AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg er på utkikk etter en ny sovepose. Overnatter aldri ute på vinteren men er likevel såpass frysepinn at mange av de typiske 3 sesongs blir for kalde selv med ulltøy. Liker en god natt i hengekøya ute. Noen som har noen å anbefale? Anonymkode: 38a8f...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg kjøpte meg denne i fjor https://www.fjellsport.no/merker/mammut/mammut-women-s-protect-fiber-bag-21c-renaissance-m?variantId=110-8393&gclid=Cj0KCQjwwISlBhD6ARIsAESAmp63Yyhn-kAf-G3vqS-xgNA7e6FtVy9bHzHb6QDqIx9QgChypnCHaewaAg-AEALw_wcB Jeg vet jo ikke hvor mye av en frysepinn du er, dette er jo en vintersovepose. Men jeg har alltid slitt med samme problem, at 3 sesong soveposer blir stort sett for kalde. Denne er akkurat passe for min del, jeg slipper liggeunderlag i hammocken som er +, på de varmeste sommernettene ligger jeg kanskje med mer åpen glidlås men jeg kan bruke denne på gode høstnetter også. Har dog ikke testet den ut om vinteren ennda. At det er åpninger til armene er et gigantisk + og var en stor del av hvorfor jeg valgte denne Jeg kan sitte rundt bålet med mårenkaffen om høsten... eller lese "på senga" uten at det er så "knotete". Posen er romslig til meg men jeg er ikke så høy, ser noen plasser på nettet at viss en er over 170-175 er den litt knapp. Den veier jo over 2 kg, så å dra langt på den i sommerfjellene er kanskje ikke optimalt men det er jo + og - med det meste av friluftsutstyr. For meg er denne go, men som sagt kan bli varm for mange med en vinterpose om sommeren.. Kanskje noen andre har noen gode tips vedrørende 3 sesong soveposer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå