AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Skrevet 2. juli 2023 når du har egen fest eller er hos noen sin fest/vorsj Mine er 1. Folk som drikker seg helt dritings uten og klare og komme seg hjem eller til byen.. 2. folk som stenger seg og skal prate på doen når andre vil bruke doen 3. folk som trauma dumper og deler alle sine problemer med andre 4. veldig høylytte folk 5. folk som skal sitte på mobilen nesten hele festen, just why?! Dra hjem heller 6. Når jeg har fest og styrer musikken mens mange andre vil ha på sånn ting i spotify som gjør at de også kan være med å styre så de queque sånn 10 sanger eller skipper sangene.. ugh så irriterende.. Anonymkode: 57858...5fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Skrevet 2. juli 2023 Det som irriterer meg mest er at folk ikke kan skrive vors (som er en forkortelse av ordet vorspiel), og det uttales heller ikke vorsj. Anonymkode: d3583...c74 12 1
aksase Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Et selskap uten alkohol ville være helt annerledes. Kanskje prøve det? Folk er jo ikke helt seg seg etter noen enheter med C2H5OH.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Skrevet 2. juli 2023 Folk som har en musikksmak som er helt i andre enden av skalaen enn min egen. Klarer ikke å kose meg når det spilles musikk jeg ikke kan fordra. Og folk som blir emosjonelle og bare skal prate mens jeg vil drikke og kose meg. Anonymkode: 21638...b62 4
aksase Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det som irriterer meg mest er at folk ikke kan skrive vors (som er en forkortelse av ordet vorspiel), og det uttales heller ikke vorsj. Anonymkode: d3583...c74 Sant."Forsj", eller "vorspiel" er et tysk ord for forspill, så hvorfor ikke kalle det "forspill", eller "forfest"? Samme ned "naschj", som vel kommer fra tyske "nachspiel", etterspill. Kanskje finne et norsk ord for "etterspill"? "Førfest", og "etterfest" kan funke? Endret 2. juli 2023 av aksase
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 Gidder ikke å bruke energi på å irritere meg over ting på fest. Jeg er der for å more meg. Anonymkode: 22cbb...19a 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 De som skrur opp volumet på musikken hele tiden så alle til slutt blir stående å skrike til hverandre og all hygge forsvinner. Og gjengen som blir stående på kjøkkenet og blokke tilgang på kjøleskap, vask etc for alle andre. Anonymkode: 52499...619 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #8 Skrevet 2. juli 2023 De som gråter å låser seg inn på badet med en venninne. Hallo, gå en annen plass, vi andre må faktisk tisse. De som er ute etter å lage dårlig stemning, typ komme med småfrekke kommenterer eller stikk til andre, helt uten grunn. Heldigvis sjeldent jeg møter på de, men det skjer. De som sitter helt stille uten å forsøke å bidra til god stemning, og knapt svarer om man forsøker å føre en samtale. Anonymkode: 8a4cd...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 De som begynner å mase om taxi kl 20.30! De som kommer tilbake for å hente pant (hallo! Det er betaling for at verten bidro med lokaler og rydding!) Par som kliner hele festen og ikke sier et ord til andre. Anonymkode: a5d97...631 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 aksase skrev (11 timer siden): Sant."Forsj", eller "vorspiel" er et tysk ord for forspill, så hvorfor ikke kalle det "forspill", eller "forfest"? Samme ned "naschj", som vel kommer fra tyske "nachspiel", etterspill. Kanskje finne et norsk ord for "etterspill"? "Førfest", og "etterfest" kan funke? Forspill er jo seksuelt på norsk. Før gadd vi faktisk å si hele ordene vorspiel og nachspiel. Det første uttalt får-sjpiil. Det siste nach (med tysk ch-lyd, som i Bach, ingen sj i sikte) + sjpiil. Forstår det med å forkorte vorspiel til vors (uttale fårsj), pga sj-lyden er nærliggende. Men å kalle det «nasj» blir rart. Hvor ble det av ch-lyden? Noen skriver «narch», da leser jeg det som «nark»… Så ja. Enig i at det er litt irriterende…. Anonymkode: fb883...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 Folk som begynner å diskutere veldig høytlytt og intenst er mest irriterende, hvertfall når de diskuterer personlige ting så jeg ikke får være med 😫 Anonymkode: fb883...1a6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 Folk som ikke skjønner de tar mye plass selv men klager på andre hele tiden. Anonymkode: 5fc49...383
Gjest Mother Dirt Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 Folk som MÅ lage bråk. Man merker også at det er bevisst,de SKAL ha bråk og drama.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 Folk som har matallergi og forventer spesialservering men ikke kommer likevel og ikke melder avbud eller kanskje ikke melder avbud flr en time før og ikke tenker på at det gir merutgifter evt merarbeid. Anonymkode: 5fc49...383
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #15 Skrevet 3. juli 2023 Folk som leker deilige Folk som skal krangle. Særlig par også en halvtime senere står de å råkliner Folk som tilbyr andre rusmidler Anonymkode: 0f861...86a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Skrevet 3. juli 2023 De som drar tidlig hjem. Anonymkode: d896c...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Skrevet 3. juli 2023 Folk som avbryter sanger midt i for å spille sin egen. Irriterer meg veldig. Vanlig høflighet er å sette en sang i kø på Spotify og vente på tur. Anonymkode: 4044f...38c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Skrevet 3. juli 2023 Folk som fortsetter å mase og tilby alkohol etter at jeg har sagt tydelig nei takk og forklart at pga medisinene jeg går på blir jeg dårlig i to dager av et lite glass vin. Og nei, jeg kan ikke la være å ta medisiner fordi jeg skal på fest. Anonymkode: c5725...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #19 Skrevet 3. juli 2023 Hm. Dette kunne irritere med når jeg var 18, men det er lenge siden jeg har opplevd dette på fest/vorspiel Anonymkode: d9753...b64
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #20 Skrevet 3. juli 2023 Blir oppgitt over folk som ikke vil bli kjent med nye folk, helst sitter i en egen gruppe å snakker. Eller de som kommer med leksjoner til de som tar seg ett glass om hvor godt cola med isbiter smaker. Ja det er godt det, og all respekt for å være edru. Men hallo? Anonymkode: e5e05...ff3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå