Gå til innhold

Å være god i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun forteller venninna si at han siste hun hadde sex med var skikkelig god i senga. Han forrige, derimot. Han var ikke spesielt god. 

Hva legger dere til kvinner i dette? 

-Når er en mann dårlig i senga?

-Når er han god?

Anonymkode: 802c1...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vi ikke kjemi blir han aldri god i senga for meg. Er kjemien der liker jeg at han er litt dominant, og det blir aldri god sex uten klining, at han liker å leke med puppene mine. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig i senga = ingen seksuell kjemi, lite lidenskap og begjær, ikke opptatt av min nytelse som jente, men går rett på sak med penetrering, 

God i senga = en som viser at han har lyst på hele meg, god kjemi, teknisk flink med hender, tunge og penis. Det viktigste er forøvrig at han begjærer meg, og er interessert i å gi meg nytelse. Det rent tekniske kan bli bedre med øving og når man blir kjent med hva hverandre liker. Har fått flere menn til å bli gode elskere :) Men interessen for meg og min kropp må være der. 

Anonymkode: 365c3...002

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Dårlig i senga = ingen seksuell kjemi, lite lidenskap og begjær, ikke opptatt av min nytelse som jente, men går rett på sak med penetrering, 

God i senga = en som viser at han har lyst på hele meg, god kjemi, teknisk flink med hender, tunge og penis. Det viktigste er forøvrig at han begjærer meg, og er interessert i å gi meg nytelse. Det rent tekniske kan bli bedre med øving og når man blir kjent med hva hverandre liker. Har fått flere menn til å bli gode elskere :) Men interessen for meg og min kropp må være der. 

Signerer denne!

k46

Anonymkode: 57db8...4c2

AnonymBruker
Skrevet

God i senga = genuin interesse for meg og hva jeg ønsker. Ikke bare «hvor lenge må jeg drive med dette før jeg kan putte den inn».

Anonymkode: e84a8...405

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

God er en som varierer bevegelser, bruker hoftene mye og ikke bare inn og ut, bruker lang tid på foreplay, stimulerer hele kroppen min ikke bare puppene og fiffi, lager lyder og er lidenskapelig 

Dårlig er en som bruker kort tid på foreplay, bare fokuserer på puppene og fiffi, knapt kysser meg under sexen, kysser dårlig, bare stikker ut og inn som en robot eller stokk, ikke varierer tempo og motion, altfor høyt tempo bank bank bank bank hele seansen

eller en med liten pikk eller en som kommer fort. 

Anonymkode: b8d08...ed8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dårlig er en som har hastverk, ikke bryr seg om at hele kroppen min skal tennes og som bare jager egen orgasme. 

God er jo det motsatte da.. Stimulere hele kroppen, ha god tid, være teknisk flink med munn, tunge og fingre, beveger seg bra under penetrering, er lidenskapelig og som lytter til mine signaler.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Eller en med liten pikk eller en som kommer fort. 

Anonymkode: b8d08...ed8

Henger ikke ofte dette sammen?

Vagina er ofte trangest i åpningen.

Det sikrer menn med liten å kunne reprodusere seg.

.

Anonymkode: c59ab...9f1

Skrevet

Synes det meste er sagt godt allerede i tråden, så bare stemmer i. Hastverk og å bare peise på for egen nytelse og orgasme er elendig. Kan knapt kalles å ha sex. Er mer å bli brukt og føles som å bli ristet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 11.25):

Hun forteller venninna si at han siste hun hadde sex med var skikkelig god i senga. Han forrige, derimot. Han var ikke spesielt god. 

Hva legger dere til kvinner i dette? 

-Når er en mann dårlig i senga?

-Når er han god?

Anonymkode: 802c1...a1f

For meg handler det om energi og selvsikkerhet. Og selvsagt også teknikk med både tunge og pikk. 
At de har kontroll på utløsninga så de kan klare å holde på i en time eller to hvis jeg har lyst på en skikkelig runde. Eventuelt at de får den kjapt opp igjen. 
Så betyr selvsagt også størrelsen på pikken veldig mye. Nytter ikke å komme med ei sossispølse. 

Skrevet

En som er dårlig senga tenker mest på seg selv, er klønete og har dårlig gehør og kunnskap.

En som er god i senga er genuint interessert i hva som er godt for den andre.
Det handler om lidenskap, variasjon, fantasi, anatomikunnskap, tilstedeværelse og kommunikasjon.

Jeg har møtt folk som er dårlige elskere, og det er veldig negative opplevelser. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 12.05):

Enig med dette

AnonymBruker
Skrevet

Enig med kjemien, det blir umulig å ønske sex når den ikke er der. Selv om han tydelig vet hva han gjør sånn teknisk, sier kroppen min nei. 

Anonymkode: aae3d...ff8

AnonymBruker
Skrevet

En som begjærer hele meg, nyter hele kroppen min, tar på meg, viser med all tydeliget at han liker hele meg og vil være nær meg. Ikke bare putte den inn og peise på.

En som har lyst at jeg skal ha det deilig. En som skjønner at den viktigste delen av sexen skjer FØR penetreringen.

En som kommuniserer, både for å få vite hva jeg liker, og for å fortelle hva han liker. Trenger ikke å si det med ord, men lyder er viktig. 

Og så må han like variasjon, ikke være låst til et smalt repertoar. Jeg liker å gi anal nytelse, og hvis han ikke er åpen for å prøve/ utforske, så blir jeg nok lei etter en håndfull ganger.

Anonymkode: 6724c...978

Gjest Mysticgirl
Skrevet

En som lever seg inn og begjærer, bruker lyder og pust og ikke fokuserer for mye på meg. Så jeg går litt mot strømmen, jeg liker veldig godt at jeg tar for meg av han og vil at han skal nyte det jeg gjør med han og at han ikke klarer å holde seg og bare må sprute. Så jeg er litt motsatt av andre jenter her inne.

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Mysticgirl said:

Så jeg er litt motsatt av andre jenter her inne

Du virker ikke så egoistisk som de andre her inne nei 😊

Anonymkode: 122c6...7a9

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har allerede svart, men vil legge til at jeg har notert meg at virkelig fantastisk gode elskere er de menn som selv tenner veldig på at kvinnen nyter sex. De har en egeninteresse i å forstå og lese kvinnens respons, ønsker og preferanser, er veldig oppmerksom på partner, og både verbalt og fysisk lydhør for hva som medfører tenning og nytelse hos kvinnen. De ønsker oppriktig å lære seg hver kvinne de har sex med, og synes at det at kvinner er ulike og responderer ulikt på ulike ting er spennende. De har en egen fascinasjon av variasjoner kvinner mellom, og ønsker alltid å lære mer og utvikle seg som elsker. 

Menn som har lært seg at sex naturligvis må være å gi og ta, men som gir mest fordi de vet at det er nødvendig og forventet for å selv få og beholde en kvinne villig til å ha sex med dem, de kan være ok til bra elskere, men blir aldri fantastiske elskere, som førstnevnte blir. I denne gruppa havner også dem som liker at kvinnen nyter, men som anser hennes nytelse i det mer som en egenskap hun har eller ikke. Det er ikke noe de selv kan lære og utvikle seg angående liksom. Enten "virker " kvinnen som de ønsker, eller så gjør hun ikke det. Slike vil gjerne ha en kvinne som virker i forhold til hvordan de selv er og hvordan de liker å ha sex, for det er slik de vil ha det. 

De menn som kun er opptatt av egen nytelse og egen utløsning er forferdelige elskere. 

Er nok det samme angående kvinner. Som kvinne med tilsvarende holdninger og tenning som menn i første nevnte gruppe, at jeg oppriktig tenner på partners nytelse, og alltid ønsker å lære mer om partners kropp og nytelse, samt om sex generelt, så er det også det eneste jeg er og ville vært fornøyd med nå. Menn i gruppe 2 og 3 ville bare utnyttet min tenning på å gi nytelse, og bli svært egoistiske. Det vet jeg av erfaring .

Endret av Trolltunge
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...