Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sto mye som stemmer for meg der ja.. Uansett; jo flere vi er sammen, jo sterkere blir vi..  :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg er også skorpion! :)

Skrevet
Jeg er også skorpion!  :)

Det er bare å henge seg på! ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Med mitt "nick" er det jo lov å foreta en kvalifisert gjetning :sjarmor: . Kan fortelle at jeg er født i midten av måneden etter at månen går inn i tegnet og at dagen i år faller på en lørdag.

Skrevet
Med mitt "nick" er det jo lov å foreta en kvalifisert gjetning :sjarmor: . Kan fortelle at jeg er født i midten av måneden etter at månen går inn i tegnet og at dagen i år faller på en lørdag.

Løve i allefall! 12. august??

Skrevet

Jeg er kreps, og født 22. juni!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Er det overvekt av løver og skorpioner her eller? :)

Jordbundet Tyr her, født mitt i tegnet.

Skrevet

Jeg er en typisk steinbukk, født 7. januar

Skrevet

Jeg er en typisk tyr, og i tillegg født i oksens år

Skrevet (endret)

Ganske typisk skytte med ascendant i tyr. 2. desember kl.14:15

Folk som er født i Skyttens tegn er mer entusiastisk enn folk flest. Men som Skytt blir du også rastløs når hverdagen melder seg og når det dreier seg om rutiner.

I motsetning til mange andre stjernetegn som trenger ro når de studerer og søker ny kunnskap trenger du spenning for å tilegne deg ny kunnskap eller nye erfaringer.

Mange kjente forskere og vitenskapsfolk er født i Skyttens tegn. I din jakt på kunnskap og nye erfaringer bør du passe deg, du overser ofte praktiske ting i dagliglivet.

Typisk for Skytten er at de setter seg store mål som de skal nå med forstand og måtehold.

Mellommenneskelige forhold betyr mye for deg, og du tar vare på vennene dine. Du liker å hevde deg overfor andre, men du hjelper alltid til når det trengs.

www.astrologi.as

Er jeg den eneste skytten her?

Endret av mysan
Gjest christineemily
Skrevet

26.september, og vekt tvers igjennom.

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg er også en Skorpion født 1 november, og vi skorpisser er  :sjarmor:

Les:http://www.ungioslo.com/skorpionen.htm

Etter at jeg leste her www.ungioslo.com/skorpionen.htm , kan vel jeg si at jeg er en typisk SKORPION. :sjarmor:

Merkelig nok er de fleste av mine venninner også SKORPIONER! (Kjæresten min er TYR)

Skrevet

Typisk fisk, født 11. mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...