AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg løper 4 ganger per uke, på asfalt. Turer mellom 7 og 14 km. Med de siste ukers temperaturer på +/- 20 grader (løper på morgenen eller på kvelden) løper jeg i shorts og t-skjorte. Men jeg møter så utrolig mange andre løpejenter/damer som løper i lang tights og langermet genser, eller til og med tynn skalljakke! Jeg svetter bort bare jeg ser på dem 😂 Alle må løpe akkurat som de vil, men jeg lurer bare på hva dere har på dere nå? Og hvis du som leser løper i lange klær- hva løper du i om vinteren da? 🤪 Anonymkode: 9d97e...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg løper 6-8 økter i uka, både sti og asfalt. Løper stort sett i shorts og tynn ull overdel da dette blir minst klamt og funker bra uansett sol eller regn. 😊 Anonymkode: c73bf...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 Shorts og sports bh Anonymkode: e632b...052 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg er så godt som heldekket når jeg løper: Sokker, leggings, langermet. Føler ikke det gjør noen forskjell, varme-messig, om jeg løper i kort eller lang tights/leggings, overdel med korte eller lange ermer. Poenget (for meg) er å unngå for mye sol. Anonymkode: 9dcd1...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg løper i shorts og bikinioverdel. Anonymkode: 68b4d...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekoppen86 Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Shorts og sports bh, evt en tynn t-skjorte👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Løper i shorts og t-skjorte til temperaturen bikker under 12-13 grader. Møtte en mann her om dagen da det var 26 varmegrader som løp i sort bukse og jakke, en sort overdel under jakka og løpevest. Hadde besvimt! 🥵 Anonymkode: daeaa...d95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Løper i shorts og t-skjorte til temperaturen bikker under 12-13 grader. Møtte en mann her om dagen da det var 26 varmegrader som løp i sort bukse og jakke, en sort overdel under jakka og løpevest. Hadde besvimt! 🥵 Anonymkode: daeaa...d95 Løp i dag tidlig, det var 11 grader og overskyet. Løp i shorts og t-skjorte, og kjente at det var litt i grenseland. Når farten ble lavere etter hvert var det litt kjølig. Jeg ser også mange med løpevest eller langermet ulltrøye og lett dunjakke over. Det er det jeg løper i når det er 0 grader faktisk 😳 TS Anonymkode: 9d97e...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Del Skrevet 3. juli 2023 Sålangt i sommer har det vært veldig varmt, så i hele juni har jeg løpt i en kort shorts, trening-BH og en løs singlet. Kunne fint droppet singleten, men er mer komfortabel med at det henger noe over magen. Bruker den også til å tørke svetten 😄 Ellers løper jeg i shorts fra mai til oktober omtrent. Så lenge temperaturen er over 10 grader. Varierer overdel. Det har jeg lært meg etter mange år med løping. I starten pakket jeg meg inn alt for mye, og merket at pulsen ble høyere og det ble mer krevende å pushe seg når jeg ble for varm. Så mottoet er alltid at det er bedre å fryse i starten av økten enn å være for varm gjennom økten. Møter også folk i løypene med alt for mye klær, men ser fort at de er nybegynnere 🙂 Anonymkode: d6f6e...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå