Gå til innhold

Skjedde noe rart en stund siden

Anbefalte innlegg

Gjest Tjufsen
Skrevet

Livet i samfunnet da, har vært ganske tøft for meg eegntlig, har jo glidd over det hele med humor, men en dag så, kjente at, hva skal man si, at genene endret seg i kroppen på grunn av miljøet, litt sånn smerteendring, at selve genene, endret seg, merket det på kroppen,

og, så senere, merket jeg noe annet, dere vet at man ikke egentlig vet årsaken til at noen blir født med downs-syndrom, ekstra kromoson sier dere, men jeg satt ved pcen en dag, og så, tror det er en miljøting det også, jeg kjente at det var endring i kroppen, at jeg ville få barn med downs-syndrom, ja, tuller ikke, kjente endringen på kroppen, nå motsatte jeg med det, så tror jeg får unger uten, men jeg fant ut hvorfor noen blir født med downs da, det er fordi miljøet er for tøft, genene, gjør sånn at det blir født snillere barn, siden folk er for å slemme rundt en i miljøet, før dette skjedde da, før jeg merket det på kroppen, så trodde jeg at downs var normale, de ville bare være sånn, litt som at kortvokste mennesker, vil være korte, og morsomme, men tror folk ikke motsetter seg når de merker forandringen, så da blir barn med downs, født, det gjør jo ingenting forsåvidt, jeg har ikke imot de, de blir bare født litt snillere,

og, så opplevde jeg en annen ting i forbindelse med korona, hadde det for første gang, lå litt på sofaen dårlig, men det som var kult da, var etterpå, jeg fikk en sånn jungelfølelse, litt sånn jungel, hvor ingen menneske har vært, tror flere har kjent det også, men de sier ingenting, fordi de er litt imot natur på grunn av samfunnet, var en utrolig, spesiell følelse, sånn skikkelig, jungelfølelse, hvor ingen har vært, dypt inni, jungelen,

så, det er det jeg har opplevd i det siste da, livet er morsomt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt behandleren din om disse genforandringene du har opplevd? 

• Nyttig 1
Gjest Tjufsen
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Har du fortalt behandleren din om disse genforandringene du har opplevd? 

Er kjent for vitenskap da, at genene endrer seg, hvis det er for mye smerte 😛

Skrevet
Tjufsen skrev (Akkurat nå):

Er kjent for vitenskap da, at genene endrer seg, hvis det er for mye smerte 😛

Akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker med downs er ikke snillere enn andre...

Anonymkode: e8049...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Downs mennesker er snillere enn andre?

Forståelse er en ting som gjør folk snille. Utviklingshemmede har lavere forståelse for andre. Sier ikke de er slemme men snillere enn andre er de ikke.

Du vet at det du ser på tv ikke er virkelig?

At de viser kjærlighet lettere gjør at de også viser andre følelser lettere.

Anonymkode: 66873...a80

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Din realitet er annerledes enn min, det er sikkert og visst. 

Skrevet

Du bør ikke spise mer av den soppen du har funnet 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (47 minutter siden):

Du bør ikke spise mer av den soppen du har funnet 

Ingen sopp er funnet.

Anonymkode: 8ed75...fb8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen sopp er funnet.

Anonymkode: 8ed75...fb8

Noe må du ha fått i deg siden du har litt paranoia nå.

Anonymkode: 3b5d3...47a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...