AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Hei! Sov en natt på hotell bestilt over en sånn samle-side. Når jeg skulle sjekke ut sa de at det var betalt og jeg svarte «nei, det er det ikke», men de presiserte på nytt at det var betalt og jeg leverte nøkkelkortet og gikk. Var sikker på at jeg hadde bestilt med betaling på stedet, men sjekket det likevel opp senere og det er ikke trukket noen ting. De fikk kortinformasjon min ved bestilling. Heller ikke nå noen dager senere er det trukket noe.. Er det noe jeg må gjøre? Det var i utlandet (et land langt, langt unna) og jeg er ikke der lenger.. Vil det bli trukket snart? Jeg liker ikke dette.. Anonymkode: 06ebf...a67
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Beløpet står heller ikke som reservert? Anonymkode: 5feef...d5f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beløpet står heller ikke som reservert? Anonymkode: 5feef...d5f Nei. Anonymkode: 06ebf...a67
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Sov en natt på hotell bestilt over en sånn samle-side. Når jeg skulle sjekke ut sa de at det var betalt og jeg svarte «nei, det er det ikke», men de presiserte på nytt at det var betalt og jeg leverte nøkkelkortet og gikk. Var sikker på at jeg hadde bestilt med betaling på stedet, men sjekket det likevel opp senere og det er ikke trukket noen ting. De fikk kortinformasjon min ved bestilling. Heller ikke nå noen dager senere er det trukket noe.. Er det noe jeg må gjøre? Det var i utlandet (et land langt, langt unna) og jeg er ikke der lenger.. Vil det bli trukket snart? Jeg liker ikke dette.. Anonymkode: 06ebf...a67 Og du er sikker på at det ikke ble trukket en eller annen gang mellom bestilling og besøket? Anonymkode: 1c80c...a01
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #5 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og du er sikker på at det ikke ble trukket en eller annen gang mellom bestilling og besøket? Anonymkode: 1c80c...a01 Nei, men nå er det faktisk trukket! Tok bare seks dager. Så deilig😄 -ts Anonymkode: 06ebf...a67 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå