Gå til innhold

Kvinneguidens regjering


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

:ler:

Heller det enn en redaktør pult full av lamme lår.

Endret av barne- og familiemedister
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:ler:

Heller det enn en redaktør pult full av lamme lår.

Enda verre hadde det vært hvis du hadde pult ost med lamme lår.

Gjest Anerikke
Skrevet

Ja, fri syre til alle burde være en selvfølge i 2006.

Noe denne regjeringa kommer til å gå inn for??

Jeg bare spør!!!!

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Ja, fri syre til alle burde være en selvfølge i 2006.

Kan man ikke bare hente sveis, da?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja, fri syre til alle burde være en selvfølge i 2006.

Noe denne regjeringa kommer til å gå inn for??

Jeg bare spør!!!!

:klø: Er dette en jobb for sosialmedisteren eller glamourmedisteren?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Men hvor er Stortingspissatrengten????

Avlogget, for øyblikket.

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)
Ja, fri syre til alle burde være en selvfølge i 2006.

Ihvertfall til alle amfetaministrene.

Endret av Geri
Gjest Bellatrix
Skrevet

Geri, du må være med i regjeringen. Vil du være kulturmedister?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Geri, du må være med i regjeringen. Vil du være kulturmedister?

Det må i så fall være kul turmedister.

Kulturmedisterposten har for omtrent 247 innlegg siden blitt tildelt tuji.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, da må jo Geri bli kul turmedister. Eventuelt kan hun vøre kulturmedister mens tuji bare er kirkemedister?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Ja, da må jo Geri bli kul turmedister. Eventuelt kan hun vøre kulturmedister mens tuji bare er kirkemedister?

Bare kirke med ister? Nei, det tror jeg hun vil be takke seg for!

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg kan være sjef for alle amfetaministerne!

Kan jo ikke være hverken kulturmedister eller kul turmedister...

Jazzfolk hadde fått alle penga, og vi vet jo hvordan DET ville gått... Alle hadde dødd av lungekreft eller kols innen kort tid.

Og så er jeg jo en skikkelig sofagris...

Så det så

Skrevet (endret)

Er alle poster besatt?

*setter på politikersmilet*

Endret av Marillia
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg kan være sjef for alle amfetaministerne!

Kan jo ikke være hverken kulturmedister eller kul turmedister...

Jazzfolk hadde fått alle penga, og vi vet jo hvordan DET ville gått... Alle hadde dødd av lungekreft eller kols innen kort tid.

Og så er jeg jo en skikkelig sofagris...

Så det så

:ler:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)
Er alle poster besatt?

*setter på politikersmilet*

Du ligner litt på Siv Jensen med det blikket. Men det kan nok likevel tenkes at det blir noe på deg (av verv, altså) i løpet av dagen.

Endret av barne- og familiemedister
Gjest Litjmæ
Skrevet

I løpet av dagen ja. Og hvilken dag er det i dag da dere?

:sjarmor:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gjest Gjesten
Skrevet

Dagen då min ministerpost blir veldig aktuell... Og det er den jammen i mårra og gitt. Men singel- og bondeangerministeren vel å reise på fjellet denne dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...