Gå til innhold

Angrer på valg av forlover.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg angrer bittert på forloveren. Føler jeg valgte fordi jeg ville gjøre ho glad så ho kom seg litt opp og fikk en gnist. Det gjorde ho, men er en veldig dårlig forlover.  Jeg føler at venna mine som ikke ble valgt, gjør alt som forloveren burde hjulpet meg med. Ho spurte meg i våres om hva det forventes av henne. Sa at jeg ville ikke ha noe stort utdrikningslag. Men ut å spise en god middag og finne på noe gøy hadde vært satt pris på og at ho kunne hjelpe meg med pynten. Ho hjalp meg i 2t en dag og prøve brudekjolen en siste gang. Ellers har alle de andre vennene tatt meg med ut på middag og kos/gøy ute!. 

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 8dbe2...3ac

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde stått ved valget mitt. Det er litt bridezilla og skaper dårlig stemning å vingle med sånt. Hvis hun er deprimert så hjelper det ikke å bli forlover og måtte organisere og ta initiativ til ting, det kan virke helt overveldende. 

Anonymkode: 1958c...ce4

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun signerer på de juridiske papirene har hun i min verden gjort jobben sin. Jeg hadde ikke behov for noe av det andre du forventer 

Anonymkode: bc9c0...10b

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du valgte ut fra litt dårlige forutsetninger, og må ta de konsekvensene selv.

Du valgte for å uppe henne litt, det har skjedd. Du burde vite ut fra hva du sier at overskuddet ikke er helt på topp, da blir det for dumt å forvente mer enn hva realiteten er. 

Det du kan gjøre er å velge en forlover til, forholdsvis vanlig med 2 stk nå om dagen.

Anonymkode: cdde6...5c4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utrolig slitsomt å være deprimert. Veldig energitappende. Er hun det? Orker hun i det hele tatt det ansvaret du har gitt henne? Tenker hun kanskje at du forstår, men så gjør du egentlig ikke det? Hun burde kanskje sagt nei hvis hun ikke orker, men så ville hun vel gjøre deg glad da.. Så egentlig er dere ganske gode mot hverandre, selv om det ikke ble som du hadde tenkt 💕

Anonymkode: 0b934...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i en situasjon hvor jeg byttet forlovere. Vedkommende likte ikke mannen min. Hun klikket bokstavlig talt når jeg sa at jeg ikke følte det var rett at hun skulle være forlover. Hun kom heller ikke i bryllupet fordi hun var «syk» den dagen men ble observert i å gjøre masse ærend. Vi har ikke kontakt den dag i dag. Jeg er veldig glad jeg byttet.

 

Anonymkode: 137e2...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 15.54):

Jeg angrer bittert på forloveren. Føler jeg valgte fordi jeg ville gjøre ho glad så ho kom seg litt opp og fikk en gnist. Det gjorde ho, men er en veldig dårlig forlover.  Jeg føler at venna mine som ikke ble valgt, gjør alt som forloveren burde hjulpet meg med. Ho spurte meg i våres om hva det forventes av henne. Sa at jeg ville ikke ha noe stort utdrikningslag. Men ut å spise en god middag og finne på noe gøy hadde vært satt pris på og at ho kunne hjelpe meg med pynten. Ho hjalp meg i 2t en dag og prøve brudekjolen en siste gang. Ellers har alle de andre vennene tatt meg med ut på middag og kos/gøy ute!. 

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 8dbe2...3ac

I all verden, samkjøres ikke det å gå ut å spise middag osv? Venter du eller vennene at dette skal gjøres flere ganger? 

Anonymkode: 73331...9f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliktene til en forlover:

Vitne ved vielsen

Evt ordne/holde slør, bukett e l før/under seremonien.

Evt arrangere utdrikningslag.

Hvis dere vordende bruder forventer masse annet - prøve kjole, være planlegger, ordne pynt, pakke ut gaver osv osv - så må dere snakke om det FØR dere ber henne svare ja. 

Anonymkode: dba55...9ed

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vurdert to forlovere. Bare si du har tenkt på det en stund, og at valget nå har falt på *navn* også. 

Anonymkode: e5745...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 12.30):

Pliktene til en forlover:

Vitne ved vielsen

Evt ordne/holde slør, bukett e l før/under seremonien.

Evt arrangere utdrikningslag.

Hvis dere vordende bruder forventer masse annet - prøve kjole, være planlegger, ordne pynt, pakke ut gaver osv osv - så må dere snakke om det FØR dere ber henne svare ja. 

Anonymkode: dba55...9ed

Dette.

En forlover er ikke en bryllupsplanlegger. Jeg angrer på at jeg sa ja til å være forlover til ei skikkelig bridezilla, men skal aldri gjøre den feilen igjen.

Anonymkode: d1bf7...ee2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg hører er at du er veldig heldig og har masse venninner som i sum har gitt deg alt du ønsket deg.

Anonymkode: 361fe...fb9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du valgte henne fordi hun skulle få seg en gnist? Med andre ord er hun ikke i topp form, og dermed kan hun slite med sitt. Du visste jo dette da du valgte henne. 
 

Stå i valget ditt. Du har jo uansett supre venninner som er med deg på mye.

Anonymkode: 34846...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tre forlovere :) Lov å ha flere. 

Anonymkode: 75e56...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 11.42):

Jeg hadde tre forlovere :) Lov å ha flere. 

Anonymkode: 75e56...d24

Nei.

Anonymkode: dba55...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitne

Holde et utdrikningslag som gleder bruden. 

 

Anonymkode: c47aa...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 15.54):

Jeg angrer bittert på forloveren. Føler jeg valgte fordi jeg ville gjøre ho glad så ho kom seg litt opp og fikk en gnist. Det gjorde ho, men er en veldig dårlig forlover.  Jeg føler at venna mine som ikke ble valgt, gjør alt som forloveren burde hjulpet meg med. Ho spurte meg i våres om hva det forventes av henne. Sa at jeg ville ikke ha noe stort utdrikningslag. Men ut å spise en god middag og finne på noe gøy hadde vært satt pris på og at ho kunne hjelpe meg med pynten. Ho hjalp meg i 2t en dag og prøve brudekjolen en siste gang. Ellers har alle de andre vennene tatt meg med ut på middag og kos/gøy ute!. 

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 8dbe2...3ac

Hva ønsker du egentlig at forloveren skal gjøre? 

Utdrikningslaget samkjøres vel slik at det er én middag, eller ønsker du at du skal bli tatt med flere ganger over en periode? 

Hvis det er andre ting du forventer, som du ikke har sagt til henne, og som du heller ikke vil si så kan du jo ta en ekstra forlover? Så får du to stykker? 

Anonymkode: e23fc...817

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å nevne en fin hyggelig tale.

Anonymkode: c47aa...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...