AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #21 Skrevet 27. juni 2023 Er det faren din du snakker om eller mannen din? Skjønte ikke helt? Anonymkode: 76be9...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #22 Skrevet 27. juni 2023 Faren din kan vel ikke være skitten om han dusjer annenhver dag? 🤔 Hvor kommer mannen din fra? Er han rasistisk mot barna dine? Anonymkode: f0a91...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #23 Skrevet 27. juni 2023 Hva mener du med at han promper PÅ dere? Slipper han en fjert ved uhell eller presser han de fram og sikter på dere med rompa? For det førstnevnte kan han jo ikke for.. Anonymkode: 6339c...02b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #24 Skrevet 27. juni 2023 Høres ut som faren din enten har en diagnose eller at det er noe galt med ham, han oppfører seg jo som en 4-åring? Jeg hadde da begynt å behandle ham som vi gjør med 4-åringen her hjemme, hun synes også det er gøy å prompe på oss/ved matbordet så da gir vi én advarsel og om det skjer igjen så går resten fra matbordet eller bort fra aktiviteten vi gjorde sammen. Herregud, kan ikke tro jeg skriver dette om en VOKSEN MANN. Har han alltid vært slik? Får jo mistanke om noe nevrologisk, det går ikke an. Anonymkode: 2d874...fc0 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #25 Skrevet 27. juni 2023 Å dusje annenhver dag er ikke å være uhygenisk! Jeg dusjer to ganger i uka, men vasker meg selvsagt hver dag under armer og i underlivet. Bruker også deo. Du må begynne å bli strengere når du sier ifra, og ikke gi deg før han sier at han har forstått det. Anonymkode: 3673f...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #26 Skrevet 27. juni 2023 Far din høres ut som en normal mann, dere derimot som primpne kjedelige personer. Lær barna å ha det gøy, det skal fises litt ved behov. Dusje annen hver dag er perfekt. Anonymkode: 6f587...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #27 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Far din høres ut som en normal mann, dere derimot som primpne kjedelige personer. Lær barna å ha det gøy, det skal fises litt ved behov. Dusje annen hver dag er perfekt. Anonymkode: 6f587...9f9 Normal mann? TS skriver han graver ut av søpla dems, er lystløgner, promper på dem og ler, snakker ned andre familiemedlemmer osv. Kaller du dette en normal mann? For meg høres dette ut som en helt håpløs idiot med null respekt for andre, med andre ord, en lat og udugelig mann, som veldig mange menn i vårt samfunn dessverre er. Hvis du mener dette er en normal mann så syntes jeg synd på kona/barna dine dersom du er mann, eller så synes jeg synd på deg som er sammen med en sånn mann. Anonymkode: 92359...a53 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #28 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Å dusje annenhver dag er ikke å være uhygenisk! Jeg dusjer to ganger i uka, men vasker meg selvsagt hver dag under armer og i underlivet. Bruker også deo. Du må begynne å bli strengere når du sier ifra, og ikke gi deg før han sier at han har forstått det. Anonymkode: 3673f...8f8 Dusje annenhver dag er jo helt greit om man er hygienisk, men når man lukter direkte vondt og lukten setter seg i hele huset så bør man ta seg en dusj. Jeg er enig med TS her. Jeg tenker man bør dusje etter behov, og ikke sette noe fast rutine på det. F.eks. man dusjer etter man kommer svett hjem fra trening, man venter ikke til dagen etterpå fordi man har fast plan om å dusje annenhver dag. Det er ekkelt og uhygienisk. Anonymkode: 92359...a53 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #29 Skrevet 28. juni 2023 Jeg hadde også nektet å bo med en neandertaler i 2 uker. Fikk dere dekket skaden han påførte bilen deres? Hvis svaret er nei så skjønner jeg i hvert fall at samboeren din ikke vil ha mer kontakt med din far. Anonymkode: 68852...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #30 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde også nektet å bo med en neandertaler i 2 uker. Fikk dere dekket skaden han påførte bilen deres? Hvis svaret er nei så skjønner jeg i hvert fall at samboeren din ikke vil ha mer kontakt med din far. Anonymkode: 68852...c7b Nei han dekte ingen ting, han mente resultatet ble så bra og skrøt av dette og mente det skulle være sånn. Endte opp med at jeg måtte levere inn bilen til profesjonelle for å rette opp etter han på egen regning, da samboer var fly forbannet. Hele bilen var skrapt og ripet opp og var blitt helt blass i fargen. Selv etter bilen var inne på proft verksted ser man fremdeles skadene han påførte da han noen steder på bilen hadde brukt sandpapir. Eneste måten å få den tilbake som den var på er å lakkere om hele bilen, men det kostet 60 000, så det kan vi dessverre ikke. Anonymkode: 92359...a53
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #31 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 9.13): TS: Det er liksom ikke bare vask og promping. Det er drittsnakking, stjeling, null respekt, uprovoserte innblandinger i vårt liv er 99 % av samtalene. Anonymkode: 7fa32...544 Men det er jo også kun i ferier - så er det egentlig SÅ nøye? Må du spørre seg selv om. Og kanskje begrens feriene til en gang i året, i stedet for hver anledning, eller korte ned alle turene etc. Anonymkode: e7a2e...471 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #32 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 13.38): Er det faren din du snakker om eller mannen din? Skjønte ikke helt? Anonymkode: 76be9...dbb Hvordan i all verden forsto du ikke det? Innlegget er veldig tydelig. Har du lesevansker? Anonymkode: e7a2e...471
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #33 Skrevet 28. juni 2023 Bor din mor fortsatt sammen med denne mannen? 😳 Anonymkode: 75e16...409 1
NiceOrNothing Skrevet 28. juni 2023 #34 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bor din mor fortsatt sammen med denne mannen? 😳 Anonymkode: 75e16...409 Akkurat det samme tenkte jeg på. Stakkars menneske som bor sammen med han året rundt 🥹. Hadde ALDRI bodd under samme tak som han . Hadde leid meg hytte eller sommerhus . Å han hadde måttet tatt inn på hotell el lign hvis han kom til meg . 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #35 Skrevet 29. juni 2023 Prøvd klikkertrening? Neida, joda, men hvis han oppfører seg som et dyr, er det greit å behandle han som et. Se «Fra bølle til bestevenn» for gode tips. Overse ham totalt med mindre han gjør noe bra. Gi ham ros, oppmerksomhet eller en godbit hver gang han gjør noe positivt. Tydelige beskjeder. Hjelper ikke å himle med øya eller puse med en sånn mann. Si høyt og tydelig enkle kommandoer som: «NEI!» «SITT!» «FY!». Og nå og da er det helt på sin plass å slå knyttneven hardt i bordet og rope «NÅ ORKER VI IKKE MER AV DRITTPREIKET DITT!» Sånn ellers ville jeg leid meg et eget hus. Gjør ting på deres premisser. Anonymkode: 9b456...94d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #36 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dusje annenhver dag er jo helt greit om man er hygienisk, men når man lukter direkte vondt og lukten setter seg i hele huset så bør man ta seg en dusj. Jeg er enig med TS her. Jeg tenker man bør dusje etter behov, og ikke sette noe fast rutine på det. F.eks. man dusjer etter man kommer svett hjem fra trening, man venter ikke til dagen etterpå fordi man har fast plan om å dusje annenhver dag. Det er ekkelt og uhygienisk. Anonymkode: 92359...a53 ganske utrolig at folk utelukkende kommenterer på hvor mye en person dusjer, i stedet for å tenke på all den andre dritten en person holder på med. Anonymkode: 5aac5...dbd 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #37 Skrevet 1. juli 2023 Hadde jeg vært mannen din hadde jeg stilt et ultimatum. Enten så kutter vi svigerfar helt ut så langt det lar seg gjøre, eller så får du finne deg en ny partner. Hadde nektet å forholde meg til en sånn person. Blir kvalm av tanken. Anonymkode: 92359...a53 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #38 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde jeg vært mannen din hadde jeg stilt et ultimatum. Enten så kutter vi svigerfar helt ut så langt det lar seg gjøre, eller så får du finne deg en ny partner. Hadde nektet å forholde meg til en sånn person. Blir kvalm av tanken. Anonymkode: 92359...a53 Trist for TS, men støtter deg på denne. Hadde selv ikke tolerert slik oppførsel fra voksne mennesker. Da kan de bare ha det så godt om de ikke kan oppføre seg. Anonymkode: 92359...a53 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå