Gå til innhold

Hvor reiser dere single på sommerferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittel sier, hvor reiser dere single på tur i sommer? Selv skal jeg til Amsterdam noen dager i juli, blant annet på konsert. Vurderer en dag eller to til Haag. Tenker også å ta meg en liten uke til Oslo i sommer.

Mann 40 uten barn

Anonymkode: 5d1bd...d13

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal en tur til København og Berlin. Etterpå blir det teltvandring i Sarek og muligens en tur til Oulu. 
Jeg (singel kvinne, 35 år) og datter på 13år 

Anonymkode: ca201...e1e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

IBIZA! Pluss vil en alene tur til Skottland og ta noen bilder med den nye telefonen min :)

Anonymkode: a9a9e...468

• Liker 2
Skrevet

Terassen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Barn og meg skal til Berlin. Var i Stockholm i fjor. Vi drar på storbyferier, med tog som transportmiddel.

Anonymkode: 3b6f2...485

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjem til mamma :)

Anonymkode: 1c0f4...226

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drar som regel til et mindre sted i Hellas. Foretrekker det og velger alltid små, familiedrevne bosteder.  

Anonymkode: 1d2df...8b7

• Liker 5
Gjest Linny111
Skrevet

3 hours ago, AnonymBruker said:

IBIZA! Pluss vil en alene tur til Skottland og ta noen bilder med den nye telefonen min :)

Anonymkode: a9a9e...468

Velkommen!

Jeg bor i Skottland, så blir nok en liten road trip med hunden i sommer, men vet ikke helt hvor. Var på en stor tur til Japan i mai, så blir ikke utlandet igjen før til høsten.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Familiehytta i juli, og så Frankrike i september - liker å reise rundt med tog og besøke nye steder. Har lyst til å lage en liten "cremant-tour" for å besøke forskjellige cremantprodusenter og drikke deilige bobler!

Anonymkode: 55015...111

• Liker 1
Skrevet

Hytta og/eller med venner til syden eller andre venner

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Har 1,5 uke igjen av ferien og flyene er ikke billige. Vurderer tur til Kroatia igjen eller restplass til Hellas. 

Anonymkode: 43779...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aner ikke. Har 1,5 uke igjen av ferien og flyene er ikke billige. Vurderer tur til Kroatia igjen eller restplass til Hellas. 

Anonymkode: 43779...cb6

Spennende, liker at du er så på sparket 😄 

Anonymkode: 0fd6d...738

Skrevet

Reiser utenfor fellesferien... :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reiser til Sør Frankrike både som singel og etter at jeg har fått samboer   så det er ikke sivilstatus som er avgjørende,  men hva jeg har lyst å gjøre.  Reiser ofte alene på tur selv om jeg er samboer nå.

Anonymkode: 188da...a6c

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Helsport said:

Reiser utenfor fellesferien... :) 

Jeg og, synes det er så deilig å reise i f.eks. september - mindre folk, fortsatt deilig og varmt, og så blir høsten kortere! Nesten så jeg synes synd på barnefamilier som MÅ reise i skoleferien: dyre billetter, masse folk, ofte hetebølger i Sør-Europa... Har veldig lyst til å besøke Menorca og tenker tidlig juni eller sen august/september vil være perfekt.

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og, synes det er så deilig å reise i f.eks. september - mindre folk, fortsatt deilig og varmt, og så blir høsten kortere! Nesten så jeg synes synd på barnefamilier som MÅ reise i skoleferien: dyre billetter, masse folk, ofte hetebølger i Sør-Europa... Har veldig lyst til å besøke Menorca og tenker tidlig juni eller sen august/september vil være perfekt.

Jeg er så enig. Jeg styrer også egen arbeidstid, så jobber alltid i juli og august og tar meg en velfortjent ferie i september. Prisforskjellen er helt ekstrem. Syns virkelig synd på de som er nødt til å reise i fellesferien.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Linny111 said:

Jeg er så enig. Jeg styrer også egen arbeidstid, så jobber alltid i juli og august og tar meg en velfortjent ferie i september. Prisforskjellen er helt ekstrem. Syns virkelig synd på de som er nødt til å reise i fellesferien.

Helt enig, Kunne aldri falle meg inn å ta ferie i fellesferien. Sommeren nytes i Norge, også bruker jeg ukene mine på å rømme vintern.

Anonymkode: 5600f...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Linny111 said:

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig, Kunne aldri falle meg inn å ta ferie i fellesferien. Sommeren nytes i Norge, også bruker jeg ukene mine på å rømme vintern.

Anonymkode: 5600f...b4d

Her har jeg funnet mine sjelefrender altså! ❤️ (Jeg er AB som nevnte september litt over her.) Deilig å få brukt sommeren i Norge men også komme seg unna på andre tidspunkt! (Men jeg ser at noen på jobben har blitt inspirert, det er litt flere ønsker om ferie utenom juli nå...)

Gjest Linny111
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Her har jeg funnet mine sjelefrender altså! ❤️ (Jeg er AB som nevnte september litt over her.) Deilig å få brukt sommeren i Norge men også komme seg unna på andre tidspunkt! (Men jeg ser at noen på jobben har blitt inspirert, det er litt flere ønsker om ferie utenom juli nå...)

La oss håpe vi ikke inspirerer for mange 😅

Skrevet

Sommerferie spares te Høstjakta skal riktig nok ha en ukes ferie i juli men da blir det bilskruing og bortreising for å hente deler :D 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...