AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #21 Skrevet 28. juni 2023 Null problem med å bli forelsket om det virkelig klaffer - Samboerskap/giftemål? Nei takk. Særboerskap er tingen. Anonymkode: 5b156...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #22 Skrevet 28. juni 2023 Forelsket kan jeg ikke si å ha vært siden 2009. Ble aldri forelsket i de to siste damene jeg hadde forhold med. Anonymkode: 7b28e...724
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #23 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er faktisk litt enig i dette, jeg antar at de fleste jenter jeg møter har ligget med mange og da fremstår de mindre interessante som kjæresteobjekt. Da blir jeg heller ikke forelsket, heldigvis. Magien bak å være "den ene" som hun velger er liksom forsvunnet når hun har vært promiskuøs i mange år. Anonymkode: e8287...2bc Vel jeg er 20 og har ikke ligget med noen… leter etter en kjæreste men blir avskremt av Tinder. Gutta går rett på sex, som for meg er helt uaktuelt før man blir kjent og i et forhold. Det er også vanskelig å bli kjent på Tinder, uendelig med ‘likes’ men uten å se personen ‘live’ får jeg ingen inntrykk. Kun bilde sier jo ingenting. Ønsker å treffe noen på ‘gamle måten’. Men på studiet er vi kun med jenter… og på byen snakker vi også lite med gutter. Er ikke stygg heller… Tynn, livlig, morsom, tror jeg da. Anonymkode: 41e5e...812 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #24 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel jeg er 20 og har ikke ligget med noen… leter etter en kjæreste men blir avskremt av Tinder. Gutta går rett på sex, som for meg er helt uaktuelt før man blir kjent og i et forhold. Det er også vanskelig å bli kjent på Tinder, uendelig med ‘likes’ men uten å se personen ‘live’ får jeg ingen inntrykk. Kun bilde sier jo ingenting. Ønsker å treffe noen på ‘gamle måten’. Men på studiet er vi kun med jenter… og på byen snakker vi også lite med gutter. Er ikke stygg heller… Tynn, livlig, morsom, tror jeg da. Anonymkode: 41e5e...812 Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Som tjueåring hadde jeg ingen seksuell erfaring, det kom først et par år senere. Jeg har alltid vært sjenert og har til dags dato kun ligget med mannen min som jeg møtte 21 år gammel. Anonymkode: 9487d...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #25 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vel jeg er 20 og har ikke ligget med noen… leter etter en kjæreste men blir avskremt av Tinder. Gutta går rett på sex, som for meg er helt uaktuelt før man blir kjent og i et forhold. Det er også vanskelig å bli kjent på Tinder, uendelig med ‘likes’ men uten å se personen ‘live’ får jeg ingen inntrykk. Kun bilde sier jo ingenting. Ønsker å treffe noen på ‘gamle måten’. Men på studiet er vi kun med jenter… og på byen snakker vi også lite med gutter. Er ikke stygg heller… Tynn, livlig, morsom, tror jeg da. Anonymkode: 41e5e...812 På Tinder er det de mest pågående tullingene du får alle disse sexmeldingene av. Mer normale menn som ikke er så pågående hører du ikke like mye av. Hvorfor snakker du ikke med menn på byen hvis du vil treffe menn? TS: Selvfølgelig blir menn fremdeles forelsket, biologien har ikke forandret seg radikalt på få år. De fleste bryr seg heller ikke så mye om hvor mange partnere hun har hatt osv. Det er kun enkelte som har behov for å komme med sine rare synspunkter i hver eneste tråd her inne så derfor ser dere uforholdsmessig mye tull skrevet av menn på sex/datingforumene her. Normale menn er ikke så interessert i de kjønnskrigdebattene. M31 Anonymkode: 3d580...4c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå