AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #22 Skrevet 1. juli 2023 Bimle skrev (13 timer siden): Jeg kan love deg at det er reelt. verdens beste fyr når han oppfører seg. Men så forbanna hotheaded. Burde ha roet seg om han skal gå ti mil, for det tar to dager. Da er han mer enn hothead. Ikke råd til Über - litt av en fangst. Anonymkode: baf60...bc7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #23 Skrevet 1. juli 2023 Du rekker vel å løpe ned i kiosken eller matbutikken og kjøpe deg en pistol? Så ringer du politiet og forteller om trusselen. Anonymkode: baf60...bc7
Bimle Skrevet 1. juli 2023 Forfatter #24 Skrevet 1. juli 2023 Han snudde og begynte å tigge meg om å komme tilbake. Men han har vist sitt sanne jeg litt for godt.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #25 Skrevet 1. juli 2023 Bimle skrev (10 minutter siden): Han snudde og begynte å tigge meg om å komme tilbake. Men han har vist sitt sanne jeg litt for godt. Det gjorde han vel i det sekundet han fortalte at ekser hadde ringt politiet på ham Du burde gjørde det samme Anonymkode: 46adf...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå