Gå til innhold

Blir menn forelsket lengre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det kun sex/tilgang på sex som gjelder?

Anonymkode: 41e5e...812

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og går kun etter sex. Forhold er ikke nødvendig i 2023.

Anonymkode: cca7c...e95

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke nødvendig for DEG. Du er ikke alle kvinner.

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS snakket om forelskelse, ikke forhold.

Anonymkode: 519db...c34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem skal man bli forelsket i?

En 40-åring som har hatt sex med halve byen ...?

Anonymkode: c0c24...821

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke alle kvinner mellom 30-40 har ligget med mange. Du skjærer alle over en kam. 

Anonymkode: 6923b...1e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke alle kvinner mellom 30-40 har ligget med mange. Du skjærer alle over en kam. 

Nei, det har du helt rett i.

Men når man leser fortellingene fra den "frigjorte" gjengen her i underforumet, kan man lett få inntrykk av at det er om å gjøre å være ivrigst på Tinder og pule flest mulig for å krampaktig realisere seg selv før man fyller 60.

Dette er en tankegang som ikke innbyr til forelskelse, som handler om å se noe i et enkelt menneske som man ikke finner noen andre steder.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk litt enig i dette, jeg antar at de fleste jenter jeg møter har ligget med mange og da fremstår de mindre interessante som kjæresteobjekt. Da blir jeg heller ikke forelsket, heldigvis. Magien bak å være "den ene" som hun velger er liksom forsvunnet når hun har vært promiskuøs i mange år.

Anonymkode: e8287...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er faktisk litt enig i dette, jeg antar at de fleste jenter jeg møter har ligget med mange og da fremstår de mindre interessante som kjæresteobjekt. Da blir jeg heller ikke forelsket, heldigvis. Magien bak å være "den ene" som hun velger er liksom forsvunnet når hun har vært promiskuøs i mange år.

Hvordan ser du eller vet at ei dame har ligget rundt? Hvordan fremstår en slik dame? Selv er jeg dame på 30+ som har to lange forhold bak meg. Siste forholdet varte i 13 år og jeg har ligget med to menn. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn blir nok forelsket akkurat som før. Basert på min erfaring er det at hun føles spesiell for meg, som teller mest. Ikke hvilken bagasje hun drasser på. Med meg starter alt på 0, for meg er hun helt ny, en begynnelse. Da er det bare for henne å være det, ikke trekke inn fortid.

Anonymkode: 6c316...7b9

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan ser du eller vet at ei dame har ligget rundt? Hvordan fremstår en slik dame? Selv er jeg dame på 30+ som har to lange forhold bak meg. Siste forholdet varte i 13 år og jeg har ligget med to menn. 

Jeg antar. Du kan si det er en forbannelse for meg også da, gjør det vanskelig å finne noen å bli forelsket i. Har egentlig hatt mest hell med damer jeg har møtt gjennom venner, da får jeg høre om de har vært løsslupne tidligere eller om de er den de påstår å være.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min på 65 sier han er forelsket i meg og han fremstår absolutt sånn. Og før noen roper gris, jeg er 61.

Anonymkode: ca815...e7b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller er det kun sex/tilgang på sex som gjelder?

Nei. Jeg er kjempeforelsket og har vært det i samme kvinne i 10+ år. 
Blir bare mer og mer intenst.

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må flytte til en større by.

Det vil forbedre både utvalget av kvinner og ditt syn på dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ikke skjær alle over en kam! Jeg har riktignok vært uheldig med lange forhold, vært i et langt og et kortere, og utenom det hatt to flørter som for min del gjerne kunne blitt noe mer langvarig, men slik ble det ikke. Så sex med 4 menn totalt i mitt liv, er nå 38. Synes ikke det er veldig «ille», om man skal se så bakstreversk på det. Hvorfor har menn lov til å ligge rundt og kose seg med sex, og kvinner ikke?

Er nå singel, savner både sex og forhold, men er ikke den som verken ligger med eller får følelser for «hvem som helst», selv om tilbudene har vært der.

Slutt å påfør skam på kvinner for å ha sex, vær så snill!

Anonymkode: c655a...382

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

ikke skjær alle over en kam! Jeg har riktignok vært uheldig med lange forhold, vært i et langt og et kortere, og utenom det hatt to flørter som for min del gjerne kunne blitt noe mer langvarig, men slik ble det ikke. Så sex med 4 menn totalt i mitt liv, er nå 38. Synes ikke det er veldig «ille», om man skal se så bakstreversk på det. Hvorfor har menn lov til å ligge rundt og kose seg med sex, og kvinner ikke?

Er nå singel, savner både sex og forhold, men er ikke den som verken ligger med eller får følelser for «hvem som helst», selv om tilbudene har vært der.

Hadde han du siterte hatt god selvtillit, følt seg trygg i seg selv og hatt et bra kvinnesyn hadde han gitt en lang f i hva hun har gjort FØR hun traff han. Jeg var sammen med en mann i 10 år som forøvrig var veldig forelsket i meg, på disse 10 årene spurte han aldri om fortid og antall sexpartnere fordi han simpelthen ikke brydde seg. Pen og selvsikker mann :) 

Anonymkode: 12d39...6a6

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare fortalte om min egen situasjon. Jeg dømmer ikke. Du får deg nok ny mann om ikke lenge. ❤️Krysser fingrene for meg selv også. 4 partnere er lite. 

Skrevet

Man blir jo åpenbart forelsket, men det er gjerne i damer man har null sjanse på. 

Vi menn må som regel ta det vi får, og da blir det ofte sex og ikke forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke noe vits å diskutere med sånne, de har bestemt seg på forhånd at alle er slik. 

Anonymkode: 447b1...950

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn blir nok forelsket akkurat som før. Basert på min erfaring er det at hun føles spesiell for meg, som teller mest. Ikke hvilken bagasje hun drasser på. Med meg starter alt på 0, for meg er hun helt ny, en begynnelse. Da er det bare for henne å være det, ikke trekke inn fortid.

Anonymkode: 6c316...7b9

Det er min erfaring også. Jeg er i førti-åra, og det er tjue år siden dette med antall partnere var noe viktig tema, ironisk nok på en tid hvor jeg hadde ligget med brøkdelen av det jeg har nå. Jeg forelsker meg ikke så lett, og da blir det veldig tydelig at menn forelsker seg hardt og fort, lenge før jeg er der. Og de aller fleste på tredve+ har samme holdning som deg, fortid er fortid, det som betyr noe er hvilke forpliktelser vi inngår fremover.

De få mennene som er opptatt av fortid er alltid dysfunksjonelle på et grunnleggende nivå, når det kommer til selvverd, og det følges gjerne av mentale utfordringer som gjør forhold vanskelig. (Basert på en erfaring selv, og ganske mange innblikk i venninners forhold.)

Anonymkode: 8a0d3...08a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...