Gå til innhold

Får du gutt eller jente?


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det sikkert mange av oss som har vært på UL! Og i den forbindelse, ville dere vite kjønnet, og venter dere gutt eller jente?

Selv vet jeg ikke kjønnet ennå, men håper å få se det på UL neste uke!

Magefølelsen min peker litt i retning av :babyjente: denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på ul i dag. Vi ville gjerne vite hvilket kjønn det er, men jordmor sa hun ikke ville se etter det. Så da så. Er egentlig litt skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på to ul i "senere tid" (uke 18 og 20)

I uke 18 var det ikke mulig å se kjønnet, pga at babyen krysset føttene. I uke 20 glemte vi å spørre om kjønnet.

Skal til enda en ul i uke 32, så vi håper på å få høre kjønnet da.

Magefølelsen sier gutt også denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke før 2 feb,men var hos jordmor i dag,og hun syntes magen var litt større enn vanlig,da kom tankene om tvillinger,vi har det i fam....men kunne også være pga jeg var lav?

har dere opplevd det? er så spent håper det blir en stor baby istedenfor,he he,men vi er forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi var på ultralyd i uke 14 og da mente han å se at det kunne være ei jente fordi han ikke så noe mellom bena, men det var såppas tidlig at jeg ikke tror på det enda. Vi skal på en ny ultralyd 20 om en uke og da håper jeg de ser det.

Fra begynnelsen hadde jeg en følelse at det blir en gutt, så gikk jeg mere over til jente(sikkert for alle mener jeg får det siden jeg er så dårlig, bedre nå da) men nå føler jeg at vi får gutt igjen. Så dette byttes på :) hehe

Skal gi dere beskjed om de ser noe ellers så får jeg en gratis ultralyd der jeg var den 14 for å se hva det blir :) Vi er så nyskjerrige, så vi ønskre sterkt å vite hva det blir :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ville ikke vite, så det ble ikke sett etter kjønn under ultralyden.

Jeg er litt "gammeldags" av meg og har derfor lysst å få en gutt først og så en jente, så derfor tror jeg vel at jeg får en jente :ler: Mens min bestevenninne har guttefølelse for meg, men med forbehold til hun fikk se meg da (hun har ikke sett meg siden jeg var i uke 7 og følgelig hadde ingen mage)

Ellers var min søster å påsto, etter å ha sett UL bildene vi fikk med hjem, at "dersom det er en gutt har han ikke mye å skryte av..." men det tror jeg nok hun bare sa fordi hun tror hun er morsom (hun er slik). tror nemlig ingen kan si noe om kjønnet etter å ha sett på de bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Vi skal til ultralyd på mandag (uke 20), men har egentlig bestemt oss for at vi ikke vil vite det. Selvfølgelig kan det jo hende at vi selv ser det på skjermen, og i så fall så er det greit, men vi kommer ikke til å spørre.

Babyen omtaler vi imidlertid som han, men det er fordi at det grammatisk heter en baby, og det er så tungvint og rart å si han/hun eller det. Har heller ingen følelse med hva det blir, eller ønske om det ene mer enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Har vært på flere ultralyder og den første legen sa gutt, den andre sa jente... Hadde ultralyd i dag også, men nå har vi bestemt oss for at vi ikke vil vite (legen sa hun ikke kunne se).

I dag fikk jeg forresten med et fint bilde hvor du ser babyen gjesper, han/hun ser litt skvisa ut, men det er tydelig å se gjespet :)

Selv tror jeg at jeg får en gutt, mens pappaen tror det er en liten jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi også vært på UL, og der inne lå det en perfekt liten jente! :babyjente:

Har fått forskjøvet terminen en del, helt til 2. juli, så jeg burde kanskje flytte over til juli-klubben? Men jeg tror nok slutten av juni er mest riktig likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får mest sansynlig :babyjente: To ganger har vi fått beskjed at det er jente, den ene i uke 14 og den andre i uke 18, så da er det nok ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite för födsel men det var vanskelig da legen spurte i dag om vi ville vite...

Jeg har hatt litt jente fölelse uten at jeg vet hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

De var ikke helt sikre, men det ser ut til å bli en liten jente!  :)  Eller ikke så liten ifølge SF-målene mine...

Dersom det er noen trøst Constance, så trenger ikke SF målingene å si noe som helst om størrelsen til babyen. Er selv i overkant av normalsonen på SF målingen denne uken, men har ikke større bekymringer for at det betyr en stor baby. Noen babyer ligger langt "utenpå" og gir dermed større SF måling enn andre. Min svigerinne f.eks har vært til et par ekstra UL'er pga det motsatte problemet - hun lå under normalsonen på SF målingene, og man var derfor redd babyen var unormalt liten/ikke vaks tilstrekkelig. Men siste undersøkelse viste at babyen var veldig stor den, faktisk større enn gjennomsnitts målene for hennes uke, og det til tross for at hun er liten og ikke har særlig tydelig mage enda (hun er 32 uker nå, og har omentrent like stor mage utenpå som meg, som er 23 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...