AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 F.eks. på apotek eller i butikken? Jeg er klar over at man kan bestille gratis på nettet, men det er ikke alltid så lett å planlegge. Anonymkode: 5f259...248
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 En pakke pr helg Puler mye Anonymkode: d707c...678
Fiske Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 (endret) Kjøper på nett av den enkle grunn at der får man tak i kondomer som passer istedenfor standard kondomer som føles dritt. Jeg (kvinne) hata kondomer i 17år og fikk det liksom aldri til (syntes det var vondt og ubehagelig når mannen hadde kondom på, samt fravær av nytelse/friksjon). Så kom vi i en situasjon hvor vi MÅTTE bruke kondomer i en lengre periode. Bestillte da masse ulike kondomer og fant etterhvert ut at det riktige for oss var kondom uten glidemiddel og uten «tupp». Fant bl.a ut at tykkelsen ikke har så mye å si, hjelper ikke at den er ultra thin når den er full i glidemiddel. Nå har vi brukt kondom i ett år og det går greit (selv om vi selvfølgelig foretrekker uten). Kjøper 2x30pk på nett ca hver 3-4mnd, passer på å bestile mye i god tid. Endret 28. juni 2023 av Fiske 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Kjøper enn 8pk i mnd kanskje. Jeg og kona bruker kondom som primært prevensjonsmiddel, og ligger sammen et par ganger i uka. Anonymkode: c5c64...263 1
Tiuren Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 6 hours ago, Fiske said: Kjøper på nett av den enkle grunn at der får man tak i kondomer som passer istedenfor standard kondomer som føles dritt. Jeg (kvinne) hata kondomer i 17år og fikk det liksom aldri til (syntes det var vondt og ubehagelig når mannen hadde kondom på, samt fravær av nytelse/friksjon). Så kom vi i en situasjon hvor vi MÅTTE bruke kondomer i en lengre periode. Bestillte da masse ulike kondomer og fant etterhvert ut at det riktige for oss var kondom uten glidemiddel og uten «tupp». Fant bl.a ut at tykkelsen ikke har så mye å si, hjelper ikke at den er ultra thin når den er full i glidemiddel. Nå har vi brukt kondom i ett år og det går greit (selv om vi selvfølgelig foretrekker uten). Kjøper 2x30pk på nett ca hver 3-4mnd, passer på å bestile mye i god tid. Litt utenfor trådens tema, men min erfaring er og at kondomer uten glidemiddel gir en mye mer ekte følelse. Må muligens bruke litt glidemiddel, men mye mer naturlig følelse da kondomen "sitter" bedre på snoppen. 1
Tiuren Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 For å holde meg innenfor trådens tema, kjøper kondomer veldig sjelden. Hadde en periode for en tid tilbake der det ble brukt, og da kjøpte jeg minst 100 pr bestilling. Men så endret behovet seg. Jeg har faktisk masse som holder på å gå ut på dato, så om noen vil være med på en dugnad mot kondomsvinn...... 😂 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 Aldri gjort for å være ærlig. K29 Anonymkode: 44663...a2e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #9 Skrevet 29. juni 2023 Kjøper ingen, mannen er sterilisert. Kjøpte av og til tidligere i forholdet siden jeg tåler prevensjon dårlig. K46 Anonymkode: 19eea...115
feliek54 Skrevet 29. juni 2023 #10 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): F.eks. på apotek eller i butikken? Jeg er klar over at man kan bestille gratis på nettet, men det er ikke alltid så lett å planlegge. Anonymkode: 5f259...248 Veldig skjeden for jeg har sterilisert meg og de jeg har hat sex med har ikke ønsket. men lit lenge siden jeg nå har hat treff dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #11 Skrevet 29. juni 2023 Jeg tar med meg en del gratis hver gang jeg er på helsestasjonen å sjekker meg for kjønnssykdommer også bestiller jeg en 20pk fra nettet ca en gang i året Anonymkode: b84c6...4b3 1
Even Tuell Skrevet 29. juni 2023 #12 Skrevet 29. juni 2023 Da vi brukte kondom kjøpte jeg når vi begynte å nærme oss slutten på forrige pakke... sånn at det var et par igjen i tilfelle vi brått trengte et par på en kveld. Vi brukte helt vanlige kondomer, så det var null stress å få ta i flere... ville bare unngå å måtte stå over sex fordi vi var tomme. Nå er jeg sterilisert og vi trenger ikke tenke på slikt igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #13 Skrevet 29. juni 2023 Bruker da ikke kondom i fast forhold, men tidligere kjøpte jeg vel en 12-pakning annenhver uke Anonymkode: 543e1...229 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #14 Skrevet 29. juni 2023 Kjøper når det er flotte unge kvinner/jenter som jobber i kassa. Viser at jeg som voksen mann er ansvarsfull, og knuller mye. Anonymkode: 5982d...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #16 Skrevet 29. juni 2023 Aldri. Kvinnene bruker prevensjon. Mann 37 Anonymkode: 822cc...0aa 1
Gjest Elooon Skrevet 29. juni 2023 #17 Skrevet 29. juni 2023 Gidder ikke bruke penger på kondomer. Det får sexpartnerene ha ansvar for. Har gratis kondomer i lomma av og til.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #18 Skrevet 29. juni 2023 Elooon skrev (Akkurat nå): Gidder ikke bruke penger på kondomer. Det får sexpartnerene ha ansvar for. Har gratis kondomer i lomma av og til. Hva om de tenker det samme? At de gidder ikke. Anonymkode: 81b62...5bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #19 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva om de tenker det samme? At de gidder ikke. Anonymkode: 81b62...5bd Jeg tenker det er kvinnen sitt ansvar at prevensjon blir brukt, det er jo ikke vi menn som kan bli gravide Møter svært få kvinner som ikke bruker en form for prevensjon, så har ikke vært noe særlig problem for meg i hvert fall. Og bruker de ikke det finner jeg bare en annen kvinne som har litt fornuft og bruker prevensjon Mann 37 Anonymkode: 822cc...0aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå