Dødspingvinen Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Har kjøpt en pakke med Alaska Pollock til middag i dag (tror egentlig dette er sei.. bruker bare store og fine ord ), og trenger tips til hva jeg kan lage med det. Er litt lei av vanlig kokt fisk. Har noen en god oppskrift på noe i form, aluminiumsbakt, eller noe annet snadder så setter jeg stor pris på tipsene.
Gjest piaf Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har skrevet et par forslag i denne tråden.
Arkana Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Du kan gjøre det helt enkelt ved å pakke fisken i folie med noen sitronskiver, hakket purre, salt/pepper og noen smørklatter. 200 grader i ca 20 minutter. Og så kan du gjerne ha flere grønnsaker i folien om du vil det, f.eks. gulrot, fennikel, sukkererter eller hva du måtte ønske. Jeg synes hjemmelaget aïoli er veldig godt til ovnsbakt fisk, ha gjerne finhakkede urter i også.
Dødspingvinen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Tusen takk, begge to for fine svar. De er skrevet ut nå, og ligger i kokeboka mi Endret 12. januar 2006 av Dødspingvinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå