AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #21 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 6 dager er dessverre for lenge 😕 Jeg sliter med utbrenthet og depresjon, og klarer ikke så mye. Men vil bare gi sønnen min en fin ferie, og blir så lei meg når jeg ikke kan gi ham det. Anonymkode: 20094...87e Må du ikke passe på han når dere er hjemme og? Er ikke det minst like slitsomt. Disse barnehotellene har ørten aktiviteter for små barn. Basseng, hoppeslott, lekeplass og lekepark osv. lett å sysselsette ungen. I tillegg blir jo all mat servert. Det er selve reisen som er stress. En uke i syden er ikke stress Anonymkode: 1647b...237
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #22 Skrevet 26. juni 2023 Men om du tenker deg en tur på 4 dager blir det jo borte to dager i reise. Blir ikke det stress da? Anonymkode: c9962...df7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #23 Skrevet 26. juni 2023 Jeg og mannen var nettopp ei uke på sunwing hotell med min 3 åring. Det var veldig fint, og veldig tilpasset barn med flere bassenger, de hadde ett som var 0,75 dypt og der sto han akkurat og han elsket det og lekte masse. Gikk over all forventning og var veldig greit å være der da alt vi trengte var på området. Vi var ei uke. Anonymkode: 2ff93...d0a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #24 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har vært på egnet sted for badeferie kortere enn en uke? Altså med barn, derfor jeg poster det her, da det var litt lite respons i Reiselivstråden 😊 Jeg synes en uke alene med en på 4,5 er litt lenge, men en langhelg eller lignende kunne vi fått til. Det virker imidlertid ikke som det finnes, eller er det bare jeg som ikke er flink til å lete? Anonymkode: 20094...87e Finnes 3 dages turer Anonymkode: f93ec...afe
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #25 Skrevet 26. juni 2023 Kristin70 skrev (6 timer siden): Jeg tror ikke det finnes charterturer som er kortere enn en uke. Da må du organisere selv, det er jo mange fine reisemål hvor det er mulig å finne gode hoteller, Barcelona, Malaga, Alicante, Nice, Dubrovnik etc. jo de finnes Anonymkode: f93ec...afe
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #26 Skrevet 26. juni 2023 Det er jo ikke noe problem å velge rutefly, og hotell eller leilighet bestilt separat. Jeg har aldri reist charter. Anonymkode: fb947...4a7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #27 Skrevet 26. juni 2023 Skjønner godt at du synes en uke blir lenge. Jeg har løst det slik at jeg reiser med en annen familie. Reiste først alene en uke da barnet var seks år, og da måtte barnet på Lollo og Bernie-klubb hver dag. Anonymkode: 404c3...90e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå