Anglofil Skrevet 12. januar 2006 #21 Skrevet 12. januar 2006 Jeg er også en Skorpion født 1 november, og vi skorpisser er Les:http://www.ungioslo.com/skorpionen.htm ← Sto mye som stemmer for meg der ja.. Uansett; jo flere vi er sammen, jo sterkere blir vi.. Mvh Yvonne
Gjest Aloha Skrevet 12. januar 2006 #22 Skrevet 12. januar 2006 Sto mye som stemmer for meg der ja.. Uansett; jo flere vi er sammen, jo sterkere blir vi.. Mvh Yvonne ← Jeg er også skorpion!
Anglofil Skrevet 12. januar 2006 #23 Skrevet 12. januar 2006 Jeg er også skorpion! ← Det er bare å henge seg på! Mvh Yvonne
Leo Skrevet 13. januar 2006 #25 Skrevet 13. januar 2006 Med mitt "nick" er det jo lov å foreta en kvalifisert gjetning . Kan fortelle at jeg er født i midten av måneden etter at månen går inn i tegnet og at dagen i år faller på en lørdag.
Cuba Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #26 Skrevet 13. januar 2006 Med mitt "nick" er det jo lov å foreta en kvalifisert gjetning . Kan fortelle at jeg er født i midten av måneden etter at månen går inn i tegnet og at dagen i år faller på en lørdag. ← Løve i allefall! 12. august??
Gjest Betty Boop Skrevet 13. januar 2006 #31 Skrevet 13. januar 2006 Er det overvekt av løver og skorpioner her eller? Jordbundet Tyr her, født mitt i tegnet.
Impala Skrevet 13. januar 2006 #32 Skrevet 13. januar 2006 Jeg er en typisk steinbukk, født 7. januar
Cola;) Skrevet 13. januar 2006 #33 Skrevet 13. januar 2006 Jeg er en typisk tyr, og i tillegg født i oksens år
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #35 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Ganske typisk skytte med ascendant i tyr. 2. desember kl.14:15 Folk som er født i Skyttens tegn er mer entusiastisk enn folk flest. Men som Skytt blir du også rastløs når hverdagen melder seg og når det dreier seg om rutiner. I motsetning til mange andre stjernetegn som trenger ro når de studerer og søker ny kunnskap trenger du spenning for å tilegne deg ny kunnskap eller nye erfaringer. Mange kjente forskere og vitenskapsfolk er født i Skyttens tegn. I din jakt på kunnskap og nye erfaringer bør du passe deg, du overser ofte praktiske ting i dagliglivet. Typisk for Skytten er at de setter seg store mål som de skal nå med forstand og måtehold. Mellommenneskelige forhold betyr mye for deg, og du tar vare på vennene dine. Du liker å hevde deg overfor andre, men du hjelper alltid til når det trengs.www.astrologi.as Er jeg den eneste skytten her? Endret 13. januar 2006 av mysan
Gjest christineemily Skrevet 13. januar 2006 #37 Skrevet 13. januar 2006 26.september, og vekt tvers igjennom.
Gjest Miloine Skrevet 13. januar 2006 #38 Skrevet 13. januar 2006 Jeg er også en Skorpion født 1 november, og vi skorpisser er Les:http://www.ungioslo.com/skorpionen.htm ← Etter at jeg leste her www.ungioslo.com/skorpionen.htm , kan vel jeg si at jeg er en typisk SKORPION. Merkelig nok er de fleste av mine venninner også SKORPIONER! (Kjæresten min er TYR)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå