Gå til innhold

Velge bort noen pga snus ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns også snus er utrolig ekkelt. Dessverre driver ekstremt mange med det, så jeg prøver å kunne godta det. Det er noen som kun snuser på fest/når de også drikker, det kan jeg leve med hvis de i tillegg er diskret. men ellers er all form for røyking og snusing noe som får meg til å droppe dem ja. Det er veldig mange jenter som snuser i dag også, av de litt yngre. Så de kan finne hverandre tenker jeg, akkurat som røykerne.

Og å bli fornærmet over at noen av oss velger bort dere som snuser, hva er det? Man velges jo bort av alle mulige grunner. Snusing kan man faktisk gjøre noe med hvis man ønsker det, det kan man ikke med mye annet.

Anonymkode: 86029...f0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker for me. Røyk ja, snus nei.

Jeg røyker ikke selv, men er vokst opp led røykt rundt med, og er vandt til lukta.

Men snus, det lukter helt grusomt. Om det ligger en snus i et åpent boss i et rom, så lukter hele rommet snus 😵

Anonymkode: 404a3...5c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vet at veldig mange snuser, og at det dermed blir vanskeligere å finne seg noen. Men akkurat snus/røyk er jeg ikke villig til å se forbi.

Det du kan trøste deg med er at jeg, og sikkert mange andre som snuser, får motivasjon til å slutte med snus av å lese ting som dette. Jeg elsker snus og det er kjempevanskelig å slutte. Sprekker hver gang. Men jeg vil virkelig slutte. Har også kun vært sammen med menn som selv snuser, røyker eller begge deler. Jeg hadde følt meg så ekkel, usunn og uattraktiv om jeg traff en mann jeg ble hodestups forelska i, som ikke snuser selv. Det hadde ikke gått, hadde aldri klart å snuse foran ham. 

Derfor vil jeg og SKAL slutte med snus. Nikotin er noe ordentlig herk!! 

Så tusen takk for motivasjon 🌹

Anonymkode: 0951e...60d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg bare klarer det ikke og synes det er kjempe ekkelt. 

Han er veldig grei og alt, men når han tok ut snusboksen det var øyeblikkelig turn off .

Festrøyking kunne jeg akseptert, men snus nei 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1b217...b49

Haha! Jeg har gjort det motsatte (etter 3 års samboerskap). Fikk ultimatum, snusen eller henne. Valgte snusen. Beste valget jeg har gjort 😁

Anonymkode: c9cb8...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...