Gå til innhold

Velge bort noen pga snus ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare klarer det ikke og synes det er kjempe ekkelt. 

Han er veldig grei og alt, men når han tok ut snusboksen det var øyeblikkelig turn off .

Festrøyking kunne jeg akseptert, men snus nei 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1b217...b49

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig, både snus og røyk er dealbreaker for meg.

Anonymkode: 3a066...8ff

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer over ditt liv. og du kan velge bort folk fordi du ikke liker skoa dems omså. 

Anonymkode: b12d9...042

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Hyggelig fyr som jeg kunne gått på en 2. date, men snusen ødela. Klarte ikke å se det utvikle seg til noe ettersom jeg ikke kan tenke meg å kysse noe som snuser. Jeg synes heller ikke noe om røyking da. 

Jeg vet at veldig mange snuser, og at det dermed blir vanskeligere å finne seg noen. Men akkurat snus/røyk er jeg ikke villig til å se forbi.

Anonymkode: 02abb...578

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en av dealbreakerene mine.. (gjelder både røyk, snus og vaping)

Anonymkode: 7caec...2b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp det er dealbreaker for meg. Skjønner ikke at folk ikke skjønner hvor idioter de ser ut med snusbul under leppa, og hvor turnoff det både ser ut, smaker, lukter og ER å ta så dårlig vare på helsa si. Jeg er ikke perfekt og røyket selv når jeg var ung men måtte også finne meg i at det var dealbreaker for mange menn og i dag syns jeg begge deler bare er ekkelt 

Anonymkode: 314a4...205

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også fått ekstremt god kjemi med en mann, men så både røyker han og snuser. Så turn off og veldig synd på grunn av alt annet som er så bra. Og nå sier han at  han skal slutte å røyke, men regner med det er noe han sier fordi han vil ha meg. Og det må jo være at han vil det for sin egen del og ikke bare fordi jeg vil det, så jeg backer unna på grunn av dette. 

Anonymkode: c54f4...efe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du bestemmer over ditt liv. og du kan velge bort folk fordi du ikke liker skoa dems omså. 

Anonymkode: b12d9...042

Manglende norskkunnskaper likeså.

Anonymkode: 0e88d...d2a

• Liker 1
Skrevet

Tobakk er helt uaktuelt for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange pripne!!!

Anonymkode: 0762c...109

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Der dukket snuser'n opp 😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde du tent på og klint med noen som dyttet bæsj i munnen flere ganger om dagen, smakte og luktet dritt  , hadde gule ødelagte tenner og som gikk inn for å få kreft? Tviler på det altså 🙃

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men samtidig skal dere klage fordi dere ikke finner en partner ? Om mannen er tvers igjennom god og har orden på livet sitt både økonomisk og familiemessig,  åsså dumper du han fordi han snuser? Det bare lyder så innmari feil,meeeen det er vel der man kommer til sakens kjerne: noen har det bare best alene ! 🤷‍♀️

Anonymkode: 4917e...c9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men samtidig skal dere klage fordi dere ikke finner en partner ? Om mannen er tvers igjennom god og har orden på livet sitt både økonomisk og familiemessig,  åsså dumper du han fordi han snuser? Det bare lyder så innmari feil,meeeen det er vel der man kommer til sakens kjerne: noen har det bare best alene ! 🤷‍♀️

Det er akkurat det jeg gjorde. Brekker meg når jeg ser de brukte posene eller når detn vise seg under leppen. Som sagt hadde klart å akseptere festrøyking, men snus ALDRI

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Les under:

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hadde du tent på og klint med noen som dyttet bæsj i munnen flere ganger om dagen, smakte og luktet dritt  , hadde gule ødelagte tenner og som gikk inn for å få kreft? Tviler på det altså 🙃

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er akkurat det jeg gjorde. Brekker meg når jeg ser de brukte posene eller når detn vise seg under leppen. Som sagt hadde klart å akseptere festrøyking, men snus ALDRI

Jo,men da lever du alene og klapper igjen,klageretten er borte. 
Om det er det som får deg til å brekke deg.,ødelegge dagen din og nærmest ødelegger psyken din så har du tatt rett valg i å leve alene. 

Skrevet (endret)

Røyking, vaping og snusing er helt uaktuelt. Veldig udelikat. Kunne aldri hatt intimkontakt med en slik.

Endret av Andro
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Les under:

Har lest-leste noen om bæsj og da ble nivået for lavt til at jeg brukte tid på det.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner dere veldig godt. Og jeg har gjort begge deler selv

Anonymkode: bc5d3...8b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo,men da lever du alene og klapper igjen,klageretten er borte. 
Om det er det som får deg til å brekke deg.,ødelegge dagen din og nærmest ødelegger psyken din så har du tatt rett valg i å leve alene. 

Haha damn boy, pass deg så du ikke setter snusen i halsen nå! Aggressive menn er også en vanlig dealbreaker for damer 😘

Å utelukke noen som stinker dritt , smaker dritt og ser dritstygge ut med snusen i kjeften er helt legitimt. Du ville ikke vært med en dame som stinka dritt, smakte dritt og putta ting i trynet sitt som gjorde hun stygg heller. 

extreme-body-modification-tattoo-bagelhe

+lukt og smak av dritt 

Og fordi du ikke vil ha en dame som lukter og smaker dritt og ser stygg ut pga ting hun putter i trynet så har du ikke rett på å ha andre preferanser eller klage😂😂😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...