Elise_ Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Er det mye å spare på å kjøpe ringer på nett? Noen som har sjekket priser mange steder og kan anbefale meg et seriøst sted jeg kan bestille forlovelsesringer?
Chiquita Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Er det mulig å bestille ringer på nett da?
Elise_ Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2006 Hmm... går da ut fra det, da alt annet kan kjøpes på nett. Syns det er "verre" å kjøpe brudekjole på nett jeg da. (Har planer om det og )
Gjest Svimle Skrevet 12. januar 2006 #4 Skrevet 12. januar 2006 Her er en butikk som selger på nett. Og her (denne vet jeg i alle fall at noen har bestilt fra)
Gjest Fantus Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 Gifteringen er en svært seriøs nettside i hvertfall. Har ikke sammenliknet noen priser, men han som driver gullsmeden er pålitelig og har ganske mange litt mer spesielle ringer hvis man vil ha noen som ikke er helt main-stream. Eller så kan man faktisk designe sine egne ringer og få dem spesiallagd om man ønsker. Designe egne ringer
kitekatt Skrevet 12. januar 2006 #6 Skrevet 12. januar 2006 Her er en butikk som selger på nett. Der skal vi bestille fra Snakket med gullsmeden på telefonen og de har kjempeservice
Chiquita Skrevet 12. januar 2006 #7 Skrevet 12. januar 2006 Her er en butikk som selger på nett. Og her (denne vet jeg i alle fall at noen har bestilt fra) ← Gifteringen er en svært seriøs nettside i hvertfall. Har ikke sammenliknet noen priser, men han som driver gullsmeden er pålitelig og har ganske mange litt mer spesielle ringer hvis man vil ha noen som ikke er helt main-stream. Eller så kan man faktisk designe sine egne ringer og få dem spesiallagd om man ønsker. Designe egne ringer ← Da lærte jeg noe nytt i dag også *smiler*
Elise_ Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2006 Her er en butikk som selger på nett. Og her (denne vet jeg i alle fall at noen har bestilt fra) ← Takk så mycke!! :D Kanskje jeg bestiller i kveld!!! Har fått lønn i dag. :D
Lassie Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 Vi har bestilt ringer fra denne siden. Den er Nederlandsk, har vært i kontakt med ei som har brukt dem og hun er kjempefornøyd. Snakket med gullsmeden her i Norge her om dagen, og hun kunne fortelle at Nederland er et kvalitetsland med uslåelige priser. Men det er selvfølgelig mer knotete å bestille derfra kontra en norsk/skandinavisk nettside, da..
Gjest brud03062006 Skrevet 13. januar 2006 #10 Skrevet 13. januar 2006 Hei! Vi har bestilt fra Chanti.dk og er kjempefornøyd med servicen hos de... Vi fikk først prøveringer sånn at vi kunne se at vi likte dem og prøve dem på, det fulgte også med sett med prøveringer så vi kunne finne riktig størrelse. De sender dem til oss her i Norge som gave - dvs at vi betaler enda mindre enn det som står på nettet da de kan trekke fra mva også.. Kan anbefale dem på det sterkeste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå