Latee Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Noen som har vært i Dallas og kan gi meg noen tips til shopping, ting å se osv? Evt hvor man kan få gode pakkepriser dit?
Champagnepiken Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Har vært i Dallas for mange år siden, mens jeg bodde i Texas som utvekslingselev. Vil anbefale The 6th floor museum, som er markeringen over Kennedy-drapet. Ligger der han som skjøt Kennedy sto plassert. Shopping - husker et GIGANTISK shoppingsenter som heter Galeria, med skøytebane og gode greier. Kunne vært der i to dager, minst. Og hvis noen har lyst på litt moro - i Arlington ikke langt fra Dallas ligger det en gigantisk fornøyelsespark som heter Six Flags Over Texas. Husker jeg koste meg glugg ihjel der...
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Du må dra innom Grapewine Mills Mall - stor shopping mall med outlets. Masse bra der. Galleria er også bra, men endel dyre butikker. Ellers er Stonebriar en stor mall, samt Willow Bend (alle ligger litt nord for sentrum av Dallas). Gled deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå