Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal alle dø en gang, og å være frekk og ekkel, på et forum, er sløseri av alles dyrebare tid. Dessuten er mange av oss i vanskelige livssituasjoner som ikke er selvforskyldt. Kvinneguiden kunne ha vært en ressurs. Ikke vær så privilegert at du ikke skjønner konsekvenser av å være en drittsekk

Anonymkode: d16a7...628

• Liker 3
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Det er så lett å tenke at det man skriver på nett ikke er så farlig, akkurat som man snakker med en maskin liksom.

Alle mennesker er laget av kjøtt og blod og har følelser. Det koster oss ingen verdens ting å være snill mot andre medmennesker. Det er ikke sånn at man selv får et dårligere liv ved å bry deg om andre.

Jeg har selv slitt mange år med depresjon, dårlig selvbilde og mye pessimistiske og negative tanker. I mitt hode så har det å være negativ og ufin i tankene mine mot andre nesten "hjulpet" meg og håndtere sykdommen min, fordi jeg har ikke følt meg så alene når andre også har hatt det vondt eller har hatt feil.

Jeg ble liksom ikke så svær og feit og stygg lengre når en annen i vennegjengen havnet i en ulykke å måtte amputere et ben og fikk masse arr i fjeset. Jeg gosset meg dagen dette skjedde (nå skammer jeg meg) fordi jeg ikke da var den eneste som hadde det dritt. Sånn tror jeg dessverre mange tenker/føler. 

Men,nå etter at jeg har blitt bedre så kjenner jeg på at jeg elsker andre mennesker. Mennesker flest er stort sett snille og vil deg vel, hvis man bare lar dem få vise det. ♥️

Anonymkode: 25fdc...403

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig.

Vil også legge til: Ikke tolk alle innlegg på verst tenkelige måte. Les innlegg som om de er skrevet med et vennlig smil. (Om det ikke er veldig tydelig at de ikke er det)

Det er tidvis vanskelig å navigere mellom drittsekkene og de fintfølte hee.

Anonymkode: a1d84...011

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig.

Vil også legge til: Ikke tolk alle innlegg på verst tenkelige måte. Les innlegg som om de er skrevet med et vennlig smil. (Om det ikke er veldig tydelig at de ikke er det)

Det er tidvis vanskelig å navigere mellom drittsekkene og de fintfølte hee.

*her

AnonymBruker
Skrevet

De som er uten empati bryr seg ikke om å lese dette er jeg redd. De fortsetter uansett fordi de "har lov å skrive hva de vil". 

Anonymkode: 97ef8...249

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er helt enig! Noen er utrolig stygge her inne. 

Anonymkode: 97ef8...249

• Liker 1
Skrevet

Enig!
Jeg tror mange av de frekke her inne sliter selv, på en eller annen måte. Og så finnes det så klart drittsekker da🙄 Null empati, og tror gjerne at de vet alt best.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Har selv vært bjeffete i tråder, men ikke i andres tråder. Mest i min egen hvis jeg oppretter en tråd og folk angriper meg, da føler jeg behov for å forsvare meg. 
De aller aller fleste er hyggelige mennesker, og det må være lov å lure på noe uten at det blir dårlig stemning 

Anonymkode: 61ccb...d4e

AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: c7fff...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...