AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Har avtalt å møte en jeg datet i vinter for at vi skal prate ut om hva som egentlig skjedde. Jeg foreslo det etter å ha småchattet de siste ukene og han ville gjerne så vi skal møtes på fredag. Vi begge likte hverandre veldig godt men div omstendigheter som gjaldt da så tok vi det ikke videre. Han var respektfull og begge sjenerte så vi kysset aldri men var nære på og hadde en dyp følelsesmessig connection som stammet fra tidligere vennskap da vi studerte sammen for 6 år siden. Jeg har en følelse av at han fortsatt liker meg etter vi datet i vinter MEN han er i et annet forhold nå. Om begge viser følelser for hverandre på fredag er det veldig galt av meg å spørre om å kysse han bare for å få det ut av systemet og avklare for begge to om det ligger noe mer der eller ikke? Hadde ikke fortsatt som noe elskerinne eller flørt på siden, men da kunne han enten slått opp med henne om alt gnistret mellom oss eller vi begge hadde gått videre og lagt tanken om hverandre bak oss om det ikke gnistret💫 Fått en endelig avklaring! Er det veldig galt eller bare en uskyldig liten greie mellom to personer som ingen trenger å få vite om? Han kan si nei når jeg spør om han syns det ikke passer seg men er det veldig galt å foreslå å forsøke bare for å avklare gnisten mellom oss før han flytter sammen og får barn med hun andre? Han vet forresten ikke at jeg vet at han har fått dame. De viser det ikke på nettet men jeg kjenner noen som kjenner broren hans som har fortalt at hun har møtt familien hans mye så de er helt klart i et seriøst forhold. Men han vet ikke at jeg vet så jeg kan jo bare late som at jeg ikke vet det? Anonymkode: 5c05d...378
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Skrevet 27. juni 2023 Han er et annen forohld, selvfølgelig er det galt å kysse han! Hadde du likt det om din kjæreste kysset en han hadde datet tidliger, mens dere var sammen? Og nei, det finnes ingen unnskyldning for å vurdere en sånn handling. Anonymkode: 61b9f...fd3 5
exictence Skrevet 27. juni 2023 #3 Skrevet 27. juni 2023 Jeg hadde ikke likt at min kjæreste kysset en annen jente for å se om det slo gnistrer. Hadde du? Synes det er galt, ja. Jeg synes ikke han burde treffe deg i det hele tatt. Og hvis jeg var deg, og han hadde gått med på å treffe deg for å snakke ut om hva om skjedde den gangen, tror jeg neppe at jeg ville hatt ham; en som går bak ryggen på kjæresten. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Skrevet 27. juni 2023 Ikke spør, len deg frem og kyss ham. Anonymkode: 85086...40f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Nei jeg hadde ikke likt det selv om det var min kjæreste som traff en tidligere date sånn... definitivt ikke! Samtidig er det noe i meg som sier at å prøve å kysse hverandre med samtykke er så uskyldig , det trenger ikke bety noe som helst , kanskje vi ikke føler noen ting og får det avklart at vi ikke har noe å bygge på. Og det er vel bedre enn å gå rundt i årevis å lure på om det kunne blitt noe , når man er i et annet forhold? Anonymkode: 5c05d...378 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei jeg hadde ikke likt det selv om det var min kjæreste som traff en tidligere date sånn... definitivt ikke! Samtidig er det noe i meg som sier at å prøve å kysse hverandre med samtykke er så uskyldig , det trenger ikke bety noe som helst , kanskje vi ikke føler noen ting og får det avklart at vi ikke har noe å bygge på. Og det er vel bedre enn å gå rundt i årevis å lure på om det kunne blitt noe , når man er i et annet forhold? Anonymkode: 5c05d...378 Poenget er at når man er i et forhold så går man ikke rundt og lurer på sånt, man legger det vekk. Det er du som lurer på dette, ikke han. Anonymkode: 61b9f...fd3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei jeg hadde ikke likt det selv om det var min kjæreste som traff en tidligere date sånn... definitivt ikke! Samtidig er det noe i meg som sier at å prøve å kysse hverandre med samtykke er så uskyldig , det trenger ikke bety noe som helst , kanskje vi ikke føler noen ting og får det avklart at vi ikke har noe å bygge på. Og det er vel bedre enn å gå rundt i årevis å lure på om det kunne blitt noe , når man er i et annet forhold? Anonymkode: 5c05d...378 La oss si at du og han skulle bli sammen. Da hadde det vært helt greit for deg om han kysset andre damer, bare damene spør ham om han vil kysse dem før de kysser...? Det er jo så uskyldig ,trenger ikke bety noe som helst, men kanskje han finner ut at han egentlig vil ha en av dem istedenfor deg? Et kyss er ikke nødvendig for ham eller deg å finne ut om dere liker hverandre godt nok til å satse på hverandre. Om han ikke liker deg godt nok eller, hva skal et kyss endre - da blir det jo bare begjær som tiltrekker ham. Vær deg selv, har du følelser for ham, vær ærlig om det, men vær også tydelig på at du har fått vite at han er i et forhold nå, og at hvis det skal bli noe mer mellom ham og deg, så må det bli når han er fri og singel igjen. Da viser du også at du respekterer hans følelser. Anonymkode: bf32c...4dd
Arild37 Skrevet 29. juni 2023 #9 Skrevet 29. juni 2023 Eier du ingen selvrespekt? Han er opptatt, da holder man seg unna
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #10 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Poenget er at når man er i et forhold så går man ikke rundt og lurer på sånt, man legger det vekk. Det er du som lurer på dette, ikke han. Anonymkode: 61b9f...fd3 Han lurer også på det er jeg sikker på ellers hadde han ikke fortsatt å flørte med meg de siste ukene og sagt ja til å møtes Anonymkode: 5c05d...378 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå