riktig" fest med en gang? 4: Folk som er kun ute etter bråk og slåssing. 5: Folk som bruker ulovlige rusmidler!!!!! Anonymkode: 98843...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #25 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Idioter som mener at alkohol er en gudegave, men en joint er helt forferdelig og kjempekriminelt. Anonymkode: 6e72d...1e7 For noen så er joint starten på ødeleggelsen av livet. Det kan skje med alkohol også selvsagt. Men alkohol er ihvertfall vannløselig å når det er ute av kroppen er det ute. Ødelegger levra da, å andre ting. Har holdt meg langt unna dop, og alkohol. Men det har en mye alvorligere påvirkning av hjernen, hvor du i lengden vil behøvet stoffet for å føle glede siden det å ta stoffet forteller kroppen at den kan trappe ned på sin naturlige produksjon av lykkehormoner. Tenker egentlig, hvorfor? Hvorfor risikere å ødelegge for seg selv slik? Er det så ille å være deg? Å om så, er det ingen annen løsning? For nå skaper du kun flere problemer for degselv. Nå er det noen som ikke blir påvirket, men igjen all den dritten rundt dop, ser ikke poenget men å orke å gå den ruta i livet Å det er teknisk sett kriminelt Anonymkode: a7798...767 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #27 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): når du har egen fest eller er hos noen sin fest/vorsj Mine er 1. Folk som drikker seg helt dritings uten og klare og komme seg hjem eller til byen.. 2. folk som stenger seg og skal prate på doen når andre vil bruke doen 3. folk som trauma dumper og deler alle sine problemer med andre 4. veldig høylytte folk 5. folk som skal sitte på mobilen nesten hele festen, just why?! Dra hjem heller 6. Når jeg har fest og styrer musikken mens mange andre vil ha på sånn ting i spotify som gjør at de også kan være med å styre så de queque sånn 10 sanger eller skipper sangene.. ugh så irriterende.. Anonymkode: 57858...5fa Høres ut som du bør unngå å dra på/ ha fest. Alt med fest irriterer deg jo... Anonymkode: 4960f...5ae
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #28 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som du bør unngå å dra på/ ha fest. Alt med fest irriterer deg jo... Anonymkode: 4960f...5ae Nå er jeg ikke TS, men jeg synes synd på deg som har så kjipe fester at det er normalt å oppføre seg som TS lister opp. Anonymkode: 3063c...699 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #29 Skrevet 3. juli 2023 Haha! Lenge siden jeg har vært på en sånn type fest, men kjenner meg litt igjen. Til de som sier at jeg ikke burde gå på fest da, så har jeg egentlig alltid foretrukket å sitte på en brun pub med en liten gjeng kontra de store festene med masse random folk. En ting som irriterte meg med noen var masse loking når man skal gå, taxien står der ute og tikker og folk bruker en halvtime på å finne skoene sine og sminke seg litt osv. Så fyker vi ned til byen og jeg er sånn som betaler taxi og så sier de andre de skal spandere en øl på meg (før vipps dette), og så er det kanskje bare en som gjør det. Stiller oss rett i en kø etter mye diskusjon om hvor vi skal, gir opp midt i køen, eller kommer inn og er der to sekunder og de ser ingen de vil sjekke opp og vi turer videre for å stille oss i neste kø. Good times. Anonymkode: 5a407...fdd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #30 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For noen så er joint starten på ødeleggelsen av livet. Det kan skje med alkohol også selvsagt. Men alkohol er ihvertfall vannløselig å når det er ute av kroppen er det ute. Ødelegger levra da, å andre ting. Har holdt meg langt unna dop, og alkohol. Men det har en mye alvorligere påvirkning av hjernen, hvor du i lengden vil behøvet stoffet for å føle glede siden det å ta stoffet forteller kroppen at den kan trappe ned på sin naturlige produksjon av lykkehormoner. Tenker egentlig, hvorfor? Hvorfor risikere å ødelegge for seg selv slik? Er det så ille å være deg? Å om så, er det ingen annen løsning? For nå skaper du kun flere problemer for degselv. Nå er det noen som ikke blir påvirket, men igjen all den dritten rundt dop, ser ikke poenget men å orke å gå den ruta i livet Å det er teknisk sett kriminelt Anonymkode: a7798...767 Jeg jobber innen rus. Jeg kan love deg at det er en myte at hasj er begynnelsen på tyngre rusmidler. Det er ingenting annet enn en seig myte. Nesten ingen av mine narkomane brukere har brukt hasj, eller brukte hasj først. Alle derimot, absolutt alle, bruker alkohol og røyker sigaretter regelmessig. De fleste misbruker alkohol. alkohol ødelegger mange flere liv enn hasj noen gang har, og noen gang kommer til, å gjøre. Sigaretter også. Det er bare at det er lovlig vs. Ulovlig at folk reagerer. Rett og slett ingen selvstendig tenkning. Anonymkode: 6e72d...1e7 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå