Gjest Tristessa Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Fikk plutselig vondt i ankel/hæl/akillesen i går formiddag; smerten er mest uttalt når jeg går i trapper/opp og ned bakker, kjennes ikke så tydelig når jeg sitter eller holder foten i ro. Kan vippe med foten uten at det gjør så alt for vondt, rotering er verre. Trener ikke hardt, går så å si utelukkende med flate sko, har ikke tråkket over eller lignende. Smerten kommer og går, men gjør for det meste vondt. Vurderer å ta en tur på legevakten dersom det ikke er bedre i morgen, men inntil videre, er det noe jeg kan gjøre? Skal jeg late som ingenting, eller holde meg i ro?
Gjest gjest Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 kan skoene være problemet? jeg fikk også "plutselig" vondt i foten. etter råd fra treningsinstruktør,kjøpte jeg nye sko og problemet er borte. fra nå av kommer jeg til å kjøpe nye hvert år.
Gjest Tristessa Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Ringte legevakten, de regnet med at det var akillesbetennelse. Kjipern.
Gjest Frank Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Ringte legevakten, de regnet med at det var akillesbetennelse. Kjipern. Hva gjorde du for å bli kvitt dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå