Gå til innhold

Hotell i Miami


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Drar til Miami på lørdag (impulstur), og har ikke klart å finne hotell ennå... Noen som har noe å anbefale? Vil bo sentralt uten å ufrivillig bli med på festen, vi vil ha balkong med havutsikt og litt luksus. Noen som har ide ang hotell eller nettsider? Vi vil være evig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært der selv, men har funnet en side på nettet med kommentarer og ranking fra andre. Så vidt jeg kan se på siden kan du søke på ledige hoteller også.

Se her; http://www.tripadvisor.com/Hotels-g34438-M...ida-Hotels.html

Noen av kommentarene må du ta med en klype salt, men det finner du nesten fort ut dersom du leser mellom linjene. Jeg hadde i hvert fall litt nytte av den da vi var i USA for to år siden.

God tur!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expedia finner du alt du måtte ønske deg av hoteller. Du kan booke direkte fra siden, men vær oppmerksom på at beløpet for hele oppholdet da trekkes fra kredittkortkontoen din med en gang. Jeg har funnet ut at det lureste er å finne hotellet på Expedia for deretter å gjøre reservasjonen direkte via hotellets hjemmeside. Da belastes ikke kredittkortet ditt før du sjekker ut og har godkjent regningen. Prisen blir som regel den samme eller faktisk også lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luxus... DeLano er stedet uten tivl!! Nattclub longeen der er fantastisk! Og utendørs..

Men jeg vil heller anbefale deg å bo på WhiteLaw hotell. Ligger ikke i første rekke men er så sentralt du bare kan tenke deg med kort vei til absolutt alt. Og så er det billig, sikket og bra.

Ser du har reist alt, men kanskje du logger på for å se om det har kommet noen tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...